אלברו מוראטה: שקלתי ברצינות לעזוב את צ'לסי הקיץ

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

החלוץ הספרדי סיפר בראיון על העונה הקשה שעבר בבלוז והמחשבות למצוא יעד חדש: "לא הייתי שמח, זה היה אסון", על פספוס המונדיאל: "היה לי קשה מאוד" והזימון המחודש תחת לואיס אנריקה: "התרגשתי כמו בפעם הראשונה"

(גודל טקסט)

אלברו מוראטה מקווה להתחיל מחדש. אחרי שעבר עונה קשה בצ'לסי בסיומה גם לא זומן לסגל נבחרת ספרד לגביע העולם, החלוץ הספרדי יקווה להצליח העונה יותר בפרמיירליג. לנבחרת בעידן החדש תחת לואיס אנריקה הוא כבר זומן למשחקים נגד אנגליה (שבת, שידור ישיר בספורט4) וקרואטיה במסגרת ליגת האומות.

בראיון לתקשורת הספרדית הוא מספר על המחשבות לעזוב את צ'לסי בקיץ, האכזבה העצומה מפספוס במונדיאל האחרון, הזימון המחודש והשאיפות העתידיות: "שנה שעברה לא הייתי שמח בצ'לסי, התחלתי טוב את העונה אבל בסוף זה היה פשוט אסון, לא הבנתי איפה אני ושקלתי ברצינות לחזור לספרד או איטליה".

על אי הזימון לנבחרת ופספוס המונדיאל: "אי אפשר לברוח מהמציאות, עזבתי את ספרד כדי להרוויח מקום בגביע העולם אך לבסוף לא הלכתי, זה היה קשה מאוד עבורי, אני אעשה הכל כדי לקחת חלק במונדיאל הבא. לא הייתה לי עונה מבריקה והמאמן עשה את ההחלטה שלו. אני לא כועס על לופטגי ומאחל לו את כל ההצלחה בריאל מדריד"


לטפגי כמאמן ספרד. מורטאה לא נותר טינה (AFP)

על חזרה אפשרית למדים הלבנים: "חזרה לריאל מדריד לא הייתה בכלל על הפרק הקיץ"

הזימון המחודש למדי הלה רוחה: "זה הרגיש כמו הפעם הראשונה שלי במדים הלאומים, הייתי לחוץ והגעתי שעה וחצי לפני האימון. לואיס אנריקה אמר לנו שהוא רוצה שספרד תנצח שוב וכולם ידעו מי זו ספרד. הייתה תקופה שלא הערכתי מספיק את העובדה שאני כאן, אתה לא חושב על כל משחק של הנבחרת עד שאתה רואה אותו מהבית.

ההבדלים בין לופטגי למאמנו החדש לואיס אנריקה: "אין הוראות שונות בהרבה, לכל מאמן יש את הדרך שלו והסגנון שלו, כולנו שמחים בינתיים וזה היה רק מבוא. על פי מה שראיתי אני אוהב אותו כמאמן, היו לנו שני אימונים, הוא מבקש המון אינטנסיביות וריכוז והוא נראה לי אדם מאוד כנה שרוצה לנצח".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי