"זידאן הבין שלא יקבל את נבחרת צרפת – והוא בדרך למנצ'סטר יונייטד"

זידאן
זידאן | Gettyimages

"ל'אקיפ" הצרפתי: אקס ריאל מדריד עוקב אחר ההתפתחויות בתיאטרון החלומות בתקווה להחליף בקרוב את ז'וזה מוריניו, שיחסיו עם ראשי המועדון הידרדרו

(גודל טקסט)
"ל'אקיפ" הצרפתי פרסם הבוקר (רביעי) על כל עמוד השער ידיעה לפיה התחנה הבאה של זינדין זידאן תהיה בפרמיירליג, ככל הנראה  במנצ'סטר יונייטד. אחרי ההצלחה של זידאן בריאל מדריד, הליגה האנגלית שמושכת אליה את המאמנים הטובים בעולם, מהווה אתגר עבור "זיזו", שרואה בה התחנה הבאה שלו. הבאה.


זידאן זכה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות, אך לא נראה שראשי ההתאחדות הצרפתית ימהרו להציע לו את משרת מאמן הנבחרת לאור זכייתה של במונדיאל לפני כחודש. דידייה דשאן צפוי להמשיך לפחות עד קטאר 2022, כך שלזידאן ככל הנראה לא תהיה אופציה טובה יותר מאשר קבוצת פרמיירליג.


למרות הצעות מפתות שצפוי לקבל זידאן מהפרמיירליג, גם באיטליה יהיו קבוצות בכירות שירצו אותו כמאמן. זיזו לא הודיע רשמית שהוא יוצא לשנת שבתון, אבל נראה שאת העונה הקרובה הוא יבלה בעיקר בחופשות, השתלמויות ובביקורים במשחקי כדורגל (גם של בניו) בזמן שיבחן את המתרחש בתיאטרון החלומות, שם היחסים בין ז'וזה מוריניו לראשי המועדון עלו על שרטון בקיץ. יתרה מכך, הפרסומים על כך שיונייטד מחפשת מנהל ספורטיבי (בין היתר הוזכרו שמותיהם של אדווין ואן דר סאר ומונצ'י) מחזקים את הסברה כי מתנהלים מהלכים מאחורי גבו של מוריניו.

Voici la Une de L'Équipe de ce mercredi 15 août !

Télécharger l'édition
https://t.co/c1rNzpDboZpic.twitter.com/BgTttC5GSU

— ⭐ L'ÉQUIPE ⭐ (@lequipe) 14 באוגוסט 2018

עוד לפי "ל'אקיפ", זידאן יודע שכמותג עולמי מנצ'סטר יונייטד לא נופלת מריאל מדריד ושיש לה תמיד שאיפות לזכות באליפות ובליגת האלופות. "השדים האדומים" עוברים שנים לא קלות מאז עזיבת אלכס פרגוסון ואחרי מספר כישלונות הגיע מוריניו שגם פוגם בתדמית המועדון עקב הסגנון ההגנתי. החוזה של מוריניו מסתיים ב-2020, אבל בשלב הנוכחי קשה שלא לחשוב על סיום הרומן עוד קודם לכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי