צפו בתקציר: 0:1 לטוטנהאם על קרדיף, בורנמות' הביסה 0:4 את ווטפורד

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | AFP

שער של אריק דייר (8) הספיק בשביל להעלות את התרנגולים למקום השלישי, האורחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-58 וירדה למקום האחרון. ג'ושוע קינג כיכב עם צמד בחגיגה על חשבון הקבוצה המתדרדרת של חאווי גרסיה

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים במקביל, כאשר במרכזי שבהם טוטנהאם ניצחה 0:1 את קרדיף החלשה. בורנמות' הביסה בחוץ 0:4 את ווטפורד ו-וולבס ניצחה 0:1 אצל קריסטל פאלאס.

טוטנהאם – קארדיף 0:1
התרנגולים ממשיכים במסע ההתעוררות בליגה ואחרי ההפסד לברצלונה בליגת האלופות, הוציאו קצת תסכול עם ניצחון קטן אבל חשוב על קרדיף, שעדיין לא ניצחה העונה וירדה למקום האחרון בטבלה. המשחק נגמר למעשה כבר בדקה השמינית, כשאריק דייר דחק פנימה כדור שהתגלגל ברבה של האורחת והעלה את טוטנהאם ליתרון. קרדיף לא היתה מסוגלת לחזור למשחק, בטח לא כשירדו ל-10 שחקנים בדקה ה-58 לאחר עבירה גסה של ג'ו ראלס.

טוטנהאם כבר עם שלושה ניצחונות רצופים, ושלוש הנקודות האלה העלו אותה למקום השלישי – לפחות עד המשחק של צ'לסי אצל סאות'המפטון מחר. קרדיף, כאמור, במקום האחרון ללא ניצחון, עם שישה הפסדים וארבעה שערי זכות בלבד.

ווטפורד – בורנמות' 4:0
זוכרים את פתיחת העונה של ווטפורד? היא חגגה בצמרת עם ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים, וסומנה מיד בתור 'המרעננת הרשמית' של העונה. אבל מאז היא עם נקודה בלבד בארבעת המחזורים הבאים, והתבוסה הביתית מדגישה זאת יותר מהכל. דיוויד ברוקס (14), ג'ושוע קינג עם צמד (33, 45 בפנדל) וקאלום ווילסון (46) חגגו על חשבון המארחת שאיבדה את עצמה והעלו את בורנמות' המפתיעה למקום החמישי על חשבון ארסנל, שתתארח מחר אצל פולהאם.

תוצאות נוספות
ברנלי – האדרספילד 1:1
קריסטל פאלאס – וולבס 1:0
לסטר – אברטון 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי