עושים שוק: פוצ'טינו אישר שבייל לא ישוב, קורטואה קרוב למדריד

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם אישר שהוולשי לא יחזור ללונדון ומסתמן שימשיך בריאל, ראשי הבלוז הסכימו למכור את הבלגי ברגע שיגיע מחליף ראוי. וגם: סימה ורסאליקו על סף חתימה באינטר, קבאני ימשיך בפאריס סן ז'רמן

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
רשמי
* לאציו הודיעה על החתמתם של חואקין קוריאה קשר סביליה ושל מילאן באדלי שהגיע מפיורנטינה. 

Fin de stage de pretemporada, direcciòn #Sevilla ⚪️ Fin de stage de pré saison,direction #Seville#vamosmisevilla#SevillaFCpic.twitter.com/Bi6sbfUEVw

— Sébastien Corchia (@SebCorchiaOff) July 19, 2018

אדנה דמירספור מהליגה הטורקית השנייה הודיעה על החתמת אנדרסון הברזילאי שזכה לפני עשור בליגת האלופות במדי מנצ'סטר יונייטד.

Adana Demirspor'umuz dünya yıldızı Anderson Oliveira ile sözleşme imzaladı https://t.co/xNsT0puEMOpic.twitter.com/B3DOK47XVE

— Adana Demirspor (@AdsKulubu) July 30, 2018



המגן הארגנטינאי ג'ונתן סילבה הושאל מפורטו ללגאנס לעונה.


PRESENTACIÓN I @3jonathansilva : "Estoy muy contento de estar aquí. Voy a dar todo de mí para poder seguir creciendo como lo ha hecho el club estos años"

➡️https://t.co/6n02yALZphpic.twitter.com/uvoin9444K

— C.D. Leganés (@CDLeganes) July 30, 2018


* תומא לאמר הוצג באתלטיקו מדריד כשחקן החדש של הקבוצה ואמר: "הגעתי לקבוצה שרוצה לזכות בתארים. ננסה לזכות בליגת האלופות"

⌛ ¡El auditorio del Wanda @Metropolitano, preparado para la presentación de Thomas Lemar! ⚪#BienvenidoLemar#AúpaAtletipic.twitter.com/aoTFgnQbae

— Atlético de Madrid (@Atleti) 30 ביולי 2018


* ראיו וייקאנו, העולה החדשה ל"לה ליגה", שאלה לעונה את המגן לואיס אדבינקולה, שחקן נבחרת פרו המגיע מטיגרס המקסיקנית.


OFICIAL | @luisadvincula17 es nuevo jugador del Rayo Vallecano 2018-19.
Llega cedido desde el @TigresOficial por una temporada con opción de compra.
¡Bienvenido Advíncula! pic.twitter.com/GZuXpvwrS8

— Rayo Vallecano (@RayoVallecano) 29 ביולי 2018

* מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אישר ל"סקיי" שגארת' בייל לא על הפרק ונראה שהוולשי יישאר בריאל מדריד. במקביל, מאמן פאריס סן ז'רמן תומאס טוכל הבהיר שאדינסון קבאני שוחח איתו, לא ביקש לעזוב וישמח להישאר.


* מרטן שטקלנבורג ההולנדי האריך את חוזהו באברטון עד שנת 2020. השוער הוותיק (35) אמר: "אנסה לעזור לג'ורדן פיקפורד (השוער הראשון של אברטון) להמשיך השתפר".


* אלכסנדר מיטרוביץ', החלוץ הסרבי שהושאל לפולהאם בפברואר האחרון, נרכש על ידה מניוקאסל תמורת 22 מיליון ליש"ט.


I'm delighted to announce that Aleksandar Mitrovic is back where he belongs at @FulhamFC! We've reached an agreement to bring Mitro home! We've always wanted him on a permanent; I told him that after the final at Wembley, & I'm thrilled to make it official today. Come on Fulham! pic.twitter.com/7Hx4nPWWq5

— Tony Khan (@TonyKhan) July 30, 2018

* ברייטון הודיעה על עזיבתו של החלוץ סם בלדוק לרדינג מהצ'מפיונשיפ.

✍️ Sam Baldock has left Albion to join Championship side @ReadingFC on undisclosed terms.

All the best for the future Sam! #BHAFC ⚪️

Read ➡️ https://t.co/v1M4BU8Q8spic.twitter.com/Uw6j7iyQTM

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) July 30, 2018

שמועות
טיבו קורטואה עשוי להשלים בקרוב את מעבו לריאל מדריד. באנגליה מדווחים שראשי צ'לסי אישרו שהבלגי ביקש לעזוב והבהירו שהוא יימכר כשיצליחו למצוא מחליף ראוי.


* שימה ורסאליקו על סף חתימה באינטר. מזה מספר ימים שמדווחים על המו"מ בין הנראזורי לאתלטיקו מדריד על צירו, מגן נבחרת קרואטיה, כעת ב"סקיי" דווח שהוא יושאל תמורת כ-6.5 מיליון יורו כשלאיטלקים תהיה האופציה לרכישתו עבור 17.5 מיליון יורו נוספים. הוא בכך יחליף את ז'ואאו קאנסלו שעבר ליובנטוס וישוב לאיטליה, שם שיחק עבור גנואה וסאסואולו.



מגן נבחרת קרואטיה על סף חזרה לאיטליה (Gettyimages)


* סוכנו של גונסאלו היגוואין נפגש עם ראשי יובנטוס ובשיחה עלתה האפשרות שיעבור למילאן. החלוץ לא שולל את האופציה על הסף, אולם בשלב זה לא ממהר לקדם את האפשרות.


* לפי דיווחים באיטליה מילאן רוצה את השחקנים הברזילאים רודריגו קאיו מסאו פאולו ואת ברנרד משחטאר דונייצק. 



* בבלגיה פורסם שאקסל ויטסל עומד לעבור בדיקות רפואיות בדורטמונד והוא עוזב את קבוצתו הסינית טיינג'ין קואנג'יאן, אבל מתברר שהסינים לא החליטו סופית אם למכור אותו. מחירו יהיה 20 מיליון יורו.


* העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מרציו מדווח שלידס תמכור את הקשר שלה מנבחרת אנגליה עד' גיל 21 רונאלדו ויירה תמורת 6.25 מיליון ליש"ט לסמפדוריה. הוא אמור להגיע בזמן הקרוב לגנואה להשלים את העסקה.


* לאציו כנראה רוצה למכור את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. באיטליה דווח שהבדיקות הרפואיות שלו בלאציו נדחו והמועדון יהיה מוכן להוריד את סכום ההעברה שהיא דורשת מ-150 מיליון יורו ל-110 מיליון יורו. אחת הקבוצות שהתעניינה בו היתה מנצ'סטר יונייטד.


מילינקוביץ' סאביץ'. מנצ'סטר יונייטד התעניינה בו (Gettyimages)
מילינקוביץ' סאביץ'. מנצ'סטר יונייטד התעניינה בו (Gettyimages)


* מתאו קובאצ'יץ' ביקש ממאמן ריאל מדריד ז'ולן לופטגי להשתחרר וגם סיפר לחבריו לקבוצה על כך שבכוונתו לעזוב, אבל לפי "אס" למרות כל זאת הוא לא זוכה לשחרור.


* ייתכן שליברפול תחתים את כריסטיאן פולישיץ' מדורטמונד לעונה הבאה ותשאיר אותו בהשאלה בקבוצה הגרמנית, לפי מודל נבי קייטה.


* "ספורט" הקטאלוני טוען שדייגו סימאונה מוכן להציע 40 מיליון יורו על בנו ג'יו סימאונה, החלוץ שמשחק כיום בפיורנטינה.


* מגן ברצלונה לוקה דין, עזב את הקבוצה בארה"ב וטס לברצלונה כדי לסיים את המשא ומתן בנוגע לשחרורו לאברטון שתשלם עליו 20 מיליון יורו.


@LucasDigne travels today to Barcelona with the Club's permission to finalise his departure from the Club. pic.twitter.com/xNDIO3ePWX

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 29 ביולי 2018


* לפי האתר הספרדי "או קיי דיאריו", בריאל מדריד רגועים בקשר לאדן הזאר ובטוחים הוא יעבור לקבוצה הקיץ. במועדון אומרים: "גם דניאל לוי לא רצה למכור לנו את גארת' בייל ובסוף זה התממש".


* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נטען שאנתוני מרסיאל עשוי להיות מוצע לריאל מדריד, מאחר וז'וזה מוריניו רוצה למכור אותו והוא לא מוכן לחזק קבוצה בפרמיירליג.


* באיטליה פורסם שלמרות ההכחשות של מילאן, הוצע לאנטוניו קונטה שכר של 5.5 מיליון יורו לעונה כדי לאמן את הרוסונרי במקום ג'נארו גאטוסו.


קונטה. יעמוד על הקווים של מילאן? (Gettyimages)
קונטה. יעמוד על הקווים של מילאן? (Gettyimages)


* הארי מגוויר רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד מלסטר, אבל לא ידרוש זאת מלסטר אם היא לא רוצה לשחררו. על פי פרסומים שונים באנגליה, הסכום שלסטר תדרוש עבורו נע בין 65 ל-80 מיליון ליש"ט.


* ה"טיימס" הלונדוני פרסם ששוער אברטון ג'ורדן פיקפורד יקבל הצעה חדשה לשדרוג חוזהו כדי למנוע את מעברו לצ'לסי שמעוניינת בו. לפי "קוריירה דה לה סרה", צ'לסי מעוניינת גם בבלם יובנטוס החדש מציה קלדרה. ב"דייל מייל" נכתב שגם אוליביה ז'ירו, עליו דווח שהוא במו"מ עם מארסיי, רוצה להיאבק על מקומו בצ'לסי ולא לעזוב.


* לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", נאפולי רוצה את מתיאו דרמיאן ממנצ'סטר יונייטד בהשאלה עם אופציה למכירה.


* אסטון וילה רוצה את בן וודברן בהשאלה מליברפול.


* ניוקאסל במו"מ עם ווסט ברומיץ', שירדה לצ'מפיונשיפ, על רכישת החלוץ הוונצוליאני סלומון רונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי