רק רשת: מבצע ההשכמה של אוהדי ב"ש, אימון ראשון לרונאלדו ביובה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

אוהדי האלופה הרעישו מחוץ למלון בו לנו שחקני דינמו זאגרב, ש"הגיבו בעצבים". הפורטוגלי עלה לראשונה על הדשא במדי קבוצתו החדש. וגם: פרסומת חדשה בכיכובם של בייל ודלה עלי והסוד מאחורי המשקפיים של לופטגי

(גודל טקסט)

ההתאחדות האנגלית החליטה: כרטיסים גם למאמנים

ניסוי חדש מעניין מצד ההתאחדות האנגלית: כרטיסים צהובים ואדומים בעת הצורך יישלפו גם למאמני הקבוצות. בפרמיירליג השיטה עדיין לא תיכנס, אבל כן במשחקי הגביע ובצ'מפיונשיפ ומטה, כך על פי "סקיי ספורט".


מאמן ממפיס מקבל אהבה
חבריו החדשים לקבוצה של עומרי כספי יצאו לטיול בדרום אפריקה, שם זכה המאמן ג'יי.בי ביקרסטאף לנשיקה רטובה במיוחד – ולא מבן אדם:


kisses for @memgrizz head coach J.B. Bickerstaff! pic.twitter.com/0eqO7cmXNE

— NBA (@NBA) July 31, 2018


צ'לסי היא הקבוצה השנואה באנגליה

מעבר לכסף הגדול, לשחקנים הנהדרים ולאיצטדיונים המפוצצים, אחד הדברים הידועים בפריימרליג הוא היריבות המרה בין אוהדי הקבוצות. בסקר שנערך במירור האנגלי, עולה כי צ'לסי היא הקבוצה השנואה ביותר בממלכה, כשלא פחות מ68.7 אחוז מאוהדי הקבוצות האחרונות שונאות אותה. אחריה ברשימה נמצאת מנצ'סטר יונייטד עם 68.1 אחוז ובמקום השלישי ליברפול עם 52.8 אחוז. את החמישייה סוגורת ווסטהאם עם 47.6 אחוז וארסנל עם 46.2 אחוז בהתאמה.


The most hated Premier League teams by fans; a survey conducted by the Mirror:

1. Chelsea: 68.7%
2. Man Utd: 68.1%
3. Liverpool: 52.8%
4. West Ham: 47.6%
5. Arsenal: 46.2% pic.twitter.com/ytrOO3ZQ5E

— GiveMeSport (@GiveMeSport) July 31, 2018
 

רומא כבר לא מסוגלת לשמוע על מלקום
רומא כידוע סיכמה עם בורדו על רכישת מלקום, אלא שלאחר ההודעה המשותפת נכנסה ברצלונה לתמונה וביצעה מחטף מושלם של הכישרון הברזילאי. הג'אלורוסי עד כדי כך מיואשים, שהם העלו לטוויטר ציוץ ובו מופיע שמו של מלקום כמילה שהם בחרו "להשתיק", משמע ציוצים שלא יופיעו להם יותר.


Match day pic.twitter.com/VcxxnXcC1n

— AS Roma English (@ASRomaEN) July 31, 2018

מבצע ההשכמה של אוהדי הפועל באר שבע
ערב הגומלין קיבלו שחקני דינאמו זאגרב רמז רועש לקראת הצפוי להם הערב בטרנר: לפי מספר שמועות ברחבי הרשת, כמה מאוהדי הפועל באר שבע הגיעו לבית המלון שבו מתארחת האלופה הקרואטית והפעילו זיקוקים. זה קרה סמוך לשעה 2:00 אחר חצות. "הקרואטים הגיבו בעצבים", סיפר אחד הנוכחים ב"מבצע ההשכמה".


כריסטיאנו רונאלדו התאמן עם יובנטוס
החלום של אוהדי יובנטוס מתחיל להתגשם לנגד עיניהם כשאחרי בדיקות רפואיות שונות שעבר אתמול, כריסטיאנו רונאלדו הוא עלה היום להתאמן על כר הדשא במתחם האימונים של יובה וערך תרגילים על הדשא. רונאלדו סיכם את האימון הראשון שלו כשאמר: "אימון ראשון הושלם. העבודה נעשתה". הוא הצטלם עם כמה משחקני יובה שחזרו ממשחקי הנבחרות שלהם במונדיאל כמו גונסאלו היגוואין, פאולו דיבאלה, חואן קוואדרדו ועוד. רק ב-8 באוגוסט הוא יפגוש את שאר חבריו החדשים כאשר יובה תחזור ממסע המשחקים בארה"ב.



 

Primeiro treino duro. Trabalho feito!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



Running into your first ⚪⚫ training session at JTC like #ForzaJuvepic.twitter.com/3QyxcoaiqM

— JuventusFC (@juventusfcen) July 31, 2018

Le prime corse sotto il ☀️ del #JTC.

#ForzaJuvepic.twitter.com/UFkHQyHUv8

— JuventusFC (@juventusfc) July 31, 2018

‍♂️☀️

La gallery della seduta mattutina al JTC ➡️ https://t.co/va8rcou5IM#ForzaJuvepic.twitter.com/FCvQRKvpwJ

— JuventusFC (@juventusfc) July 31, 2018

ליאו מסי כבר מוכן
ליאו מסי הגיע למיתקן האימונים של ברצלונה ויתחיל אחרי בדיקות רפואיות להתאמן לקראת העונה החדשה. האם הטראומה של הקפטן החדש בנבחרת ארגנטינה כבר מאחוריו?

 

They are back!
Leo #Messi
@JordiAlba
@3gerardpique
Sergio
Força Barça! pic.twitter.com/24H96ttXM5

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 31 ביולי 2018

בייל, עלי ולינגארד מככבים בפרסומת חדשה

רשת BT ספורט מתכוננת לשידורי העונה שבפתח עם פרסומת חדשה בכיכובם של גארת' בייל, ג'סי לינגארד, דלה עלי ועוד רבים וטובים. צפו בעצמכם.





הלוק המוזר של לופטגי
מאמנה החדש של ריאל מדריד, ז'ולן לופטגי, מופיע תמיד לאימוני הקבוצה במשקפי שמש בלי קשר לתנאי מזג האוויר, דבר שעורר תמיהה בספרד. ב"אס" ענו הבוקר על השאלה. אז לא, לא מדובר בשמירה על דיסטנס עם השחקנים או מחווה לגברים בשחור, אלא בבעיה ממנה סובל המאמן בעיניים, עליהן הוא חייב להגן מקרני ה-UVA של השמש.



לופטגי. סיבות רפואיות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי