עושים שוק: קאריוס בדרך ליעד חדש, לבנדובסקי עדיין נחוש

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

שוער ליברפול בדרך לבשיקטאש, הפולני ממשיך אצל זהבי בתקווה לעזוב את באיירן. וגם: פיליפה לואיס ממשיך להתקרב לפ.ס.ז' שרוצה גם את בואטנג, הזאר התייחס לאפשרות שיעזוב לריאל מדריד ודה חאה בדרך לשדרוג

(גודל טקסט)
רשמי
* בעקבות מכירת סטיבן אנזונזי לרומא, סביליה השאילה את הקשר הצרפתי מקסים גונלון שעושה את הדרך ההפוכה. גם הקשר הצרפתי סבסטיאן קורצ'יה הושאל מהאנדלוסים לבנפיקה ליסבון. 


* הקשר הסרבי מרקו גרואיץ' הושאל מליברפול להרטה ברלין.


Welcome to #SevillaFC, @MaxGonalons! #vamosmisevilla#WeNeverSurrenderpic.twitter.com/UFDwAt3EdO

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) August 20, 2018


שמועות
* באיירן מינכן הצליחה להשאיר את רוברט לבנדובסקי אצלה בקבוצה למרות שהוא רצה לעזוב, אבל בגרמניה דווח שהוא האריך את חוזהו עם סוכנו הישראלי פיני זהבי עד 2020. באתר "ספורט1" הגרמני נכתב: "נכון לעכשיו זהבי נכשל להעביר את לבנדובסקי לריאל מדריד, אבל החלוץ הפולני רמז לבאיירן שלא ויתר על החלום אחרי שהאריך חוזהו אצל זהבי והנשיא אולי האנס יצטרך לעבוד קשה בשנה הקרובה כדי להשאיר בקבוצה את 'לוי', שיש לו סוכן מאוד נמרץ".


* אדן הזאר הודה שהסיכוי שהוא יעזוב לריאל מדריד אפסי, לאחר שאמר בראיון ל"רדיו מונטה קרלו": "זה יהיה די מוזר אם צ'לסי תיתן לי ללכת מבלי שיש לה אפשרות להביא מחליף".


* פאריס סן ז'רמן קיבלה אור ירוק מאופ"א לערוך רכש נוסף ולכן היא תנסה להחתים את המגן פיליפ מקס שבישל 13 שערים בעונה שעברה בבונדסליגה כך מדווח "ל'פריזיאן". במקביל ג'ובאני לו סלסו ששיחק רק 10 דקות בשני המשחקים הראשונים בליגה מועמד למכירה.


* קלאודיו מרקיזיו שעזב את יובנטוס מבוקש בקבוצות רבות. לפי ה"גאזטה דלו ספורט" מעוניינות בקשר בטיס, סביליה, מונאקו וקבוצה ביפן. הוא סירב להצעות באיטליה כדי לא לשחק נגד יובנטוס.


* חסה רודריגס, בעבר חלוץ פאריס סן ז'רמן במשא ומתן עם העולה החדשה ל"לה ליגה" הואסקה.


ÚLTIMA HORA

Jesé Rodriguez negocia su llegada a la @SDHuesca. El delantero canario se encuentra en la capital oscense.

Más info 14 h. @aragontv Deportes pic.twitter.com/A7G7UdvgWp

— La Jornada (@lajornada_ATV) August 20, 2018


* פדרו מפלומיננזה בדרך לבורדו תמורת 21 מיליון יורו. החלוץ ישבור את שיא ההעברות של בורדו בכל הזמנים.


* ברדיו "קאדנה סר" הספרדי נטען שפריס סן ז'רמן כבר הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד על העברת פיליפה לואיס. שחקן נוסף שמועמד לאלופת צרפת הוא רפאל גריירו מבורוסיה דורטמונד.


* נשיא באיירן מינכן, אולי הנס, הצהיר שאם פ.ס.ז' תסכים לשלם על ג'רום בואטנג סכום הוגן, הקבוצה הבווארית תסכים למכור אותו. עוד אמר הנס שבואטנג הודיע שהוא רוצה לעזוב, אבל הוא ישמח אם יישאר עוד עונה לפחות.


* שוער ליברפול לוריס קאריוס מנהל מו"מ להעברתו לבשיקטאש. יורגן קלופ הביע את שמחתו מכך שקאריוס יכול למצוא קבוצה ולהמשיך את הקריירה שלו, לפי "דיילי מירור". סכום העסקה 9.5 מיליון ליש"ט, תחילה הוא יושאל עבור 2.5 מיליון יורו ולאחר מכן הטורקים צפויים להשלים את רכישתו עבור 7 מיליון יורו נוספים.



בואטנג. יעבור לפאריס רק תמורת סכום הוגן (Gettyimages)


* מנצ'סטר סיטי רוצה להאריך את חוזהו של ג'ון סטונס, שיסתיים ב-2022, כדי להעניק לו שכר גבוה יותר של 120 אלף ליש"ט בשבוע.


* השוער דויד דה חאה קרוב להארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד והוא צפוי להרוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע.


* "הסאן" פרסם שרובן לופטוס-צ'יק רוצה לקיים שיחות עם הנהלת צ'לסי על עתידו בקבוצה. הוא דורש דקות משחק או להיות מושאל, אבל באנגליה הדבר אפשרי רק לקבוצה בצ'מפיונשיפ.


* בורוסיה דורטמונד רוצה את חלוצה הבלגי של ליברפול דיבוק אוריגי לפי "ליברפול אקו".


* אסטון וילה רוצה לשאול את שיי אוג'ו מליברפול, שלא מצא מקום בסגל של יורגן קלופ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי