גווארדיולה הצהיר: רוצה לסיים את הקריירה בלה מאסיה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי אומנם אמר בעבר שלא יחזור לברצלונה, אך בראיון טלוויזיוני גילה שירצה לחזור למחלקת הנוער של המועדון, בה החל את דרכו כמאמן. סאקי גילה: "פפ נתפס כמשוגע כשהגיע לברצלונה"

(גודל טקסט)

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, עזב את ב-2012 ברצלונה וכבר אמר שלא יחזור לאמן את אלופת ספרד בעתיד, אבל כעת נראה שהוא דיבר בעיקר על קבוצת הבוגרים של הבלאוגרנה. בראיון לתוכנית הטלוויזיה "אוניברסו ואלדנו" של מאמן ושחקן העבר חורחה ולדאנו, הצהיר פפ שבסוף הקריירה הוא רוצה לחזור להיכן שהתחיל אותה: "הצעדים האחרונים שלי כמאמן יהיו ב"לה מאסיה".

גווארדיולה אימן את קבוצת הבת ברצלונה ב' ב-2007 לפני שהפך למאמן הקבוצה הבוגרת ופרץ לתודעה העולמית כאחד ממאמני הצמרת. הוא זכה עם ברצלונה בשלוש אליפויות ספרד, פעמיים בליגת האלופות, פעמיים בגביע העולם למועדונים ובסך הכל ב-14 תארים בתוך ארבע שנים בלבד. מדובר באמירה מפתיעה מצד גווארדיולה שאמר בעבר מספר פעמים שהפרק בברצלונה הסתיים עבורו.

במקביל, מאמן העבר האיטלקי אריגו סאקי אמר בתוכנית טלוויזיה אחרת שגוואדיולה נתפס כמשוגע ברגע שהגיע לאמן את ברצלונה: "הוא דרש מההנהלה למכור את תיירי הנרי, רונאלדיניו, דקו וסמואל אטו שהיו אז כוכבי הקבוצה. במקביל הוא הביא מהליגה השלישית את סרחיו בוסקטס ופדרו. בסופו של דבר הוא החליט להשאיר את אטו והנרי והם זכו יחד באליפות".


פפ והנרי. התחיל רע ונגמר בתארים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי