הזאר לסטארידג': "שער ענק, עכשיו תכבוש כזה נגד סיטי"

דניאל סטארידג'
דניאל סטארידג' | AFP

כוכב צ'לסי החמיא בסיום לחלוץ ליברפול על שער השיוויון שכבש. קלופ: "זה לא היה המשחק הכי טוב של סלאח, הגיע לנו לנצח". סארי: "יהיו לנו לפחות ארבעה שחקנים שיכבשו מעל 10 שערים. מתרכזים בכרטיס לאלופות"

(גודל טקסט)
התיקו 1:1 בין צ'לסי לליברפול בסטמפורד ברידג' היה ניצחון גדול למנצ'סטר סיטי שעברה את ליברפול בזכות יחס שערים עדיף של 18+ לעומת 12+ של המייטירדס שכבר לא מושלמים. הבלוז ניסו לנצח את ליברפול בפעם השנייה ברציפות בחמישה ימים, אבל מה שעבד בגביע הליגה לא כל כך עבד בפרמיירליג. אדן הזאר שוב כבש מול ליברפול, אבל ב"מייל און סאנדיי" התרכזו בדניאל סטארידג', אקס צ'לסי, שהעניק לאורחים את השיוויון עם שער ענק.


"זה היה רגע מיוחד כל כך עבור שחקן שכבר נראה אבוד, עד שקשה להבין איך סטארידג' לא צרח את עצמו לדעת אחרי כיבוש השיוויון בברידג'", נכתב בעיתון. סטארידג' אפילו לא קיבל ציון מאחר שנכנס רק בדקה ה-86 כשהחליף את ג'יימס מילנר, אבל מי שהחמיא לו היה דווקא הזאר שאמר לו במנהרת השחקנים: "כבשת שער ענק ועכשיו תדאג רק לכבוש שער כזה גם מול מנצ'סטר סיטי במחזור הבא". מי שסיפק תמונה של השניים מדברים ואת הציטוט היה כתב BT דז קלי והעיתונים מיהרו להעלות את הפנינה לעיתונים המודפסים. החלוץ האנגלי כבש את שער הליגה ה-50 עבור ליברפול והראשון שלו מחוץ לרחבה מזה ארבע וחצי שנים. אחרי המשחק הוא התחבק דווקא עם עוזרו של מאוריציו סארי וחלוץ שכבש בעבר לא מעט שערים גדולים בעצמו, ג'אנפרנקו זולה, ואמר: "רק אמרתי לו שעקבתי אחרי קטעי וידאו שלו כששיחק כדורגל והוא היה אגדה".


סארי שיבח בסיום דווקא את משחק ההגנה של הזאר: "אני ממש מרוצה מעבודתו ההגנתית בעיקר במחצית השנייה. הזאר הוא לא היחיד שיכבוש עבור צ'לסי. אני מאמין שבסיום העונה יהיו לנו ארבעה או חמישה שחקנים שכבשו לפחות עשרה שערים עבור הקבוצה. מאמין שפדרו, וויליאן וגם אלברו מוראטה יכבשו". צ'לסי לא הפסידה באף משחק העונה עם האיטלקי והיא כבר שבעה משחקי ליגה בלי הפסד. "ברור שאני מאוכזב מהתוצאה אחרי שהם כבשו בדקה האחרונה, אבל בסיום אני מרוצה כי לא הפסדנו והיה משחק מעולה. אני עדיין מאמין שסיטי וליברפול מקדימות אותנו בצעד אחד ויהיה קשה מאוד אם נרצה לזכות באליפות. אנחנו צריכים להתמקד בזכייה בכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה. באנגליה קשה מאוד לסיים בין ארבע הראשונות כי יש שש-שבע קבוצות שיכולות לעשות את זה כל שנה והן גם בצמרת האירופית. המשימה היא להישאר קרובים למוליכות ולהשתפר".


הזאר, שנמצא בכושר מצוין ונהנה מכל רגע בצ'לסי, התייחס לדיווחים בקיץ שקשרו אותו למעבר לקבוצה אחרת: "אם לומר את האמת, אחרי המונדיאל רציתי לעזוב כי החלום שלי הוא לשחק בספרד. אבל אז דיברתי עם ההנהלה והמנג'ר ואמר 'אוקיי, אם אתם רוצים שאשאר אין בעיה'. אני שמח פה ואני חושב שלהישאר הייתה ההחלטה הנכונה. לפרוש בצ'לסי? בטוח, אבל גם לעזוב זאת אפשרות. אני אוהב את המועדון הזה, את האוהדים, את העיר ואת הקולגות זה קל להישאר. אם אשאר או אעזוב אהיה שמח. המועדון הזה כרגע הוא חלק מהחיים שלי אז נראה".


Later in the tunnel, Eden Hazard tells Daniel Sturridge:
"Great goal…. just make sure you do it again next weekend! "
Liverpool play Man City next Sunday. @hazardeden10@DanielSturridge@ChelseaFC@LFC@ManCity#CHELIVpic.twitter.com/ve0yOeitFN

— DES KELLY (@DesKellyBTS) September 29, 2018

מי שאכזב בליברפול הוא מוחמד סלאח שמתחילת העונה לא מציג את היכולת הקסומה מהעונה שעברה בגלל סיבות רבות. יורגן קלופ הודה: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלו". המצרי החמיץ פעמיים מצבים שבעונה שעברה היה כובש מהם בוודאות ולא הצליח לשתף פעולה עם רוברטו פירמינו לפני שהוחלף. הוא קיבל רק את הציון 5 ב"מייל". למרות שכבש רק שלושה שערים בכל המפעלים העונה, קלופ עדיין בוטח בו: "הוא שחקן ברמה עולמית שבטוח יתגבר על הרצף הרע שלו. החלפתי אותו מסיבה טקטית ולא בגלל שהיה פצוע. למרות זאת, אני חושב שאם הוא הגיע למצבים שהגיע זה רק בגלל שהוא שחקן גדול. אחר כך זה כבר תלוי מה הוא יעשה. זה כמו לרכוב על אופניים. אתה לא מתעורר בוקר אחד ולא מסוגל יותר לרכוב. אתה צריך לעבוד על הרגעים האלה כדי שהכל שוב יתקתק".


הגרמני התרגז כשנשאל אם היה ראוי לנקודה: "לא מבין איך אפשר לשאול אותי כזאת שאלה. היינו ראויים לניצחון. נכון שתיקו משקף, אבל לנו היו יותר מצבים מאשר להם. זה קרה גם באמצע השבוע, אבל צ'לסי היא סופר קבוצה וקשה לשחק מולם. קבוצה טובה כמונו יוצרת מצבים. לפעמים היא מנצלת אותם ולפעמים לא. הגענו לשישה-שבעה מצבים נגד קבוצה איכותית כמו צ'לסי וזה לא קל. נתנו להם הזדמנות אחת טובה והם ניצלו אותה. ככה צריך להיראות משחק כדורגל טוב ולא שקבוצה אחת תוקפת כל הזמן והשנייה מנצחת 0:1. אהבתי ששתי הקבוצות ניסו לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי