דיווח באנגליה: אלכסיס סאנצ'ס רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

על פי "דיילי מייל", הצ'יליאני מאוכזב מהקרדיט המועט שהוא מקבל ממוריניו ורוצה לחפש קבוצה חדשה, גם השדים האדומים לא מרוצים מיכולתו. הקבוצה תפגוש בשבת את צ'לסי (14:30, ספורט1), שבעצמה רוצה להיפטר ממוראטה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות הקרוב ייפתח רק בראשון בינואר בעוד חודשיים וחצי, אבל מתחילים להרגיש שיש תזוזות באוויר והעיתונים מדווחים על תוכניות ההעברות של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, שייפגשו מחר (שבת 14:30, שידור ישיר בספורט1) בסטמפורד ברידג'.


"דיילי מייל" הקדיש את שער הספורט שלו לדיווח על החלטה מצד אלכסיס סאנצ'ס לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי תשעה חודשים במועדון. רק לפני יומיים שאל פול סקולס איך יונייטד תיפטר מהצ'יליאני, שמאכזב בוודאי לאור הציפיות משכרו העומד על 500 אלף ליש"ט לשבוע, אבל על פי העיתון הוא רוצה לעזוב בעצמו מכיוון שהתאכזב מהכיוון אליו הולכת יונייטד ולא מצא את מקומו בקבוצה. הוא כבש את שער הניצחון ב-2:3 על ניוקאסל, שהיה הראשון שלו מאז אפריל.


ז'וזה מוריניו השאיר את סאנצ'ס על הספסל בחצי מהמשחקים של יונייטד העונה. נציגיו של השחקן טוענים שמוריניו יותר משתמש בו בצד ההגנתי של המשחק מאשר ההתקפי. באשר ליכולתו הירודה אמר סוכנו שהיא קשורה גם לכך שהשחקן נפרד מחברתו מאיטה רודריגס, שחקנית צ'יליאנית ידועה ויפהפיה.


Friday's MAIL Sport: "Alexis Eyes Exit" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/LggXAEmgtu

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 18 באוקטובר 2018


בתוך כך, קשר מנצ'סטר יונייטד בעבר גארי פאליסטר מתח ביקורת על חלוץ יונייטד רומלו לוקאקו שאין לו כבוד למועדון לאחר שהחלוץ הבלגי צוטט כטוען שהיה רוצה לשחק בעתיד בסרייה A ושיבח את הליגה בה משחק גם אחיו ג'ורדן בלאציו. פאליסטר, שהחל לפרשן בטלוויזיה אחרי שזכה בעבר בארבע אליפויות עם יונייטד תחת אלכס פרגוסון כשהוא מצטרף לעוד שחקני עבר של יונייטד שהפכו לפרשנים, אמר: "זה לא הזמן, אם הוא אכן אמר שירצה לשחק באיטליה, להגיד כאלה דברים בעת שהמועדון נמצא ברגע עדין. אני ממש לא בטוח שהקבוצה מסוגלת לזכות באליפות כשהחלוץ המרכזי שלה חולם לעזוב". לוקאקו ענה על שאלה אם היה רוצה לשחק בחוד של לאציו ואמר: "למה לא? אני מקווה שזה יקרה". פאליסטר הוסיף: "זה חוסר כבוד להזכיר קבוצות אחרות כשאת חתום בקבוצה אחרת".


Friday's STAR Sport: "LU Are A Disgrace" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/O35fuJWZws

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 18 באוקטובר 2018


ביניים בצ'לסי, לפי פרסומים היא מאוכזבת מיכולתו של אלברו מוראטה שלא מצליח לחזור לכושרו הטוב והמנג'ר מאוריציו סארי רוצה להחליף אותו בינואר במאורו איקרדי מאינטר או החלוץ הצעיר של מילאן פטריק קוטרונה. לאיקרדי יש סעיף שחרור של 100 מיליון יורו מאינטר, אבל הוא הצהיר באחרונה שטוב לו בנראזורי והוא עשוי להאריך את חוזהו בקבוצה. הוא סיפר ל"סקאי ספורט האיטלקי": "יש מו"מ עם אינטר, אבל בלי קשר החלטתי להישאר בקבוצה". קוטרונה ממילאן נחשב חלוץ עתיד מבטיח והוא לא משחק בקביעות במילאן, אבל עדיין מחירו עשוי להיות 25 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי