מוריניו החמיא לפוגבה, הזאר וצ'לסי שוב מול ליברפול

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד טען לפני ווסטהאם (שבת, 14:30 בספורט1) שהצרפתי היה הטוב באימונים השבוע, הבלוז ינסו להנחיל למוליכה איבוד נקודות ראשון (19:30 בספורט1). וגם: סיטי מול ברייטון, טוטנהאם בהאדרספילד

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בפרמיירליג ייצא לדרך מחר (שבת) וצפוי לנו מחזור מרתק, שעשוי גם לכלול מהפך בפסגה. אחרי שליברפול הפסידה לצ'לסי 2:1 בגביע הליגה והודחה באנפילד, היא תשחק שוב נגד הבלוז, הפעם בסטמפורד ברידג', כשקודם לכן ישחקו גם מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וארסנל שרוצות לנצח ולהיצמד לצמרת.

ווסטהאם – מנצ'סטר יונייטד (14:30, ישיר בספורט1)
אחרי ה-1:1 הביתי מול וולבס וההדחה מגביע הליגה על ידי דרבי קאונטי, מנצ'סטר יונייטד מבינה שהיא לא יכולה שלא לנצח את הפטישים. המריבות של ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה בוודאי שלא הוסיפו למצב הרוח ולשקט, אבל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הצהיר "המיוחד" שפוגבה ישחק ושאף היה השחקן שהתאמן הכי טוב השבוע וטען שהיחסים ביניהם טובים, אך גם הוסיף ש"אין שחקן גדול מהמועדון".

ווסטהאם הבקיעה לראשונה אחרי 50 שנה שמונה שערים כששיחקה בגביע הליגה באמצע השבוע ובמחזור שעבר עצרה את צ'לסי עם תיקו, כך שהיא לחלוטין נמצאת בקו עלייה אחרי פתיחת עונה קשה במיוחד. מנואל פלגריני, המנג'ר שמוריניו החליף בריאל מדריד, נשאל על מצבו בשדים האדומים וטען: "כל אחד משתנה במשך השנים, אבל הוא ממשיך להיות מנג'ר ברמה הגבוהה ביותר".


פוגבה. מוריניו החמיא במסיבת העיתונאים, למרות הכל (Gettyimages)

ביונייטד מרכוס ראשפורד חוזר אחרי השעיה של שלושה משחקים, אבל ספק אם יעלה בהרכב. בווסטהאם מרקו ארנאוטוביץ' חוזר אחרי שהחלים מפציעה בברכו. אם ווסטהאם לא תנצח משחק רביעי בבית זה יקרה לראשונה מאז 2009. אם יונייטד תפסיד היא תשווה את הפתיחה הכי גרועה שלה בפרמיירליג. מצד שני יונייטד הפסידה רק שני משחקים מ-25 האחרונים נגד הפטישים.

ארסנל – ווטפורד (17:00, ישיר בספורטHD1 כחלק מ"חגיגה אנגלית")
אונאי אמרי רוצה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות מאז שני ההפסדים במחזורי הפתיחה. המאמן צריך להחליט אם ארון ראמזי ישחק אחרי שהמו"מ על חוזה חדש בין הצדדים הופסק, כך שהוא יהיה רשאי החל מינואר לחתום היכן שירצה לעונת המשחקים 2019/20. מנגד, טרוי דיני מווטפורד זקוק לזריקה כדי לשחק עם הפציעה בקרסול והאדום של כריסטיאן קבסלה מגביע הליגה בוטל אחרי ערעור. לראשונה מאז 1984 ווטפורד תגיע למשחק כשהיא מדורגת מעל ארסנל בטבלה, אך התותחנים ניצחו 8 מ-10 משחקים בפרמיירליג בין הקבוצות.

האדרספילד – טוטנהאם
התרנגולים יארחו באמצע השבוע את ברצלונה בליגת האלופות והם זכו ליריבה בהזמנה, המדורגת הלפני אחרונה בליגה. הם ייאלצו להסתדר ללא כריסטיאן אריקסן הפצוע, בעוד שסרז' אורייה יערוך מבחן כשירות לפני המשחק, אבל לא צפוי לפתוח, אלא קיירן טריפייר. שני השוערים הראשונים הוגו לוריס ומישל וורם ייעדרו בגלל פציעות, אבל פאולו קאזניגה הארגנטיני בן ה-26 ישחק שוב אחרי שעצר שני פנדלים בניצחון על ווטפורד בגביע הליגה. בעונה שעברה טוטנהאם ניצחה את שני המשחקים עם הפרש 0:6 ביחד. הטריירס במשבר ולא כבשו חמישה משחקים אחרונים בבית.


לוקאס וקיין. התרנגולים זכו ליריבה נוחה לפני ברצלונה (Gettyimages)


מנצ'סטר סיטי – ברייטון (17:00)
פפ גווארדיולה עשוי לבצע רוטציה די רחבה לקראת משחק ליגת האלופות מול הופנהיים באמצע השבוע, לאחר שהקבוצה החלה את הקמפיין האירופי עם הפסד ביתי מפתיע מאוד לליון. עם זאת, הפסד של ליברפול וניצחון של סיטי יחזיר את האלופה למקום ראשון, שבוע לפני המשחק הגדול באנפילד מול המוליכה הנוכחית. בירם כיאל צפוי לפתוח לאור פציעתו של דייל סטיבנס. בנג'מין מנדי צפוי להיעדר גם מהמשחק מול השחפים וטרם ברור מתי ישוב, אולם מי שעשוי לחזור בסיטי לאימונים בשבועיים הקרובים הוא קווין דה בריינה.

צ'לסי – ליברפול (19:30, ישיר בספורטHD1)
המשחק המרכזי של המחזור. ליברפול עם מאה אחוזים בליגה, צ'לסי הייתה כזו עד המחזור שעבר וכעת היא רוצה לנצח אותה בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים אחרי שנפגשו בגביע הליגה. מנג'ר ליברפול יורגן קלופ אמר על כך: "כשאתה מפסיד לקבוצה ויש לך משחק נוסף נגדה, אתה תרצה לתקן את זה ולנצח. אתה רוצה להכות חזרה, זה ספורט. אני מצפה לזה, עומד להיות משחק מעניין".

בצ'לסי אנטוניו רודיגר עשוי לחזור מפציעה, אך נראה שפדרו ייעדר שבוע נוסף או לכל היותר יעלה מהספסל לקראת הסיום. בשורות האדומים וירג'יל ואן דייק בספק למשחק בגלל פציעה. קלופ אמר על כך: "אנחנו צריכים לחכות ולראות מה מצבו. עד כה הוא לא התאמן. הוא בספק. הוא שחקן ברמה עולמית ואם נחסר אותו זה לא יהיה נחמד כל כך, אבל יש לנו גם אופציות אחרות". מאוריציו סארי אמר שלמרות השער הגאוני שלו מול ליברפול הוא רוצה לראות יותר מהזאר. כנשאל אם הוא היום השחקן הכי טוב בעולם אמר: "אולי. הוא בטוח אחד הטובים, אבל הוא יכול להשתפר. הוא ללא ספק גאון ייחודי במשחק".


הזאר חוגג על ליברפול. מחר הוא שוב פוגש את האדומים (Gettyimages)

שאר משחקי השבת
אברטון – פולהאם (17:00)
ניוקאסל – לסטר (17:00)
וולבס – סאות'המפטון (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי