ג'ראדן שאקירי חתם בליברפול: "רוצה כבר לפגוש את האוהדים"

ג'רדאן שאצ'ירי
ג'רדאן שאצ'ירי | Gettyimages

סגנית אלופת אירופה הודיעה על החתמתו של קשרה השוויצרי של סטוק סיטי שיגיע תמורת 13 מליון ליש"ט בחוזה לחמש שנים: "כבר רציתי להגיע לפה לפני כמה שנים, מאושר שאני כאן"

(גודל טקסט)
בוקר נהדר לאוהדי ליברפול. המרסיסייד לא נחים על זרי הדפנה בחלון ההעברות והודיעו הלילה (בין שישי לשבת) על החתמתו של ג'רדאן שאקירי, הקשר השוויצרי ממוצא קוסברי של סטוק סיטי. הוא יגיע מהקבוצה עמה ירד בעונה האחרונה לליגת המשנה באנגליה בחוזה לחמש שנים תמורת 13 מליון ליש"ט.


הקשר (26), שיחק עם נבחרתו שוויץ במונדיאל וצלח איתה שלב בתים לא קל עם סרביה וברזיל, אך נעצר והגיע עמה לשלב שמינית הגמר, כשנבחרתו הודחה על ידי שבדיה. בעברו שיחק גם בבאיירן מינכן, פ.צ. בזל ואינטר. הוא הרכש המשמעותי השלישי בקבוצה לאחר החתמתם של נבי קייטה מלייפציג ופביאנו ממונאקו. 


לאתר הרשמי של ליברפול אמר: "אני מאושר שאני נמצא כאן. זה מועדון גדול עם היסטוריה גדולה, שחקנים גדולים, מאמן פנטסטי כך שאני מאושר להיות כאן. ככדורגלן אתה תמיד רוצה להיות על הבמה המרכזית בכדורגל. לפני כמה שנים רציתי גם להגיע. אני מאושר שעכשיו אני כאן". אני רוצה לשפר את עצמי אישית. אני רוצה להיות עם הטובים ביותר וזו הסיבה שאני כאן".

#XS23pic.twitter.com/UbBTtTRKAk

— Liverpool FC (@LFC) July 14, 2018


שאקירי התייחס גם לחברו החדש לקבוצה, מוחמד סלאח איתו: "יצא לי להתאמן איתו פעמיים-שלוש כשהוא הגיע לבאזל", אמר: "כשעזבתי לבאיירן הוא נשאר בבאזל. אני שמח לראות אותו כאן. אני מאושר עבורו שהייתה לו עונה גדולה ומקווה שתהיה לו עוד אחת כזאת כי הוא בחור מאוד נחמד".


(Gettyimages) סלאח. זוכה לפרגונים מחברו החדש לקבוצה
(Gettyimages) סלאח. זוכה לפרגונים מחברו החדש לקבוצה


גם מאמנו החדש יורגן קלופ, נראה מאוד מרוצה מהרכש החדש: "הוא מתאים מאוד לליברפול. אם מישהו ברמתו פנוי לרכישה אתה צריך מיד לפעול ועשינו בחוכמה שהחתמנו אותו. הוא מהיר ויש לו את מידת היהירות הרצויה על המגרש. אלו דרישות חשובות. ליברפול היא החתמה מצוינת גם עבורו כי הוא היה צריך לדחוף את עצמו קדימה ולאתגר את עצמו. אנחנו מקווים שהוא יבוא ידי ביטוי וישפר את עצמו".


קלופ, שמכיר אותו שאקירי מצוין כששיחק בבאיירן מימיו כמאמן דורטומנד ועקב אחרי גם בסטוק. "הוא מתאים בעמדות שונות למשחק שלנו. הוא ייתן לנו גמישות נוספת במשחקנו וזה מגניב. אני מעריץ אותו מזמן, אבל הבונוס הוא שהוא גם מכיר היטב את הפרמיירליג. אני גם מכיר את האופי החיובי שלו והוא יתרום לכך בחדר ההלבשה", אמר.


"I'm happy that I see him here. He had an amazing season last year and I hope he can do it this year too."

How Shaqiri and Salah first crossed paths in 2012 ➡️ https://t.co/PXf7MH3M7u#XS23pic.twitter.com/Uc80ebVdDo

— Liverpool FC (@LFC) July 13, 2018


The boss
New teammates
Melwood tour

Behind the scenes with @XS_11official: https://t.co/15u7selQWn#XS23pic.twitter.com/ZViHlrQID9

— Liverpool FC (@LFC) July 13, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי