צפו בתקציר: אמרי וארסנל דרסו 1:5 את פאריס סן ז'רמן

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | AFP

המנג'ר פגש את קבוצתו הקודמת ונהנה משערים של אוזיל (13), לקאזט (67 ו-71), הולדינג (87) ואנקטייה (90), אנקונקו (60) איזן זמנית מפנדל. יובנטוס גברה על בנפיקה מפנדלים, גם צ'לסי ניצחה את אינטר

(גודל טקסט)

יום עמוס ביותר של גביע האלופות יצא לדרך (שבת). במשחק המוקדם הביסה ארסנל 1:5 את פאריס סן זרמן, במשחק בו מנג'ר התותחנים אונאי אמרי להצליח להכניע את האקסית בהרכב צעיר במיוחד עם ג'אנלואיג'י בופון אחד בין הקורות, שגם שגה ובענק. בערב נפגשו גם בנפיקה ויובנטוס שנפרדו ב-1:1 ובסופו של דבר ניצחו האיטלקים אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה, הביאנקונרי נטולי כריסטיאנו רונאלדו עדיין. גם צ'לסי ניצחה את אינטר לאחר דו קרב פנדלים בתום 90 דקות שהסתיימו ב-1:1.

ארסנל – פאריס סן ז'רמן 1:5
עבור מנג'ר ארסנל אונאי אמרי היה זה מבחן חשוב. אמנם מדובר רק במשחק הכנה לעונה, אבל הוא פגש את האקסית פאריס סן ז'רמן והבהיר שעבור קבוצתו מדובר במבחן חשוב למדי שהוא מתכונן אליו במלוא הרצינות. אז אמרי פתח בהרכב כמעט הכי חזק שלו שכלל בין השאר את ברנד לנו בין הקורות, סוקראטיס במרכז ההגנה, הקטור ביירין בימין, גם הקישור כלל את מסוט אוזיל והנריק מחיטריאן ובחוד הוצב פייר אמריק אובמיאנג בחוד, כשמולם עמדה אלופת צרפת בהדרכת תומאס טוכל עם ג'אנלואיג'י בופון בשער ולו סייעו לסאנה דיארה, אדריאן ראביו ומלבדם השחקנים הכי בולטים היו הצעירים טימותי וואה וכריסטופר אנקונקו.

המשחק נערך בסינגפור וכבר בדקה ה-13 האנגלים עלו ליתרון ראשון אחרי שמסוט אוזיל נהנה מבישול של אובמיאנג, אלא שבדקה ה-60 בדיוק היריבה מעיר האורות הצליחה לאזן את התוצאה מפנדל מוצלח של אנקונקו. בופון הוחלף בדקה ה-73, אבל ספג שני שערים נוספים לפני שיצא – אלכסנדר לקאזט שעלה מהספסל למחצית השנייה הכניע אותו בדקות ה-67 וה-71 – אחרי זה שחקן ההגנה רוב הולדינג נגח בדקה ה-87 את הרביעי של ארסנל והמילה האחרונה הייתה של אדוארד אנקטייה שחתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. קבוצתו של טוכל עדיין ללא ניצחון העונה, נכנעה 3:1 גם לבאיירן מינכן, התותחנים הפסידו בפנדלים לאתלטיקו מדריד במשחק הראשון.


אוזיל חוגג על פאריס סן ז'רמן. מחייך אחרי קיץ לא פשוט (Gettyimages)

יובנטוס – בנפיקה 1:1 (2:4 לאחר דו קרב פנדלים) – לחצו כאן לצפייה בתקציר
עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו או פאולו דיבאלה, אבל עם הרכב שככלל את סמי חדירה, מהדי בנאטיה, מיראלם פיאניץ' המבוקש ואחרים, הגברת הזקנה נפרדה ב-1:1 מול בנפיקה והכניעה אותה בסופו של דבר אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה.

כבר בדקה ה-41 פציעה קשה ששספג פקונדו פריירה אילצה את הפורטוגלים לבצע חילוף ולמגרש נכנס ניקולס קאסטיו. אלכס גרימלדו העלה את בנפיקה ליתרון עם שער שכבש בדקה ה-65, אבל לוקה קלמנזה המחליף איזן בדקה ה-84. שתי הקבוצות התייצבו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, יובנטוס ניצחה 2:4 בסיום ורשמה ניצחון שני אחרי 0:2 על באיירן מינכן שלשום. בנפיקה לעומתה משחק שני ברציפות מגיעה לפנדלים, אך במשחק שעבר גברה על דורטמונד.


סמי חדירה מול הפורטוגלים (AFP)

צ'לסי – אינטר 1:1 (4:5 לאחר דו קרב פנדלים) – לחצו כאן לצפייה בתקציר
צ'לסי רצתה לפתוח את משחקה הראשון בגביע האלופות ברגל ימין. הקבוצה האנגלית שעלתה עם הרכב חזק הכלל את ססק פבראגס, אלברו מוראטה, פדרו והרכש החדש ז'ורז'יניו, פגשה את אינטר מילאנו וכמו במשחק של יובנטוס גם המשחק הזה הסתיים ב-1:1 לאחר 90 דקות וצ'לסי ניצחה את אינטר בדו קרב פנדלים.

הבלוז היו הראשונים לעלות ליתרון משער של פדרו בדקה ה-8, אבל גיאלרדיני השווה בדקה ה-49 לאחר טעות לא מחויבת של השוער הצעיר מרסין בולקה. שתי הקבוצות הגיעו לדו קרב פנדלים, צ'לסי ניצחה 4:5 את אינטר כאשר רק הבלם הסלובקי מילאן שקריניאר לא כבש מכל עשרת הבועטים. כמו צ'לסי זה היה גם משחק הבכורה של אינטר בגביע האלופות.


קבאז'רו עוצר את הפנדל של שקריניאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי