קלופ: זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, יותר ממה שהתוצאה מראה

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מנג'ר ליברפול היה מרוצה מ-1:2 על טוטנהאם, והתייחס גם לתקרית האצבע בעינו של פירמינו: "מאמין שזה לא ימנע ממנו לשחק נגד פ.ס.ז'". האוהדים דורשים להרחיק את ורטונגן לתקופה ארוכה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
משחק סוער היה אתמול (שבת) בוומבלי בו ליברפול ניצחה 1:2 את טוטנהאם ורשמה חמישה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, לראשונה מאז 1990/91. בנוסף, זאת הייתה הפעם הראשונה בה הם עשו זאת בפרמיירליג יחד עם צ'לסי, אך זה עדיין לא הספיק למייטירדס כדי להיות במקום הראשון בעקבות ה-1:4 של הבלוז על קרדיף. בנוסף, היה אירוע לא ספורטיבי במיוחד שגנם את הצגה, כשהבלם הבלגי של הספרס, יאן ורטונגן, הכניס אצבע לעינו של רוברטו פירמינו וכמעט גרם לו לאבד את הראייה.


אוהדי ליברפול הגיבו בחריפות ברשתות החברתיות למעשה המכוער של ורטונגן והם דורשים להרחיקו לתקופה ארוכה, כשחלקם טוענים שלפחות על פי התמונות הקשות, נראה היה שמדובר במעשה מכוון של הבלגי כשהכדור נראה רחוק מהם. החלוץ הברזילאי דאג להעלות פוסט באינסטגרם בו אמר שהכל בסדר אחרי שהיה חשש למצב העין שלו והוא מודה על התמיכה בו. ליברפול אישרה שפירמינו עבר בדיקה בבית החולים הלונדוני "מורפילדס" המתמחה בטיפול בעין והובהר שאין לו פגיעה. גם עיתוני יום ראשון התייחסו לפרשה. ב"מייל און סאנדיי" נכתב: "אחד בעין עבור פירמינו". ב"סאנדיי סטאר" נבחרת הכותרת: "העין על הפרס", כפרפרזה לרצון של ליברפול לזכות באליפות לצד תקרית העין. בעיתון גם צויין נתון מרתק: ג'ורג'יניו ויינאלדום, שכבש את השער הראשון, הבקיע שער חוץ לראשונה בפרמיירליג במשחק ה-58 שלו בליגה.


יורגן קלופ שנשאל על מקרה העין אמר: "מאמין שזה לא ימנע מפירמינו לשחק נגד פ.ס.ז' והעיקר שאין נזק לטווח ארוך. האמת שראיתי את זה כשזה קרה מ-70 מטרים. אין לי מושג מה קרה שם בדיוק. זה בטוח לא היה נעים לפירמינו". על הניצחון אמר הגרמני: "זה מושלם. ההופעה שלנו הייתה הכי טובה מאז פתיחת העונה. היו לנו 85 דקות מבריקות ואני יכול להגיד שהיכולת שלנו הייתה הרבה יותר טובה ממה שהתוצאה מראה, אבל אני מספיק זמן בעסק הזה כדי לדעת שאף אחד לא מושלם. מקווה שנשחק כך שוב. אם להיות כן, אני לא בטוח אם נוכל לשחק כך שוב נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות ביום שלישי או במשחק הליגה הבא נגד סאות'המפטון".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It was just a scare, my eye is ok and so am I. Thank you for all the support and see you soon #YNWA Foi só um susto, meu olho está bem e eu também! Obrigado por todo o apoio e a gente se vê logo

A post shared by Bobby Firmino (@roberto_firmino) on


בצד השני, מאוריסיו פוצ'טינו שרשם הפסד שני ברציפות נשמע קצת והתייחס גם לפנדל שדרשה קבוצתו בתוספת הזמן: "ההופעה שלנו לא הייתה מושלמת ואם טועים נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה, נענשים. אנחנו צריכים להשתפר בגדול, אבל גם היה פנדל ברור על יונג-מין סון בסיום. הקו דק בין ניצחון להפסד וחייבים להרואת יותר עקביות ביכולת". על המשחק הפחות טוב של הארי קיין אמר: "הבעיה היא של כל הקבוצה. אני לא אאשים שחקן כזה או אחר או את המונדיאל". בעיתון "הסאן" נכתב ששוער טוטנהאם מישל וורם נתן מתנות לליברפול.


מה שברור הוא שמאז שקלופ הגיע, פירמינו הוא השחקן שהיה מעורב יותר מכל אחד אחר בשערים של ליברפול – 61 כיבושים ובישולים. ג'יימי רדנאפ אמר עליו ב"סקיי ספורט": "הוא השחקן הקבוצתי המושלם". שחקן העבר והפרשן גרהאם סונס טען: "ליברפול הנוכחית מזכירה לי את ברצלונה בשיאה. יכולת המסירה שלהם של שלישיית ההתקפה, התנועה שלהם קסומה כמו לאו מסי, אנדרס אינייסטה וצ'אבי בעבר. אם ימשיכו ככה יזכו באליפות. שלושת שחקני ההתקפה מפעילים לחץ על היריבה וגונבים את הכדור גבוה במגרש והם יודעים מה הם עושים".


MAIL ON SUNDAY SPORT: Roo's the boss #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/QVwwRdzLq9

— Helen Miller (@MsHelicat) 15 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי