פוגבה: יש דברים שלא אוכל להגיד, לא הכל סביב כסף

פרד עם פול פוגבה
פרד עם פול פוגבה | AFP

הצרפתי רמז על יחסיו עם ז'וזה מוריניו לאחר הניצחון 1:2 על לסטר במשחק הפתיחה: "כאשר בוטחים בי אני משחק טוב יותר" והתייחס לשמועות על דרישתו לעלייה בשכר: "יש נקודה בה אתה עושה דברים כי אתה אוהב אותם"

(גודל טקסט)
אחרי קיץ עמוס שעבר עליו, כולל זכייה בגביע העולם עם צרפת וחרושת שמועות בלתי פוסקת על עתידו במנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה, שהצטיין בניצחון קבוצתו 1:2 נגד לסטר במשחק פתיחת העונה בפריימרליג ביום שישי האחרון, ככל הנראה החליט להישאר בקבוצתו לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. על פי "סאנדיי אקספרס", פוגבה פתח את העונה במסר ברור לז'וזה מוריניו שמתח עליו ביקורת כל העונה שעברה כשאמר במילים אחרות שאם מוריניו יפסיק להתקיף ולבקר אותו, הוא ייתן הכל עבור הקבוצה.

הקשר אמר לכלי התקשורת לאחר המשחק: "אם אתה נהנה ממה שאתה עושה אתה גם נותן את המיטב. אם אתה לא מאושר אתה לא יכול לתת את הכל". לגבי הדיבורים על כך שפוגבה רוצה העלאה בשכרו כדי להתקרב למשכורת שמרוויח חברו לקבוצה, אלכסיס סאנצ'ס, אמר: "כסף הוא לא הכל. אם אתה לא מרוצה ממה שאתה עושה עכשיו אין טעם להמשיך בכך. יש נקודה בה אתה עושה דברים עבור הכסף שאתה רוצה להרוויח ויש נקודה שאתה עושה דברים כי אתה אוהב אותם". 

פוגבה גם רמז שאם היה פותח את הפה ומספר על היחסים הרעועים שהיו לו עם מוריניו היה נענש. "סאנדיי מירור" ציטט אותו כשאמר: "יש דברים שאני יכול להגיד ויש דברים שאני לא יכול אחרת אספוג קנס, אבל כאשר בוטחים בי אני משחק טוב יותר".

הקפטן הזמני של יונייטד גם רמז שהוא רוצה את הסרט באופן קבוע למרות שמוריניו הבהיר שהוא שייך לאנטוניו ולנסיה. לדבריו, הוא צפה בקפטנים קודמים של יונייטד, מה שנתן לו הרבה ניסיון: "כשהייתי ביונייטד, ריו פרדיננד היה הקפטן יחד עם פטריס אברה. כשיחקתי ביובנטוס, ג'ורג'יו קייליני וג'יג'י בופון וכשהייתי צעיר יותר, מייקל קאריק שימש לפעמים כקפטן. אני לא חושב שיש ספר שמלמד אותך להיות קפטן. זה מעבר לעניין של רק לשים סרט. אני מדבר הרבה עם החברים שלי בחדר ההלבשה ומנסה לעזור להם. זה סוג של להיות קפטן. המשמעות של סרט הקפטן היא לא להראות כביכול לכולם שאני קפטן ועכשיו אני צריך לעבוד הרבה יותר קשה. המשמעות היא שאני צרי להיות מה שאני ביום יום". 

 

מוריניו עם פוגבה. יחסים מעורערים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי