סאות'גייט: "ברור לכולם שהשער של וולבק היה חוקי". קיין: "השופט טעה"

נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה | Gettyimages

בנבחרת אנגליה מאוכזבים מההפסד 2:1 לספרד ומהשער שנפסל ויכול היה לקבוע שיוויון. המאמן הבטיח שלא יזמן את שואו, שנפצע במהלך המשחק ופונה לבית החולים, למשחק נגד שווייץ .צפו בתקציר

(גודל טקסט)
לילה קשה עבר על נבחרת אנגליה אחרי שהפסידה אמש (שבת) 2:1 לספרד בליגת האומות, אבל יותר מכל חששו השחקנים לשלומו של לוק שואו שנפגע במהלך המשחק וטופל במשך שעה ארוכה על כר הדשא. בסופו של דבר המגן אומנם נשאר בבית החולים לבדיקות נוספות וייבדק שוב הבוקר, אבל כנראה שהוא יחזור לשחק הרבה יותר מוקדם ממה שציפו. שואו דיבר אחרי שעה עם אישתו בטלפון וגם עם חלק משחקני אנגליה שהיו מזועזעים ממה שראו והוא דיבר איתם בחדר ההלבשה למרות שירד על אלונקה, עם סד וכשהוא מונשם בחמצן.


ב"מייל און סאנדיי" הוגדרה פציעתו של שואו 'חולנית' אחרי שהתנגש עם דני קרבחאל ונטען שהנבחרת נפגעה מהפציעה הקשה. היה מדהים עד כמה הגורל יכול להיות אכזר כששואו, שגילה רק השבוע שרגלו כמעט נקטעה בעבר בעקבות שבר כפול, פתח אתמול במדי הנבחרת לראשונה מאז ספטמבר 2015 והוא אפילו בישל את השער של מרכוס ראשפורד.


מאמן אנגליה, גארת' סאות'גייט, אמר אחרי המשחק שלא ייקח סיכונים עם שואו גם אם יתברר שישוחרר מבית החולים ללא פגע. הוא לא ישחק בוודאות נגד שוויץ בלסטר ביום שלישי במשחק ידידות. "בבית החולים ייבדק מצבו, אבל הוא אפילו דיבר עם השחקנים אחרי המשחק. לא ברור כמה דקות היה חסר הכרה", אמר סאות'גייט. בעיתון נכתב שזו הייתה 'בדיקת מציאות' עבור נבחרת שלושת האריות על ידי ספרד, ושלמרות ההפסד, החלום של גארת' סאות'גייט עדיין בהתהוות. ג'סי לינגארד היה המצטיין עם הציון 8, השוער ג'ורדן פיקפורד קיבל 7 ואילו שחקני טוטנהאם איכזבו כשקיירן טריפייר, דלה עלי והארי קיין קיבלו 5 כל אחד והמשיכו את היכולת החלשה שלהם מהליגה וגם ג'ורדן הנדרסון מליברפול קיבל את הציון 5.


סאות'גייט אמר בסיום: "חלק מהשחקנים שלנו לא היו חדים מספיק ולא בכושר למשחק כזה אחרי חודשיים שהנבחרת לא שיחקה. זה היה מבחן קשה מדי עבורנו. ספרד הייתה טובה יותר, אבל היה שער חוקי של דני וולבק שלא עשה עבירה על דויד דה חאה והגיע לנו לפחות שיוויון. שני המגנים של ספרד ניסו לחסום את וולבק ודה חאה היה מעורב מבלי שהייתה עליו עבירה. היה ברור לכולם שזה היה צריך להיות שער חוקי". המאמן הוסיף: "צריך להודות שספרד הייתה טובה יותר ברוב הדקות. הם החזיקו בכדור ברמה הכי גבוהה. גם כשלוחצים אותם טוב, יש להם עדיין שחקנים נפלאים שיודעים איך לצאת מהלחץ. אני גאה בדרך בה סיימנו את המשחק כי יש נבחרות שהיו מתפרקות במצב כזה. אנחנו זקוקים לניסיון הזה ולא יכולנו לבקש יותר מהשחקנים".


Sunday Express sport: England hit by Shaw's horror injury #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ii75NOYfih

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 8 בספטמבר 2018

גם הארי קיין טען אחרי המשחק שהשופט שגה וזה היה צריך להסתיים בתיקו. קיין טען שהשופט דני מקלי קרס תחת הלחץ נגדו בדקה ה-97 ולא אישר את השער של דני וולבק: "זה היה שער של מאה אחוז. במצב כזה זקוקים לשופט שיהיה חזק, אבל הוא פישל. דה חאה תפס את הכדור ונפל על וולבק. לא הייתה שום עבירה של וולבק עליו. הכדור נשמט מידיו של דה חאה". קיין החמיא לספרדים ואמר שזה היה משחק טוב לאנגליה: "זה היה מבחן טוב עבורנו מול נבחרת שיודעת להחזיק מצוין בכדור. היו לנו גם רגעים טובים ולדעתי אנחנו הגענו למצבים טובים יותר מספרד. ניסינו ללחוץ אותם לשחק גבוה במגרש, אבל ממשחק כזה אנחנו יכולים ללמוד הרבה". דייב קיד כתב טור ב"סאן" בו טען שיש על קיין עומס גדול מדי של ציפיות ובלילה בו ספרד עשתה בית ספר לאנגלים נראה שהציפיות מקיין היו גדולות מדי.


Not the result we wanted but performance and effort deserved more. Great to see so many at Wembley – support was superb. #ThreeLions#Englandpic.twitter.com/OftVyNU8qA

— Harry Kane (@HKane) 8 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי