מוראטה: "אם הזאר אמר שהוא רוצה לשחק בריאל, זה המצב"

אדן הזאר, אלברו מוראטה
אדן הזאר, אלברו מוראטה | AFP

לאחר שההבלגי הצהיר על רצונו, חברו בצ'לסי התייחס לנושאו סייג: "הוא לא רוצה לעזוב בכל מחיר". בארקלי: "רוצה לשחק לצידו עוד הרבה שנים". אלופת אירופה מעדיפה לחכות לקיץ, אך תפנה בינואר אם המצב לא ישתפר

(גודל טקסט)
אחרי קיץ עמוס בשמועות על מעבר שלו לריאל מדריד, דבריו של אדן הזאר על כך שהוא חולם לשחק באלופת אירופה עוררו מחדש לא מעט דיווחים על מעבר של הכוכב הבלגי לבירת ספרד בקיץ הקרוב, או אפילו כבר בינואר.


חלוץ צ'לסי בהווה שהגיע מריאל מדריד בקיץ שעבר, אלברו מוראטה, התייחס לנושא לתוכנית "קוואטרו": "אם הוא אמר את זה, ברור שהוא רוצה לשחק בריאל מדריד. ככה זה עובד. ממה שאני מבין זה לא שהוא רוצה לעזוב את צ'לסי, אבל אם ריאל מדריד תפנה זה לא יהיה מכשול. העניין הוא שיש לו מערכת יחסים טובה מאוד עם המועדון, הוא שמח שם וזה לא כמו שחקנים אחרים שרוצים לעזוב בכל מחיר. אבל אם זה טוב לצ'לסי, היא תשקול את העניין".


קשר צ'לסי רוס בארקלי אמר ל"דיילי מירור" שהזאר יכול לזכות בעוד תארים עם צ'לסי: "הייתי רוצה מאוד שהוא יישאר כי הוא חלק חשוב בקבוצה שלנו, אבל גם ברור שהכל בידיים שלו. אני לא יכול לדבר עבורו. הוא אוהב את המועדון ולהשיג דברים גדולים. אני בטוח שיזכה בעוד הרבה תארים עם המועדון. הוא שחקן נפלא שמשפיע על כולם. אין הרבה שחקנים ששיחקו כל כך טוב במונדיאל ופתחו את העונה כמו שהוא פתח.הוא כבר השיג כל כך הרבה בצ'לסי. הוא ידוע בדיוק מה הוא רוצה וכל מה שאני מקווה הוא לשחק לצידו עוד הרבה שנים".


בעיתון "אס" נערך סקר בו נשאלו האוהדים אם היו מעדיפים לראות את הזאר נוחת בריאל מדריד בקיץ הבא או כבר בחורף, ורובם המכריע, 84.9 אחוזים, ענו שהם רוצים לראות את הבלגי לובש לבן כבר בינואר. ב"אס" נכתב הבוקר כי שאם ריאל מדריד תמשיך להיראות רע היא תנסה לרכוש בינואר תנסה הקבוצה לרכוש את הקשר כבר בחלון ההעברות הקרוב, אך מעדיפה לחכות לקיץ הבא. לפי ההערכה מחירו בינואר 2019 יהיה בין 100 ל-120 מיליון יורו לעומת 80 מיליון בקיץ, אז הוא ייכנס לשנתו האחרונה בחוזה ויוכל כבר מינואר 2020 לנהל מו"מ עם כל קבוצה שירצה. גם ב"מארקה" פורסם הבוקר שהבלאנקוס רוצים לשחזר את מקרה טיבו קורטואה, שהגיע הקיץ לקבוצה תמורת 35 מיליון יורו בלבד בגלל שהיה בשנתו האחרונה בחוזה. הבלגי מחזיק בחוזה עד יוני 2020 בלונדון, וסירב עד כה למספר הצעות להאריכו.


PORTADA de AS (10/10/2018): "Hazard como clavo ardiendo" https://t.co/vN0ikSOCQ5

— El Bernabéu (@elbernabeucom) 9 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי