דיווח: ראביו בחר במנצ'סטר סיטי על פני ברצלונה ויובנטוס

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

ברחבי אירופה מפרסמים שקשר פאריס סן ז'רמן, שעושה מאמצים גדולים להשאירו, החליט לעבור לקבוצתו של פפ גווארדיולה. עשוי לעבור כבר בחודש ינואר

(גודל טקסט)
ברחבי אירפה טוענים היום (שבת) שאדריאן ראביו החליט לעבור למנצ'סטר סיטי. קשר פאריס סן ז'רמן מבוקש גם בברצלונה, יובנטוס ומילאן וכעת, על פי הדיווחים, הוא נתן אור ירוק להשלמת המהלך לאחר שבחר להצטרף לקבוצתו של פפ גווארדיולה.


חוזהו של הקשר הצרפתי בן ה-23 בפאריס יסתיים בקיץ 2019 ונכון לרגע זה ראביו מסרב לשבת עם ראשי המועדון על מנת להאריך את ההתקשרות. בחלק מהדיווחים נכתב שסיטי לא מעוניינת להמתין עד לתום חוזהו והיא עשויה לצרפו כבר בחלון הקרוב בחודש ינואר.


פ.ס.ז' מצדה לא רוצה להגיע לדצמבר מבלי לדעת מה הכיוון של הקשר ונכון לעכשיו ההוראה שקיבל תומאס טוכל היא לתת לראביו את המפתחות בקישור, כך שהוא משחק קבוע בהרכב גם כדי לתת לו הרגשה שהוא רצוי. לפי הדיווחים בצרפת, פ.ס.ז' מציעה לראביו חוזה שנתי של 10 מיליון יורו לעונה שיכול להגיע עם בונוסים ל-15 מיליון יורו אך הוא כאמור מסרב.


Adrien Rabiot is reportedly leaning towards #MCFC in January, beating #ACMilan#Juventus and #FCBarcelonahttps://t.co/6NN7JR047t#PSGpic.twitter.com/KkFp4edFQA

— footballitalia (@footballitalia) September 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי