פיקפורד האריך חוזה באברטון: "רוצה להיות אגדה"

ג'ורדן פיקפורד
ג'ורדן פיקפורד | האתר הרשמי

שוער נבחרת אנגליה, שהגיע לטופיז רק ב'יץ שעבר, חתם על חוזה חדש לשש שנים עד קיץ 2024: "להגיע לאברטון ללא ספק קידם את הקריירה שלי. להגיע לגמר הגביע ואולי לזכות בתואר זה יהיה צעד גדול קדימה"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
אברטון אומנם פתחה לא טוב את העונה ומדורגת בינתיים רק במקום ה-12 בטבלת הפרמיירליג, אך עשתה הערב צעד נוסף במחשבה על העתיד כשהחתימה את השוער שלה ושל נבחרת אנגליה, ג'ורדון פיקפורד, על חוזה חדש וארוך טווח לשש שנים והוא צפוי להישאר בגודיסון פארק עד יוני 2024.


פיקפורד בן ה-24 אמר לאחר החתימה: "כשעשיתי את המעבר בשנה שעברה חשבתי שאברטון היא מועדון גדול להגיע אליו והצעד הנכון בקריירה. לקבל את ההזדמנות להיות השוער הראשון של אנגליה הגיעה מלהיות באברטון, אני מאמין, ומלהיות מסוגל לתת הופעות טובות כל שבוע. להגיע לאברטון, מועדון גדול עם היסטוריה גדולה, ולראות את האוהדים הנחושים והמרגשים, נתן לי השראה להציג כל שבוע יכולת טובה וזה ללא ספק קידם את הקריירה שלי. אני מקווה להמשיך להתקדם, להפוך לשוער טוב יותר בכל יום וגם להמשיך להיות השוער הראשון של אנגליה, זו עוד מטרה. זה מועדון גדול עבורי ואני מקווה שנוכל להצליח עבור האוהדים ושנרוויח את הזכות להיות אגדה באברטון יום אחד, כל אחד מאיתנו".


"אני לא מרגיש שום לחץ מהמונדיאל", המשיך השוער. "אני רק רוצה להפוך לאדם ולשוער הטוב ביותר שאני יכול להיות. אני מתמקד בקבוצה וכקבוצה אנחנו רוצים לטפס במעלה הטבלה גבוה ככל האפשר. יש לנו הרבה תחרות שם בחוץ, אבל אם בשנה או שתיים הבאות נוכל להגיע לגמר הגביע ואולי לזכות בתואר, זה יהיה צעד גדול קדימה. אני עדיין לומד, אבל מקווה לתת לקבוצה בחזרה".


✍️ | @JPickford1 has signed a new six-year contract with #EFC!

More ➡️ https://t.co/1d4WmLyzF0pic.twitter.com/c2FHD00SPR

— Everton (@Everton) September 26, 2018

ג'ורדן פיקפורד הגיע בקיץ שעבר לאברטון מסנדרלנד תמורת 25.65 מיליון ליש"ט. למרות העונה הלא טובה של הטופיז, השוער הצעיר הציג יכולת טובה ונבחר לשחקן המצטיין של המועדון, השחקן המצטיין שנבחר על ידי השחקנים והשחקן הצעיר של העונה. במונדיאל האחרון היה השוער הפותח של גארת' סאות'גייט בנבחרת אנגליה, הרשים ואף נבחר לאיש המשחק ברבע הגמר נגד שבדיה שהסתיים ב-0:2 לטובת נבחרת שלושת האריות.

6️⃣ more years!@JPickford1 ⚪️ pic.twitter.com/SmElcwzrR8

— Everton (@Everton) September 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי