צפו בתקציר: מהפך בדקה ה-90 ליונייטד, 2:3 על ניוקאסל

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Gettyimages

למרות שנקלעו לפיגור כפול כבר בדקה ה-10 משערים של קנדי ומוטו, השדים האדומים הראו אופי וחזרו בדקות הסיום. מאטה (70) עם בעיטה חופשית מושלמת, מרסיאל (76) וסאנצ'ס (90) היו אחראים על המהפך המדהים

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

העונה של מנצ'סטר יונייטד לא נראית כמו שום דבר שראינו בעבר. מצד אחד ניצחון חוץ על ווטפורד, שעד אותו משחק היתה מושלמת בליגה. מצד שני הפסד מביך לווסטהאם מהתחתית, הדחה מוקדמת מגביע הליגה על ידי קבוצה מהליגה השנייה וארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. והערב (שבת) היא הראתה אופי שעדיין לא היה לה העונה עם מהפך מדהים ו-2:3 על ניוקאסל באולד טראפורד.

במהלך כל היום היו לחשושים על כך שזהו משחקו האחרון של ז'וזה מוריניו על הקווים של השדים האדומים. כעת, אולי אד וודוורד ישקול מחדש. היה נראה שזה דווקא הולך לכיוון לא טוב עבור "המיוחד", שנקלע לפיגור כבר כעבור שבע דקות. קנדי קיבל כדור נפלא מאיוסה פרס וגבר על דה חאה כדי להדהים את האולד טראפורד. וזה לא היה הכי גרוע: שלוש דקות לאחר מכן יושימורי מוטו הכפיל את התוצאה וניוקאסל, שעדיין לא ניצחה בליגה, היתה נראית בדרך לחגוג על חשבון יונייטד.

אבל לשחקנים של מוריניו היו תכניות אחרות. לא ברור מה הוא אמר להם בהפסקה, אבל הם שינו גישה ועלו למחצית השנייה בכוחות מחודשים. מרסיאל, ראשפורד, פוגבה והמחליפים סאנצ'ס ופלאיני תקפו ללא הרף ובדקה ה-70 זה השתלם, דווקא עם בעיטה חופשית. חואן מאטה ניגש לבעוט אותה ושלח כדור מדויק לרשת כדי לצמק. שש דקות חלפו, והלחץ עבד פעם נוספת, הפעם עם דאבל פס נהדר של פוגבה ומרסיאל שהסתיים בבעיטה של האחרון פנימה. יונייטד בהחלט לא הסתפקה בתיקו, וכשהשעון כבר הראה את הדקה ה-90 היא יצאה לעוד התקפה שהסתיימה עם הגבהה של אשלי יאנג מצד ימין והתרוממות נפלאה של סאנצ'ס, שקבע מהפך דרמטי ושלוש נקודות יקרות עבור מאמנו.

מוריניו. ישחרר מעט לחץ עם ניצחון? (AFP)
מוריניו. שחרר מעט לחץ? (AFP)

יונייטד חזרה למקום השמיני, והרעידות מתחת הכיסא של הפורטוגלי נרגעו מעט לפחות עד השבוע הבא. אם כל מחצית של מנצ'סטר יונייטד תיראה כמו 45 הדקות הללו, מועדון הפאר יכול למצוא את דרכו חזרה לצמרת. וניוקאסל? היא הוכיחה שוב כמה היא לוזרית ושמטה ניצחון שהיה לה בידיים.

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד:
דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, אריק ביילי, לוקו שואו, נמניה מאטיץ', סקוט מקטומיניי, פול פוגבה, אנתוני מרסיאל, רומלו לוקאקו, מרקוס ראשפורד.

ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דיאנדרה ידלין, ג'מאל לאסלס, פדריקו פרננדס, חאבייר מאנקיו, מוחמד דיאמה, ג'ונג'ו שלבי, מאט ריצ'י, קנדי, איוסה פרס, יושימורי מוטו

מהלך המשחק
דקה 7, ניוקאסל עולה ל-0:1
: איזה שער! איוסה פרס הכניס כדור אדיר בין שניים לקנדי, שעבר בלם והעלה את ניוקאסל ליתרון.

שחקני ניוקאסל חוגגים. יתרון כפול מהיר בחוץ (Gettyimages)
שחקני ניוקאסל חוגגים. יתרון כפול מהיר בחוץ (Gettyimages)

דקה 10, 0:2: מה יהיה עם ההגנה של יונייטד? יושימורי מוטו במבצע אישי מכניע את דה חאה.

דקה 70, 1:2: האם השדים האדומים חוזרים? חואן מאטה לקח בעיטה חופשית 20 מטר מהשער וביצע אותה בצורה מושלמת, שולח את הכדור לשער של דוברבקה.

דקה 76, 2:2: כן, השדים האדומים חוזרים! מרסיאל העביר דאבל פס מעולה עם פוגבה, חדר לרחבה וכבש שער שוויון נהדר. אולי מוריניו יישאר בתפקיד אחרי הכל.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. הניצחון שישנה את העונה? (Gettyimages)
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. הניצחון שישנה את העונה? (Gettyimages)

דקה 90, מנצ'סטר יונייטד עולה ל-2:3: מהפך מדהים! אשלי יאנג הגביה לרחבה ואלכסיס סאנצ'ס היה שם כדי לנגוח ולקבוע מהפך מדהים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי