מוריניו ממשיך להסתכסך עם הנהלת יונייטד: זה לא 30% מהסגל שלי

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

המנג'ר הפורטוגלי מוביל בסוכנויות ההימורים בתור הראשון שילך הביתה העונה, בעיקר בשל היחסים שלו עם המנכ"ל. גם מארגני "גביע האלופות" לא מרוצים מ"המיוחד", שלכלך על המפעל והגיע עם סגל של שחקני האקדמיה

(גודל טקסט)
ימים לא קלים עוברים על מנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו גורם לכעס בהנהלת המועדון בעקבות התלונות שלו על כך שלא הגיע רכש חדש מספק לקבוצה, וההצהרה שלו כי לא היה משלם כסף לראות את משחקי "גביע האלופות" גרמה לנזק למועדון. ראשי המפעל מארה"ב משלמים למנצ'סטר יונייטד 30 מיליון ליש"ט כדי להשתתף במשחקים, וההצרה של מוריניו לא להגיע למשחקים עלולה לגרום לנזק כלכלי למפעל. עוד דווח שמארגני המפעל של "גביע האלופות" רצו לראות כוכבים גדולים יותר בסגל של יונייטד, ולא מרוצים מכך שהם הופיעו עם שחקני האקדמיה עד גיל 23.


בתוך כך, במשרדי ההימורים קולטים של השליליות שמשדר מוריניו לשחקנים ולאוהדים והציבו אותו כמועמד מספר אחד להיות המנג'ר הראשון שיילך הביתה בתחילת העונה ביחס של 1 ל-6, מאחר והוא שוב ביחסים לא טובים עם המנכ"ל אד וודוורד שלטענתו לא מצליח להביא לו את הרכש שביקש. עד כה נחתו בקבוצה רק שלושה שחקנים. השוער לי גרנט (סטוק), פרד (שחטאר) ומגן פורטו דיוגו דאלוט שהגיע פצוע ומתאושש רק כעת מהפציעה.


מוריניו טען שהגיש להנהלת הקבוצה רשימה של חמישה בלמים מהם הוא רוצה אחד כבר לפני מספר חודשים ואיש לא הגיע. ב"דיילי מייל" נכתב שהיחסים בינו לוודוורד שידעו עליות ומורדות בשנתיים האחרונות נמצאים על סף רתיחה. וודוורד מצידו טוען שלא לציטוט כי יונייטד הוציאה עד כה בקיץ 70 מיליון ליש"ט והוא לא רואה סיבה מדוע להמשיך לרכוש אלא אם מוריניו ימכור שחקנים, אבל הנהלת יונייטד לא רוצה למכור את אנטוני מרסיאל בטענה שהוא שחקן מוכשר, בעוד מוריניו לא מעוניין בו.


מרסיאל. מוריניו לא רוצה אותו ביונייטד (Gettyimages)
מרסיאל. מוריניו לא רוצה אותו ביונייטד (Gettyimages)


הטענה היא שמוריניו מפעיל לחץ על וודוורד באמצעות הציטוטים שלו במסיבות עיתונאים, כמו זה האחרון: "הייתי רוצה עוד שני שחקני חיזוק בקבוצה, אבל מאמין שאקבל רק עוד אחד. נתתי רשימה של חמש שמות ואם זה אפשרי לרכוש זה נדרש כדי שלא נצטרך להילחם עם אותם שחקנים שיש לנו".


לפי "דיילי מייל", אחד הבעלים של יונייטד בריאן גלייזר נטש את המשחק במישיגן אחרי שיונייטד הפסידה 4:1 לליברפול, ונראה היה שהוא לא מרוצה ממה שראה, אם כי צריך לומר שיונייטד אכן חסרה כמעט את כל שחקני הסגל הראשון שלה, אבל הצהרות של מוריניו שאמר: "זה לא הסגל שלי. אפילו לא 30 אחוז ממנו", גורמות לצעירים שהביא להרגיש רע. הגישה שלו שלילית וזה מחלחל לשחקנים, כתב העיתון.


MAIL SPORT: José and United at boiling point #tomorrowspaperstoday
️ ️ ️ pic.twitter.com/FUw16wyK2A

— Helen Miller (@MsHelicat) 29 ביולי 2018


ה"מירור" כתב כי מוריניו שלח קריאת SOS לשחקני יונייטד ששיחקו במונדיאל לחזור מוקדם מהצפוי לאימונים. הוא נמצא כעת בלי 17 שחקנים מהסגל, כולל פצועים וכאלה כמו אנטוני מרסיאל שעזב את מחנה האימונים בלוס אנג'לס.


מוריניו רוצה לראות את פול פוגבה, מרואן פלאיני, רומלו לוקאקו, אשלי יאנג, ג'סי לינגארד ושאר שחקני יונייטד ששיחקו במונדיאל מקצצים את החופשה שלהם בשבוע וחוזרים להתאמן לקראת פתיחת העונה החדשה ב-10 באוגוסט. מרכוס ראשפורד ופיל ג'ונס החליטו להיענות לקריאת מוריניו ולחזור מוקדם יותר. "אני מקווה שיהיו עוד שחקנים שירצו לעשות מה שראשפורד וג'ונס עשו ולחזור קצת יותר מוקדם". אמר הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי