סאנצ'ס שוחח עם סוכנו, אך יודע שעזיבת יונייטד לא מציאותית

אלכסיס סאנצ'ס עם ז'וזה מוריניו
אלכסיס סאנצ'ס עם ז'וזה מוריניו | Gettyimages

היחסים בין השחקן הצ'יליאני למוריניו ממשיכים להידרדר, אחרי שהוחלף במשחק נוסף, בירר החלוץ עם פליקביץ' לגבי אפשרות מכירה, אבל החוזה הגבוה שלו עלול להוות מכשול למעבר. פוצ'טינו מועמד להחליף את הפורטוגלי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תשחק מחר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1) באולד טראפורד מול ניוקאסל במשחק שבו ז'וזה מוריניו יהיה חייב לנצח כדי להרגיע את המערכת.

בתוך כך פורסם שאלכסיס סאנצ'ס ומוריניו הגיעו לתחתית מבחינת היחסים ביניהם. הצ'יליאני הוחלף פעם רביעית ברציפות בתיקו 0:0 מול ולנסיה בליגת האלופות והוא החליט לשוחח עם סוכנו כדי לדעת איך יוצאים מהמצב בו הוא נמצא. סאנצ'ס מרוויח 505 אלף ליש"ט לשבוע (כולל בונוסים), אך הצ'יליאני עשוי לעזוב את הקבוצה תמורת חוזה נמוך יותר.

סאנצ'ס טען שהוא שיחק בעמדה שהוא לא אוהב בימין בעוד שמרכוס ראשפורד תופקד מול העטלפים באגף שמאל. הצ'יליאני בדומה לפוגבה נמצא במצב רגיש כבר תקופה ארוכה עם מוריניו. מקור קרוב לשחקן אמר: "לסאנצ'ס נמאס מהריבים האלה עם מוריניו. הוא יודע שהוא לא יכול לעזוב כעת, אבל הוא בשיחות עם סוכנו כדי לפתור את מצבו". בנוסף לכך, מוריניו שלח את הצ'יליאני ליציע בההפסד 3:1 לווסטהאם בליגה למרות שהוא נסע איתם ללונדון כרגיל.


אלכסיס סאנצ'ס לא מסתדר עם ז'וזה מוריניו (Gettyimages)

מוריניו אמר לפי הדיווחים לסאנצ'ס שהוא מנפה אותו מהמשחק נגד ווסטהאם בגלל היחס וחוסר האכפתיות שלו כביכול. מצלמות הטלוויזיה הראו שמוריניו התעלם כביכול מפוגבה וסאנצ'ס במנהרת השחקנים לפני המשחק נגד ולנסיה. ההרגשה בקרב השחקנים שהמיוחד איבד את חדר ההלבשה.

ב"מירור" פורסם הבוקר שחלק משחקני יונייטד מרגישים שמוריניו בסוף דרכו באולד טראפורד והם כבר לא מאמינים בו יותר. הם לא אוהבים את האווירה השלילית שהביא העונה למועדון שהתלוו לריבים המתוקשרים עם פוגבה, סאנצ'ס, מרכוס ראפורד ואנטוניו ולנסיה. "הם טוענים שמוריניו מטיל את אשמה על כולם ולא מוכן לקחת משהו מהאשמה על עצמו", אמר מקור מהקבוצה לעיתון.

יחד עם זאת, פול אינס שחקן הקבוצה בעבר אמר: "לא יכול להיות ששחקנים יבחרו מתי להילחם עבור המועדון ומתי לא. יש שחקנים שרוצים להפסיד כדי שיהיה יותר לחץ לפטר את מוריניו".

בעיתון ה"אינדיפנדנט" פורסם שמנכ"ל מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד רוצה את מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, כמחליפו של מוריניו מכיוון שזינדין זידאן רוצה להמשיך את שנת השבתון שלו. 


מאוריסיו פוצ'טינו. יאמן את מנצ'סטר יונייטד? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי