בקרוב ביונייטד? זידאן: "אחזור לאמן, זה מה שאני אוהב לעשות"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן שיושב בביתו מבחירה מאז זכה עם ריאל מדריד שלוש פעמים ברצף בליגת האלופות התייחס לראשונה לעתידו: "במוקדם או במאוחר אשוב, זה מה שעשיתי כל חיי". הכיסא של ז'וזה מוריניו בתיאטרון החלומות יתפנה עבורו?

(גודל טקסט)

זמן רב שכולנו מחכים לשמוע מה יש לזינדין זידאן לומר על עתידו, בוודאי מאז החלו הדיווחים על היותו המועמד המוביל להחליף את ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד אם וכאשר "המיוחד" יסיים את דרכו, ואמש (ראשון) שחרר מי שבחר לעזוב את ריאל מדריד אחרי שלוש זכיות רצפות בליגת האלופות הצהרה שאולי מאמתת את אותם פרסמים.

העיתון "מארקה" פרסם כי 102 יום אחרי שהודיע על עזיבת ריאל מדריד, לזידאן שוב מדגדג לחור לאמן. הוא אמר את הדברים לאחר שנכח במשחק של בנו אליז לרשת הממלכתית של ספרד, TVE. כשנשאל על הקריירה שלו כמאמן אמר: "במוקדם או במאוחר אחזור לאמן כי זה מה שאני אוהב לעשות. זה מה שעשיתי כל חיי". בנו משחק בנערים של ריאל מדריד ואותו מדריך צ'אבי אלונסו.

זו פעם ראשונה שזידאן התייחס בצורה פומבית לשאלה אם יחזור לאמן. אחרי שעזב את ריאל מדריד רבים תהו אם הוא רוצה בכלל לחזור לאמן אחרי שהשיג את כל התארים האפשריים. בינתיים הוא מחלק את זמנו במעקב אחרי ארבעת בניו המשחקים בקבוצות השונות ובחופשה באיביזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי