צפו: אברטון גברה 1:3 על רותרהאם, ניוקאסל הודחה עמוק בתוספת הזמן

גילפי סיגורדסון
גילפי סיגורדסון | Gettyimages

גביע הליגה, סיבוב השני: הטופיז עלו בקלילות גם בהרכב משני, בעוד בניטס ושחקניו נכנעו 3:1 בחוץ לנוטינגהאם פורסט שהצליחה למחוק שוויון שקבע רונדון בדקה ה-92 עם שערים בדקות 94 ו-96. גם ווטפורד ומילוול עלו

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השני בגביע הליגה באנגליה הסתיימו הערב (רביעי), כאשר נערכו ארבעת המשחקים האחרונים ובמוקד עלייתה הקלילה של אברטון לשלב הבא על חשבון רותרהאם יונייטד מהצ'מפיונשיפ, בעוד ניוקאסל הופתעה בענק אצל נוטינגהאם פורסט – אחרי שהשוותה בדקה ה-92, היא ספגה בדקה ה-94 והודחה על ידי הקבוצה שגם היא מליגת המשנה.

קבוצות הפרמיירליג פתחו בהרכבים משניים וכאמור ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוון רפא בניטס והמגפייז, שאחרי שני הפסדים ותיקו מול קארדיף בליגה הטובה בעולם הציגו יכולת חלשה גם בנוטינגהאם וכמעט נכנעו לשער מוקדם של דריל מרפי כבר אחרי שתי דקות, אלא שסלומון רונדו איזן בדקה ה-92. כבר נראה היה שהולכים להארכה, אלא שבדקה ה-94 מאטי קאש הימם את השחורים-לבנים, בדקה ה-96 נעץ גיל דיאס את המסמר האחרון ובסיום 1:3 לנוטינגהאם פורסט.

לעומת זאת, אברטון בהרכב משני מחוזק בגילפי סיגורדסון גברה 1:3 על רותרהאם כשאת השערים הבקיעו האיסלנדי בעצמו בדקה ה-28, את היתרון הכפיל דומיניק קאלברט לוין בדקה ה-61 מבישול של המגן לוקה דין והחלוץ גם הוסיף את השער השלישי בדקה ה-87, דקה אחרי שהאורחים השיגו שער ניחומים מנגיחה אחרי כדור קרן.

במשחק נוסף שעירב קבוצת פרמיירליג, גם ווטפורד לא התקשתה וניצחה 0:2 בחוץ את רדינג מהצ'מפיונשיפ. יסאק סאקסס (37) ודומינגוש קינה (62) כבשו. העולה הרביעית והאחרונה היא מילוול שניצחה בדקה ה-90 2:3 בביתה את פליימות'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי