צפו: 0:2 למנצ'סטר סיטי על ברייטון, 0:2 גם לארסנל על ווטפורד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

רחאים סטרלינג כבש (29) ובישל לאגוארו בדאבל-פס לאחר מבצע נפלא של הארגנטינאי (65), הסיטינז במקום הראשון. בלונדון, עצמי של קאטקארט (81) ושער של אוזיל (84) נתנו לאמרי ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה האנגלית נמשך היום (שבת) כאשר לאחר ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם נערכו שישה משחקים במקביל. במרכזי שבהם, ניצחה מנצ'סטר סיטי בבית 0:2 את ברייטון של בירם כיאל. במקביל, ארסנל ניצחה את ווטפורד בתוצאה זהה.


מנצ'סטר סיטי – ברייטון 0:2
האלופה טיפסה, לפחות עד המשחק בין צ'לסי לליברפול, למקום הראשון בטבלה. ברייטון מאמצע הטבלה לא היוותה תחרות לגווארדיולה ושחקניו, למרות שאלה היו צריכים חצי שעה על מנת לעלות ליתרון. ראחים סטרלינג היה זה שהעלה את הסיטינז ליתרון, כשבדקה ה-29 קיבל מסירת רוחב נהדרת מלירוי סאנה וכבש בקלות. התוצאה נשמרה עד הדקה ה-65, אז סרחיו אגוארו לקח את הכדור בחצי המגרש, פרפר ארבעה שחקנים והתמסר בדאבל צפס נפלא עם סטרלינג שהוסיף גם בישול למאזנו כשהחזיר בנגיעה לארגנטינאי, שעלה לראש טבלת הכובשים לצד הזאר, קיין ומיטרוביץ' עם שערו החמישי העונה.


בצד השני, לאחר הארכת החוזה של בירם כיאל עד 2020, הישראלי פתח בהרכב ברייטון ורשם 90 דקות במדי הקבוצה, לראשונה מאז אפריל. זה לא עזר לאורחת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות ובסך הכל השיגה ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים. סיטי, לעומת זאת, תוכל לברוח לליגה אם מפגש הצמרת בין ליברפול לצ'לסי ייגמר בתיקו והיא תנצח את המייטי רדס באנפילד שבוע הבא.



הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולאס אוטמנדי, איימריק לאפורט, אולכסנדר זינצ'נקו, פרננדיניו, דויד סילבה (פיל פודן 88), לירוי סאנה (ריאד מאחרז 71), ראחים סטרלינג, ברנרדו סילבה, סרחיו אגוארו (ז'סוס 66).


כיאל מול דויד סילבה. השלים 90 דקות לראשונה מאז אפריל (Gettyimages)
כיאל מול דויד סילבה. השלים 90 דקות לראשונה מאז אפריל (Gettyimages)


ברייטון: מתיו ראיין, מרטין מונטויה, שיין דאפי, לואיס דאנק, גאטן בונג, אנתוני נוקארט (עלירזה ג'הנבאחש 78), דייבי פרופר, בירם כיאל, סולי מארש (חוסה איסקיירדו 83), איב ביסומה, יורגן לוקאדיה (גלן מארי 73).


מהלך המשחק
דקה 29, מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1: אחרי חצי שעה נטולת שערים, התקפה טובה אחת זה כל מה שסטרלינג היה צריך. סאנה פרץ בצד ימין והעביר רוחב לחלוץ, שכבש בנגיעה.


דקה 65, 0:2: איזה שער נפלא של אגוארו! החלוץ התחיל את הריצה שלו במרכז המגרש, עבר בסלאלום ארבעה שחקנים, מסר לסטרלינג וקיבל ממנו בחזרה מיד כדי לשלוח את הכדור פנימה.


לקאזט מחמיץ הזדמנות פז (Gettyimages)
לקאזט מחמיץ הזדמנות פז (Gettyimages)


ארסנל – ווטפורד 0:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
התקופה הנהדרת של ארסנל נמשכת. זה כבר הניצחון השביעי ברציפות בכל המסגרות של התותחנים, שפתחו את העונה עם שני הפסדים ברציפות. אם כי, אם להיות כנים, הגרלת המשחקים זימנה לה אז את סיטי וצ'לסי בשני המחזורים הראשונים. מאז, אמרי לא מפסיק לנצח והוא כבר במקום החמישי. ווטפורד, שפתחה את העונה בתור ההפתעה הגדולה אבל איבדה גובה בשבועות האחרונים, לא נתנה לחלוצי ארסנל להגיע להרבה הזדמנויות. הסכר נפתח רק בדקה ה-81, ודווקא בשער עצמי. קרייג קאטקארט היה חסר מזל מספיק כדי לדחוק את הכדור לשערו שלו בסיומה של התקפה יפה מכיוון המארחת.


בדקה ה-84 זה כבר היה מסוט אוזיל, שנמצא בתקופה נהדרת עם שער שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלו, שהגיע למסירת רוחב מלקאזט כדי לקבוע את תוצאת המשחק ולהביא את ארסנל הכי טוב שאפשר למחזור הקרוב של הליגה האירופית.


אוזיל חוגג. כשהוא בתקופה טובה, ארסנל בתקופה טובה (Gettyimages)

אוזיל חוגג. כשהוא בתקופה טובה, ארסנל בתקופה טובה (Gettyimages)


הרכבים
ארסנל: פטר צ'ך (ברנד לנו 48), הקטור ביירין, שקודראן מוסטפי, רוב הולדינג, נאצ'ו מונריאל, לוקאס טוריירה, גרניט ג'אקה, מסוט אוזיל, ארון ראמזי (אלכס איובי 63), פייר אמריק אובמיאנג (דני וולבק 77), אלכסנדר לקאזט.


ווטפורד: בן פוסטר, מארק נבארו (קיקו 84), קרייג קאטקארט, כריסטיאן קבאסלה, חוזה הולבאס, עבדולייה דוקורה, אטיין קאפו, וויל יוז, רוברטו פריירה, אנדרה גריי (איסאק סקסס 72), טרוי דייני.


תוצאות נוספות (לצפייה בכל השערים לחצו כאן)
אברטון – פולהאם 0:3
האדרספילד – טוטנהאם 2:0
ניוקאסל – לסטר 2:0
וולבס – סאות'המפטון 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי