פוצ'טינו: זו הולכת להיות העונה הקשה מאז שהגעתי לקבוצה

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן התרנגולים, שיארחו מחר את פולהאם במסגרת המחזור השני, התייחס למחסור ברכש ולעתיד קבוצתו: "זקוקים לאוהדים, השחקנים צריכים לתת 200 אחוז". צ'לסי תארח את ארסנל לדרבי לונדוני, בכורה לקובאצ'יץ' בהרכב

(גודל טקסט)
אחרי מחזור פתיחה ללא יותר מדי הפתעות ועם יכולת מרשימה של מי שסומנו כמועמדות הבכירות לאליפות מנצ'סטר סיטי וליברפול, המחזור השני בפרמיירליג יוצא לדרך מחר (שבת), כשבמוקד צ'לסי המתחדשת של מאוריציו סארי תארח את ארסנל לדרבי לונדוני מרתק (19:30, ישיר בספורט 1). במשחק מעניין נוסף על טהרת לונדון, טוטנהאם תארח את פולהאם באיצטדיון וומבלי. (17:00, ישיר בספורט 2).


 

טוטנהאם – פולהאם (שבת, 17:00, ישיר בספורט 2)

התרנגולים מגיעים למשחק אחרי ניצחון חוץ 1:2 על ניוקאסל במחזור הפתיחה, כשמנגד העולה החדשה הפסידה בבית לקריסטל פאלאס בקרייבן קוטג' 2:0. עוד בשורות לא נעימות קיבלו התרנגולים כשהבינו שיוכלו להכנס לאיצטדיונם החדש רק בחודש נובמבר, כשהתכנון המקורי היה שהם יארחו את ליברפול כבר ב-15 בספטמבר. כל זה, בנוסף לעובדה שהקבוצה לא התחזקה ולו בשחקן אחד במהלך חלון ההעברות וכי תשעת שחקניה שחזרו מהמונדיאל עדיין לא נמצאים בשיא כושרם. 

 
 

המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו הודה: "זו אולי הולכת להיות העונה הכי קשה שלי מאז הגעתי לקבוצה, אבל אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו. השחקנים שלנו צריכים לתת לא מאה אחוז אלא מאתיים אחוז. אנחנו יודעים שהולך להיות קשה ובגלל שאנחנו לוחמים אנחנו רוצים להילחם. אני ווינר ואוהב אתגרים". אוהדי טוטנהאם ששילמו מחירים גבוהים על מנויים באיצטדיון החדש דורשים כעת שיחזירו להם את כספם. פוצ'טינו נתרם למאמץ ההסבר ואמר: "האוהדים צריכים לדעת שזה פרויקט מאסיבי שיהיה שלהם לעוד שנים רבות. הם צריכים להיות חיוביים. אני מבין את הקטע הכספי ומבקש מהם סליחה. ננסה לפצות אותם עם ניצחונות". 

פוצ'טינו אומנם טען שהוא הולך להישאר הרבה זמן בטוטנהאם, אבל פרשן ה"דיילי מייל", מרטין סמואל, כתב בטור שלו כי "פוצ'טינו ציפה שדניאל לוי יביא לו שחקנים חדשים כדי שיוכל לאיים על תואר האליפות וכעת הוא משבח אותו שלא רכש אף שחקן בטענה שזה טרנד של אומץ, אבל כאשר יתחילו הפסדים הכל יכול להשתנות". 

הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו לדרבי לונדוני הייתה ב-2014. הארי קיין, שהפגין משחק חלש מול ניוקאסל, ינסה לכבוש שער ראשון בחודש אוגוסט בליגה עבור טוטנהאם ולמחוק את "קללת אוגוסט" שמלווה אותו כבר ארבע שנים אחרי שבמצטבר לא כבש 988 דקות באוגוסט. אריק לאמלה חזר לאימונים, אך לא יהיה כשיר למשחק.


 קיין. ימחק את קללת אוגוסט? (gettyimages)

 
 

סלבישה יוקנוביץ', מאמן פולהאם ואקס מכבי תל אביב אמר לקראת המשחק: "נאבקנו קשה כדי לעלות ליגה ולשחק מול קבוצות כמו טוטנהאם. יש לנו אתגר עצום לנצח אותם. מקווה שהאיר קיין לא יכבוש נגדנו שער ראשון באוגוסט". טוטנהאם ניצחה שמונה מתשעת המשחקים אחרונים בין הקבוצות בפרמיירליג.


STAR SPORT: Tottal Chaos #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/7p7pJvQcby

— Neil Henderson (@hendopolis) 16 באוגוסט 2018
 

צ'לסי – ארסנל (שבת, 19:30, ישיר בספורט 1)

רבים ניבאו שצ'לסי תמעד במחזור הפתיחה בהאדרסיפלד עקב עזיבת קורטואה וההכנות המאוחרות של הקבוצה, אך חניכיו של סארי במשחקו הראשון בפריימרליג עשו את העבודה עם 0:3 תוך כדי הפגנת כדורגל יעיל. לעומתה, ארסנל נראתה לא טוב תחת המנג'ר החדשה שלה אונאי אמרי בהפסד 0:2 למנצ'טסר סיטי.

התותחנים יודעים שהפסד נוסף ליריבה הלונדונית עשוי להרחיק אותם מהצמרת בשלב מאוד מוקדם של העונה. בנוסף, הם סובלים ממכת פציעות בעמדת המגן השמאלי ומי שצפוי לפתוח בה הוא סטפן ליכטשטיינר שהגיע מיובנטוס. פטר צ'ך יפתח בין הקורות מול האקסית והמגן נאצ'ו מונריאל עשוי לחזור מפציעה ויפתח במקום איינסלי מייטלנד-נילס. 

אצל הבלוז, אדן הזאר יערוך בכורה בהרכב העונה על חשבון וויליאן או פדרו, כשגם הרכש החדש מריאל מדריד מתיאו קובאצ'יץ' יערוך בכורה בקישור. מי שיפתח במרכז ההגנה הוא דוד לואיז שמוערך מאוד על ידי מאמנו החדש, בניגוד לקונטה שלא בנה על הברזילאי. הבלוז לא הצליחו להשיג ניצחון בששת המפגשים הרשמיים האחרונים בין הצדדים.כשבמאזנם רק שער אחד בששת המשחקים האחרונים שלהם בסטמפורד ברידג'. 

מנג'ר ארסנל, אונאי אמרי אמר לקראת המשחק: "השחקנים שלי צריכים ללמוד לשדרג את משחקם במשחקים הגדולים. צריך לשמור על האישיות והמנטליות של הקבוצה". התותחנים ינסו להשיג נקודות ראשונות העונה כדי לא לשחזר את פתיחת העונה מ-1992 אז הפסידה את שני משחקי פתיחת העונה. 

 


אמרי. לא רוצה לשחזר את הפתיחה מ92'.(Gettyimages)


משחקים נוספים:
קרדיף סיטי – ניוקאסל (14:30, ישיר בספורט 1)
אברטון – סאות'המפטון (17:00, חגיגה אנגלית בספורט 1)
לסטר סיטי – וולבס (17:00, חגיגה אנגלית בספורט 1)
ווסטהאם – בורנמות' (17:00, חגיגה אנגלית בספורט 1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי