גווארדיולה: סטרלינג צריך לסיים את הוויכוח ולחתום על חוזה חדש

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Gettyimages

מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה עם 0:2 קליל על ארסנל, המנג'ר הבהיר: "אנחנו רוצים אותו איתנו לעוד הרבה זמן". על מנדי טען: "לפעמים אתה רוצה להרוג אותו, יש לו מה לשפר והוא צריך לשכוח מהרשתות החברתיות"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי החלה אתמול (ראשון) את המירוץ לזכייה שנייה ברציפות באליפות לראשונה אחרי עשור עם 0:2 קליל על ארסנל באמירויות, ובסיום המנג'ר פפ גווארדיולה התעקש שקבוצתו אותתה לכולם על כוונותיה לעונה. סיטי אף שיחקה ללא קווין דה בריינה, לירוי סאנה וגבריאל ז'סוס בהרכב, שלושתם רק עלו מהספסל ובכל זאת האלופה ניצחה בקלות יתרה.


"היינו הקבוצה שסיפקה הכי הרבה שחקנים לנבחרות המונדיאל ובאנו לכאן במשחק הראשון של העונה וניצחנו בלי ההרכב המלא", אמר בסיום פפ גווארדיולה,"זה סימן טוב לבאות. הדרך היחידה שלנו להיות עקביים היא שהשחקנים יידעו שחבריהם נמצאים שם ומוכנים לשחק ולהחליף אותם".


ראחים סטרלינג שכבש את שערו ה-50 בפרמיירליג עוד לא האריך חוזה, אבל גווארידולה הבהיר פעם נוספת שהוא רוצה להשאיר אותו בסיטי. לסטרלינג חוזה עד 2020, אבל הוא דורש ששכרו ישודרג ל-300 אלף ליש"ט לשבוע. "אנחנו רוצים אותו בסיטי לעוד הרבה זמן והגיע הזמן שהוא יסיים את כל הוויכוחים על החוזה", טען גווארדיולה.


סטרלינג שלא כבש שלוש שנים בנבחרת חגג את השער עם תנועת שמיעה באוזן, כאילו השיב לביקורת נגדו: "כיבוש שערים זה אחד הדברים לפיהם שופטים אותי אז אני פשוט צריך להמשיך להשתפר", הבהיר בסיום הקשר. פפ אמר על כך: "אני בטוח שהוא יכבוש במוקדמות היורו הרבה שערים לאנגליה. יש לו מבנה גוף קטן בזכות הוריו, לשחקנים מהסוג הזה מספיק שבוע של התאוששות והיינו צריכים אותו, זו הסיבה שהוא שיחק".

TELEGRAPH SPORT: Guardiola: Sterling is loved and must stay #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/3l3FJek1bL

— Neil Henderson (@hendopolis) 12 באוגוסט 2018

מי שללא ספק היה מצטיין המשחק הוא המגן בנג'מין מנדי, אלא שהמנג'ר לא היה מרוצה מכמה דברים שמנדי עשה ואמר: "מנדי הוא מנדי. לפעמים אתה רוצה להרוג אותו ולפעמים אתה אומר 'איזה שחקן'. הוא נותן לנו אנרגיה, אבל יש לו הרבה דברים לשפר. אנחנו מקווים לשכנע אותו לשכוח קצת מהרשתות החברתיות ולשפר כמה דברים". מנדי כמובן החזיר תשובה עם ציוץ וכתב: "אופפפס" בליווי אימוג'י עצבני.

Oops https://t.co/dVBYJNbKPM

— Benjamin Mendy (@benmendy23) 12 באוגוסט 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי