כיאל זכה לשבחים בתקשורת הבריטית: "הקרדיט הגיע לו"

בירם כיאל
בירם כיאל | AFP

הקשר פתח בהרכב ברייטון לאחר שדייל סטיבנס לא עבר מבחן כשירות ובישל את שער הניצחון ב-0:1 על ווסטהאם, בעיתוני הממלכה החמיאו על היכולת והעניקו לו ציונים גבוהים. צפו בתקציר

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
ברייטון זינקה למקום ה-12 בפרמיירליג אחרי שניצחה אמש (שישי) את ווסטהאם 0:1 במשחק על שש נקודות בין שתי קבוצות תחתית, ולשמחתנו ההימור של כריס יוטון לפתוח עם בירם ביאל השתלם. הקשר הישראלי זוכה לחולצת ההרכב לאחר פציעתו של דייל סטיבנס – שלא עבר מבחן כשירות בסמוך למשחק – ואתמול בישל את שער הניצחון בפריצה מצוינת על קו שמאל ומסירת רוחב שהגיעה לגלן מארי שבעט מקרוב.


למרות המשחק הטוב של כיאל, ייתכן מאוד שיאבד את מקומו בהרכב אחרי פגרת הנבחרות לאחר שהמנג'ר כריס יוטון אמר שהוא מקווה כי סטיבנס ופסקל גרוס, קשרים המשחקים בהרכב הראשון באופן קבוע, יחזרו לשחק בעוד שבועיים.


כיאל זכה לציון 7, כמו מרבית שחקני הקבוצה למעט מארי שקיבל 8. ב"מירור" נכתב על כיאל: "הקרדיט שקיבל הגיע לו בשל העובדה שמצא מרווח לשחק בו ובישל". העיתון כתב בנוסף שהמסירה של כיאל לשער הייתה "טעימה" ושהטיפול של מארי בכדור היה הדובדבן על העוגה. "דיילי מייל" היה אפילו יותר נדיב והעניק לכיאל 7.5, כשרק מארי קיבל 8.

Battling performance from @BeramKayal7 alongside @DavyPropper.

Listen Live ➡️ https://t.co/xk90EQ3vos

⚪️ #BHAFC 1-0 #WHUFCpic.twitter.com/XiRkDWzbua

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) October 5, 2018

ב"מירור" נכתב גם על מארי שכבר כבש חמישה שערים העונה ומדורג שני במלך השערים: "ברייטון נתקעה עם מארי בן ה-35 בעונה שעברה אחרי שחלוצים בכירים יותר סירבו להגיע אליה. כמו שלא העריכו מספיק את ברייטון, גם לא העריכו אותו, אבל אתמול הוא כבש את השער ה-40 שלו עבור ברייטון ב-86 משחקי ליגה ובסך הכל הבקיע עבורה ביחד עם התקופה הראשונה בה שיחק בקבוצה את שערו ה-98. כעת, למרות גילו המתקדם, הוא עשוי לקבל חוזה חדש – כפי שקיבל כיאל. ברייטון גם החתימה השבוע את צמד הבלמים שיין דאפי ולואיס דאנק על חוזים חדשים לחמש שנים.


המנג'ר יוטון אמר בסיום: "רכבנו על המזל שלנו מול קבוצה טובה מאוד שראינו איך היא יודעת לכבוש שערים כשהיא רוצה ושמרנו על רשת נקייה, זה דבר לא פחות חשוב. לקחת שלוש נקודות לפני פגרת הנבחרות זה נותן לי הרגשה מצוינת. היינו צריכים לעבוד קשה מאוד בהגנה כדי לא לספוג". למרות זאת, ברייטון חוששת שאיבדה את דייבי פרופר למשחקים הבאים לאחר שנפצע ויצא מהמשחק על קביים.


ברייטון שאלה את האוהדים בסיום מיהו המצטיין וכיאל קיבל נכון לרגע כתיבת ידיעה זו 56 אחוז מהקולות, בעוד מארי 28 אחוז בלבד. אתם יכולים להצביע בציוץ שלהלן:

Man of the match?

Someone else? Let us know! #BHAFC ⚪️

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) 5 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי