קיין יחזור מוקדם לאימוני טוטנהאם: "באתי להוכיח והצלחתי"

הארי קיין
הארי קיין | AFP

מלך שערי המונדיאל יקצץ מחופשתו כדי להיות מוכן לפתיחת העונה של התרנגולים ולזכות בנעל הזהב, כפי שעשה בטורניר האחרון: "לא הרבה יכולים לומר שהם עשו זאת". סון לעומתו, צפוי לשחק באליפות אסיה בחודש אוגוסט

(גודל טקסט)

אחרי שהמונדיאל מאחורינו, הקבוצות האירופאיות חוזרות לשגרה ומתכננות את העונה הבאה. אחת הקבוצות שללא ספק שלחה הכי הרבה נציגים לטורניר היא טוטנהאם האנגלית. על אף שלא ביצעה עד כה רכש בחלון ההעברות הנוכחי, כוכבה הגדול ומי שהוליך את האנגלים עד לחצי הגמר וגם זכה בתואר מלך השערים, הארי קיין, ככל הנראה יקצץ מחופשתו הפרטית ויקדים את הגעתו לקראת אימוני פתיחת העונה של הקבוצה.

נראה שמה שגרם לקפטן נבחרת שלושת האריות לחזור מוקדם יחסית לאימוני הקבוצה הוא רצונו לזכות גם בנעל הזהב של עונת 2018, ולהגיע בשל כבר לתחילת העונה ולמשחק חודש אוגוסט, בהם לא כבש מעולם בכל ארבעת עונותיו האחרונות בצפון לונדון ובעצם להמשיך את כושר ההבקעה הנהדר שלו מהמונדיאל האחרון: "אני מרגיש שאני יכול עוד להשתפר. היו לי משחקים במונדיאל בהם הרגשתי שאני לא משחק טוב. אני שמח שזכיתי במלך השערים של הטורניר כי לא הרבה יכולים לומר שהם עשו זאת ואני הגעתי לטורניר במטרה להוכיח משהו והצלחתי לעשות זאת".

מצד שני, מי שככל הנראה יחמיץ את פתיחה העונה של התרנגולים הוא יונג-מין סון, ששיחק עם נבחרתו דרום קוריאה במונדיאל וזומן לסגל נבחרתו גם לאליפות אסיה. הסגל אמנם מורכב מהנבחרת האולימפית של דרום קוריאה, אך סון יהיה אחד משלושת השחקנים היחידים שמעל גיל 23 ויקחו חלק בטורניר שיערך באינדונזיה בין ה-14 באוגוסט עד לראשון בספטמבר. סון יודע שבמידה ויזכה בטורניר, הוא ישוחרר ממחויבותו לשרת בצבא של מדינתו, בו כל אזרח דרום קוריאני מחויב לשרת 21 חודשים.

(GETTYIMAGES) סון. צפוי לנחמיץ את תחילת העונה של טוטנהאם
(GETTYIMAGES) סון. צפוי לנחמיץ את תחילת העונה של טוטנהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי