צפו: 1:5 לארסנל אצל פולהאם, 0:3 לצ'לסי על סאות'המפטון

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Gettyimages

ניצחון תשיעי ברציפות לתותחנים, שהתפוצצו על החבורה של יוקאנוביץ' שהולך ומסתבך. צמדים ללקאזט ואובמיאנג, ראמזי הוסיף שער גדול בעקב. גם הבלוז רשמו ניצחון גדול בחוץ משערים של הזאר, בארקלי ומוראטה

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה שלושה משחקים. בראשון, פולהאם אירחה בקרייבן קוטג' את ארסנל שהביסה אותה 1:5 מצמדים של אלכסנדר לקאזט ופייר-אמריק אובמיאנג ושער של ארון ראמזי בקונצרט של כדורגל שההגנה החלשה של פולהאם תרמה לו. לאחר מכן צ'לסי חזרה לנצח גם היא בליגה כשהביסה בחוץ 0:3 את סאות'המפטון משערים של אדן הזאר, רוס בארקלי ואלברו מוראטה.

פולהאם – ארסנל 5:1

ארסנל רשמה ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות למרות שעלתה לשחק בלי מסוט אוזיל (כאבי גב) ואובמיאנג שפתח על הספסל (חולה). פולהאם ספגה מאתיים שערים במשחקי הדרבי הלונדוניים בפרמיירליג בסך הכל ו-21 שערים העונה בפרמיירליג – ההגנה הכי גרועה בליגה.  התותחנים הציגו כדורגל מהנה ובדקה ה-29 אלכס איובי מצא את נאצ'ו מונריאל באגף שמאל שמסר לאלכסנדר לקאזט ברחבה. החלוץ הצרפתי הסתובב ובעט פנימה. שערו השלישי העונה בליגה שקבע כי פולהאם ספגה עד כה בכל משחקי הליגה העונה. הקוטג'רס הצליחו להשוות בדקה ה-44 כאשר אנדראס שורלה הקפיץ נפלא בתוך הרחבה מעל ברנד לנו שפתח לראשונה בליגה במקום פטר צ'ך הפצוע והכניע את בן ארצו.


5-star review⭐️#FULARSpic.twitter.com/OuTW2TPgpy

— Arsenal FC (@Arsenal) October 7, 2018


במחצית השנייה לקאזט המשיך לכבוש. בדקה ה-49 הוא בעט ממרכז הרחבה ליד הקורה הימנית של מרכוס בטינלי שכמעט הגיע לכדור, אבל ראשו של השוער נחבט מעט בקורה. הצרפת כבר עם ארבעה שערי ליגה בשמונה משחקים. הוא נרשם כשחקן שהיה מעורב בהכי הרבה שערים בארסנל ב-2018 עם 14 שערים ו-4 אסיסטים.


בדקה ה-68 ארון ראמזי שנכנס פחות מדקה לפני כן כבש עם העקב אחרי בישול של אובמיאנג שנכנס כמחליף אף הוא. בדקה ה-80 זה כבר הפך לקונצרט ענק של התותחנים כשביירין בישל לאובמיאנג שהסתובב ובעט פנימה כמו השער של לקאזט, 1:4. בדקה ה-91 הרכש מדורטמונד ניצל עוד טעות בהגנת פולהאם וכבש את השני שלו במשחק. 1:5 ענק לאורחת.


ב-22 משחקיו בארסנל אובמיאנג כבש כבר 15 שערים. חלפו 50 שנה מאז כבשה ארסנל חמישיה בקרייבן קוטג'. פולהאם המדורגת מקום אחד מעל הקו האדום תצטרך למצוא את הנקודות מול יריבות אחרות והלחץ על המנג'ר שלה סלבישה יוקאנוביץ' הולך וגדל.

 

Laca x Auba

goals between them already this season pic.twitter.com/e4SH6t4o1l

— Arsenal FC (@Arsenal) October 7, 2018

סאות'המפטון – צ'לסי 3:0 (צפו בתקציר)
אחרי שתי תוצאות התיקו נגד ווסטהאם וליברפול, הבלוז חזרו לנצח בליגה ולדבר חזק בצמרת עם 20 נקודות בטבלה, על חשבון הקדושים שרחוקים שתי נקודות בלבד מהקו האדום. צ'לסי נראתה יותר יותר מההתלה באצטדיון "סיינט מארי'ז", אך עלתה ליתרון רק בדקה ה-30 כשרוס בארקלי חילץ כדור אחרי איבוד של הזאר, החזיר אותו במסירת עומק לבלגי, שהמשיך עד הסוף בדרך ל-0:1. בדקה ה-57 הגיע השני כשאוליבייה ז'ירו בישל מהאוויר לבארקלי, שדחק מקרוב את ה-0:2. האורחים המשיכו בשלהם ובדקה ה-93 מהלך קבוצתי יפה הסתיים כדור עומק של הזאר לאלברו מוראטה המחליף, שכבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק.



הזאר ובארקלי. שער ובישול לכל אחד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי