פפ: "כל עוד אני במנצ'סטר סיטי, סאנצ'ו לא יחזור"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן האלופה הבהיר את עמדתו בנוגע לחלוץ הצעיר שבחר לעזוב לדורטמונד: "ניסינו להשאירו והוא בחר שלא" והביע את רצונו להאריך את חוזיהם של סטרלינג וסאנה: "רוצים שחקנים שגם משתלבים טוב במועדון"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תשחק היום מול ברנלי (17:00, שידור ישיר בספורט1) ותרצה להמשיך לנצח ולברוח ליריבותיה בפסגה. מאמנה פפ גווארדיולה, גילה הבוקר (שבת) כי ביקש מהנהלת הקבוצה להאריך את החוזים של שניים מכוכביה הצעירים של הקבוצה, לירוי סאנה וראחים סטרלינג. שנה שעברה, סאנה זכה בתואר "השחקן הצעיר של העונה", אבל בקיץ לא זומן לסגל גרמניה במונדיאל ופתח את העונה בצורה לא משכנעת, אך חזר לאחרונה לכושר טוב. ראחים סטרלינג מנהל כבר חודשים מו"מ עם הנהלת הסיטי, כשעל פי הדיווחים מספר קבוצות פאר ביבשת בעקבותיו, ביניהן ריאל מדריד.

פפ התייחס לשני השחקנים: "ללא ספק אנחנו במו"מ איתו. אנחנו לא רוצים להאריך לו את החוזה רק בזכות ההופעות הטובות האחרונות או בקשר לראחים סטרלינג רק בגלל שכבש צמד בנבחרת אנגליה בניצחון על ספרד 2:3. אנחנו עושים ההערכות כוללות של האיכות המקצועית של השחקן, איך הוא מבחינה אנושית ואיך הוא משתלב במועדון".

על העובדה שהשאיר את סאנה מחוץ לקבוצה בתחילת העונה אמר: "זה דבר נורמלי עבור שחקן שיש עליות וירידות. לפעמים אתה בכושר טוב יותר ולפעמים פחות. לפעמים אתה רוצה לשחק בשיטה מסוימת, שהשחקן לא מתאים אליה. זה דבר טבעי, אבל כולנו מכירים ויודעים את האיכויות של סאנה. העיקביות במשחק של כל שחקן חשובה מאוד להמשך הקריירה שלו".


סאנצ'ו. פפ מטיל ווטו על חזרתו לסיטי (gettyimages)

סיטי איבדה את הכישרון שלה, ג'יידון סאנצ'ו, לדורטמונד שם הוא בישל עד כה שישה שערים העונה. פפ נשאל על כך ואמר: "נדמה לי שכל עוד אני במועדון הוא לא יחזור אלינו. הוא החליט לעזוב וזה אומר שלא רצה לשחק בסיטי. אני לא חושב שהוא רוצה לחזור. אולי בעתיד עם מנג'ר חדש וקבוצה חדשה הוא יחזור. עשינו הכל כדי שיישאר והוא החליט לעזוב לגרמניה. אני מאחל לו בהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי