מוריניו: התוצאה לא חשובה כמו הידיעה על מי אני יכול לסמוך

ז'וזה מוריניו, אנדראס פריירה
ז'וזה מוריניו, אנדראס פריירה | AFP

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ריאל מדריד בגביע האומות, והמאמן נשמע מרוצה לשם שינוי: "יש לי שחקנים מקצוענים ומדהימים". על מרסיאל: "לא מביא רוח פנטסטית לקבוצה". לופטגי: "הראינו אופי, מרוצה מוויניסיוס"

(גודל טקסט)

הלחץ במנצ'סטר יונייטד אמור לרדת כעת, אחרי שז'וזה מוריניו רשם את הניצחון הראשון שלו העונה עם 1:2 בגביע האלופות על ריאל מדריד הלילה (בין שלישי לרביעי). אחרי המשחק, מוריניו שינה את טון המתלונן הסדרתי וגם התחיל לפרגן לשחקניו. הוא לא התלונן על מצב הרכש, אבל גילה שרומלו לוקאקו ומרכוס ראשפורד יקצצו את חופשתם אחרי המונדיאל במטרה להיות מוכנים למשחק הראשון בליגה נגד לסטר ב-10 באוגוסט.

מוריניו נשאל שוב אם מרסיאל יחבור לחבריו בקבוצה וענה: "אני לא יודע. מרסיאל אינו כמו רוב השחקנים שמביאים רוח פנטסטית לקבוצה. אני מדגיש שרוב השחקנים שלנו הם כאלה ואנחנו הולכים עם כל מה שיש לנו לפרמיירליג".

הניצחון על ריאל מדריד: "המשחק לא משנה כלום. השחקנים המקצועיים שלי היו מדהימים בכל משחקי ההכנה כי הם יודעים שאנחנו משחקים נגד קבוצות טובות. יש לנו רק כמה שחקנים כאן, הרבה ילדים כי הקבוצה שלנו עד גיל 23 ירדה ליגה. לכן לנצח 1:2, להפסיד 2:1 או לסיים בתיקו 2:2 לא משנה כלום, אבל אני יודע מי השחקנים שאני יכול לסמוך עליהם. הם מקצוענים מדהימים שנותנים כל מה שיש להם ויודעים שבגלל היוקרה של המועדון זה לא היה מתאים אם היינו מפסידים 5 או 6:1. ריאל מדריד גם חסרה הרבה שחקנים חשובים. התוצאה היתה חשובה אם זה היה בליגת האלופות ולא היום".

מוריניו עם אנדראס פריירה.
מוריניו עם אנדראס פריירה. "התוצאה היתה חשובה אם היה מדובר במשחק ליגת האלופות" (AFP)

על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא שחקן גדול, אבל המועדון הזה גדול מכל שחקן בודד".

החתימה של לופטגי בריאל מדריד לפני המונדיאל: "כשאימנתי באינטר ידעתי שאני עומד לעזוב לריאל מדריד וזה לא מנע ממני לזכות איתם בליגת האלופות בגמר 2010. לא הייתי פחות מקצוען בשל כך".

בריאל מדריד, הבשורה במשחק היתה הופעת הבכורה של ג'וניור ויניסיוס שהראה לפי ה"מארקה" כישרון, עוצמה וחוצפה. "לא קל להתבלט במשחק הראשון שלך בריאל מדריד, והוא עשה את זה", נכתב.

לופטגי.
לופטגי. "ניסינו להוציא את המיטב מהקבוצה (דני מרון)

גם ז'ולן לופטגי דיבר, אחרי ההפסד ליונייטד שסימן את המשחק הראשון שלו כמאמן ריאל מדריד: "ניסינו להוציא את המיטב מהקבוצה שיש לנו כרגע במפעל. עבור יונייטד זה היה המשחק החמישי במפעל ולנו הראשון, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח. הם הגיעו רק לשני מצבים. הראנו הרבה אופי".

על טיבו קורטואה: "לא רוצה לדבר על אף שחקן שלא נמצא כאן".

האם הסגל גרוע יותר מבשנה שעברה: "אני מאושר עם הקבוצה שיש לנו. ננסה לשפר את הקבוצה ולבנות אותה מחדש. זה אתגר עבורי כמאמן".

בייל.
בייל. "יש לנו קבוצה של שחנים מצוינים" (AFP)

על ויניסיוס ג'וניור: "היה לו משחק טוב, לאור מה שאנחנו מבקשים ממנו".

המנהיגות של בייל: "אמרתי שיש לנו קבוצה של שחקנים מצוינים וננסה לעשות ממנה קבוצה גדולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי