מעל מיליארד ליש"ט הושקעו: חלון ההעברות באנגליה נסגר

קפה אריסבלאגה
קפה אריסבלאגה | האתר הרשמי

הפרמיירליג תצא לדרך הערב במשחק בין מנצ'סטר יונייטד ללסטר (22:00 בספורטHD1ׂׂ), יעקב זיו מסכם את שוק ההעברות עם אפס העסקאות של טוטנהאם, העימות בין מוריניו לראשי המועדון והעולה החדשה ששילמה יותר מכולן

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)
חלון ההעברות באנגליה נסגר אתמול (חמישי) בערב ויש שתי קבוצות שניצבות מעל כולן באכזבתן: כמובן טוטנהאם שלא ביצעה אפילו שינוי אחד קטן לרפואה בסגל והקבוצה השנייה היא מנצ'סטר יונייטד, שהותירה את המנג'ר ז'וזה מוריניו מתוסכל, כעוס ומאוכזב משינויים קלים שערכה ובראשם רכישת פרד הברזילאי.


 

This is the top eleven of the Premier League's most expensive transfers this summer! #PremierLeague #Transfermarkt #Chelsea #ManCity #ManUnited #LFC

A post shared by Transfermarkt (@transfermarkt_official) on



מנצ'סטר יונייטד תזכה לפתוח את עונת 2018/19 בפרמיירליג הערב מול לסטר (22:00 בספורטHD1), אבל הנתק בין "המיוחד" לראשי המועדון עושה את שלו. לטענת "מירור", ההנהלה הבהירה למוריניו שהיא לא מוכנה יותר לתביעות שלו לרכוש שחקנים יקרים ומבוגרים ושהגיע הזמן להשקיע בצעירים מהאקדמיה של המועדון. כמובן שמוריניו לא הסתיר את אכזבתו ונאלץ להסכים כעת עם השינוי במדיניות, אחרי קיץ בו התעמת עם המנכ"ל אד וודוורד גם על גבי התקשורת.


בין השאר וודוורד סירב למכור את פול פוגבה ואנטוני מרסיאל, למרות שמוריניו מסוכסך עם שניהם. דווח כי המנג'ר דרש את רכישת טובי אלדרווירלד בלם טוטנהאם, שההנהלה ניסתה לרכוש אותו עד אתמול בצהריים, אבל לא הייתה מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט לטוטנהאם על בלם בן 29. מוריניו גם רצה את איבן פרישיץ' מאינטר שהצטיין במונדיאל, אבל וודוורד סבור שהוא היה יקר אחרי שאינטר דרשה 60 מיליון ליש"ט על השחקן שגם הוא בן 29. יונייטד גיששה באשר לקיליאן אמבפה וקיבלה סירוב מוחלט.

MAIL SPORT: José's red mist #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/bmmRdHAij1

— Neil Henderson (@hendopolis) 9 באוגוסט 2018


מוריניו טען אתמול במסיבת העיתונאים שהוא לא אוהב לרכוש ברגע האחרון שהוא לא חושב יותר על רכש כעת כשהוא יודע שלא יהיו לו יותר שחקנים חדשים, אבל לפי "דיילי מייל" הוא רותח מזעם על התנהלות ראשי המועדון. וודוורד היה מוכן לשלם 100 מיליון ליש"ט על בלם איכותי כמו רפאל וראן, אבל חשב שמספיק לשלם 65 מיליון ליש"ט על הארי מגווייר ולא 80 כפי שלסטר דרשה. באשר לג'רום בואטנג מבאיירן, היה חשש ביונייטד שהם יקבלו שחקן פצוע.


באשר לטוטנהאם, היא הפכה לקבוצה הראשונה מאז החל חלון ההעברות ב-2003 שלא רכשה אף שחקן כל הקיץ, למרות שהמנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו טען לפני הפגרה שטוטנהאם צריכה לרכוש שחקנים חדשים ולהתרענן. כעת הוא נאלץ לשנות את הטון: "מה שטוטנהאם הראתה זה אומץ לב. בנינו איצטדיון חדש, מתקן אימונים חדש והחתמנו את הכוכבים על חוזים חדשים".


מי שהפתיעה בשוק העברות היתה פולהאם שהשקיעה הקיץ 110 מיליון ליש"ט (ולא מכרה אפילו שחקן אחד), העולה החדשה הראשונה אי פעם שרכשה בקיץ אחד מעל 100 מיליון ליש"ט והיא מדורגת רביעית בקבוצות שהשקיעו בפרמיירליג אחרי ליברפול (171 מיליון ליש"ט), צ'לסי (112), אברטון (108) לסטר (101, להזכירכם מכרה את מאחרז בכ-60 מיליון ליש"ט). מנצ'סטר יונייטד מדורגת בהשקעה רק במקום השמיני עם 64 מיליון ליש"ט, סיטי אחריה עם השקעה של 62 מיליון ליש"ט וברייטון צירפה ב-52 מיליון ליש"ט. בשורה התחתונה: קבוצות הפרמיירליג רכשו ב-1.253 מיליארד ליש"ט.



אליסון מוצג. רק העולה החדשה פולהאם השקיעה יותר (האתר הרשמי של ליברפול) 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי