במנצ'סטר סיטי מעריכים: דה בריינה ייעדר לפחות עד נובמבר

קווין
קווין דה בריינה | Gettyimages

הכוכב הבלגי נפצע באימון לקראת המשחק מול האדרספילד ויעבור סדרת בדיקות, אולם מקורביו טוענים שלא ישוב תוך פחות משלושה חודשים. קייל ווקר: "ברור שזה אובדן רציני, אבל יש לנו שחקנים שיחפו על היעדרו"

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה מאז ומתמיד נזהר מאוד מנבואות והצהרות שהוא הולך לזכות בתארים מכיוון שהוא יודע שכדורגל הוא דבר נזיל, ואתמול הדבר הוכח פעם נוסת כשמנצ'סטר סיטי ספגה מכה קשה – הכוכב קווין דה בריינה נפגע בברכו באימון וייעדר לפי ה"דיילי מייל" וכלי תקשורת נוספים בין חודשיים לארבעה ממגרשי הכדורגל.


הקשר, שכבר נפצע בברכו ב-2016, טוען כי להערכתי לא מדובר בקרע בצולבת בברכו הימנית, אבל בדיקות מקיפות ייערכו ביממה הקרובה. כך או אחרת זו פגיעה קשה לסיטי וכמובן לקשר שלא ישוב לפני נובמבר. לפי "מירור" סיטי מסרבת לומר כרגע מתי הוא יחזור, אבל החברים של השחקן אמרו לעיתון: "לפחות שלושה חודשים בחוץ". דה בריינה כבר נעזר בקביים אתמול ביציאה ממתחם האימונים, אבל למרות פציעתו הגיע לאחר מכן להקרנת בכורה של הסרט הדוקומנטרי על הקבוצה "סיטי: הכל או לא כלום".

MIRROR SPORT: KDB KO'D #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/UVQZagiyM4

— Helen Miller (@MsHelicat) August 15, 2018

אם ייעדר מהמגרשים עד נובמבר כפי שמשעשרים, הוא יחמיץ כ-12 משחקי ליגה וביניהם משחקים מכריעים נגד ליברפול באנפילד (7 באוקטובר), מול טוטנהאם בחוץ (28 באןוקטובר) ואולי מנצ'סטר יונייטד בבית (11 בנובמבר) וארבעה משחקי ליגת האלופות. קייל ווקר חברו לקבוצה אמר על כך: "הוא שחקן גדול וזה חוסר מזל מה שקרה לו. למזלנו יש לנו סגל עמוק ואנחנו לא תלויים בשחקן אחד. זה משחק קבוצתי ומי שיעלה לשחק יצליח. ברור שזה אובדן רציני עבורנו, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לחפות על היעדרו".


כאמור דה בריינה סבל מפציעה בברכו ב-2016 אחרי שעיקם את רגלו בתיקול עם הבלם פונס מורי ששיחק אז באברטון והיה בחוץ לתשעה שבועות. ברנרדו סילבה, דויד סילבה, פיל פודן הצעיר, ריאחד מאחרז ואילקיי גונדואן יכולים לשחק בתפקיד של דה בריינה, אבל סטטיסטית הוכח שהוא מביא את המספרים הכי טובים. יחד איתו אחוזי ההצלחה של סיטי היו בשנה שעברה 64.8 אחוז למשחק ורק 60 אחוז בלעדיו. גם כמות השערים יורדת מ-2.3 ל-1.9 וגם ההחזקה בכדור מ-66 אחוז ל-61.4 אחוז.



דה בריינה. מקווים שהיהלום הבלגי ישוב במהרה למגרשים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי