אלכסיס סאנצ'ס רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לפ.ס.ז'

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

לפי ה"מירור", הצ'יליאני מעוניין להצטרף לאלופת צרפת בחודש ינואר. חלק משחקני הקבוצה האנגלית סירבו לצאת לפרסומת חודשית עבור המועדון עקב מתיחות מול ההנהלה ומוריניו ממשיך לחטוף ביקורות בתקשורת הבריטית

(גודל טקסט)
שוב לא שקט במנצ'סטר יונייטד. ערב המשחק נגד אברטון ביום ראשון הקבוצה בחדשות מכל הסיבות הלא נכונות. אלכסיס סאנצ'ס עליו דווח שהוא רוצה לעזוב מחפש דרך לעבור לפאריס סן ז'רמן לפי פרסומים ב"מירור". נציגיו מנסים למצוא לו קבוצה וזה רשמי. הם יודעים שלא יוכל להרוויח בשום מקום 500 אלף ליש"ט לשבוע, אבל בפ.ס.ז' הוא יוכל להתקרב לסכום הזה.


בעבר פאריס סן ז'רמן התעניינה בו, אבל כעת יונייטד עלולה לדרוש עבורו סכום גבוה למרות שתהיה מאושרת להיפטר מהשכר הגבוה שלו אחרי שפתח העונה בהרכב רק בארבעה משחקים. לפאריס יש שחקני התקפה מצוינים, אבל חולשתו של אדינסון קבאני יכולה לגרום לכך שהקבוצה תרצה להתחזק גם בחלק הזה של המגרש בינואר.


בתוך כך יצא פול אינס בהתקפה חריפה משלו על ז'וזה מוריניו והצטרף לפול סקולס, ריו פרדיננד ופרשנים אחרים שלא מרפים מהמיוחד. אינס אמר: "מוריניו צריך לחכות שיפטרו אותו. הוא איבד את כל ערימת התירוצים שהייתה לו. הוא רחוק כבר תשע נקודות מהמקום הראשון ואיבד את הסיכוי להתמודד על אליפות השנה. הקבוצה הולכת אחורה במקום קדימה. הוא כל פעם עולה לשחק כדי לגנוב ניצחון 0:1 וזה לא עובד יותר היום בכדורגל המודרני. מקבוצה כמו יונייטד מצפים להרבה יותר ויש לה את כל הכלים לשחק התקפי. אם הייתי מנג'ר יונייטד והיו נותנים לי שלוש שנים להוליך את הקבוצה וזה לא היה עובד הייתי מצפה שבכל רגע יעיפו אותי".


Friday's MIRROR Sport: "Jose Should EXPECT The Sack" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/jwcbORi3qD

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) October 25, 2018


אינס גם טוען שחלוץ יונייטד רומלו לוקאקו חלש ולא ברמה של חלוץ שאמור להוביל את הקבוצה. "כאשר אתה חלוץ יונייטד אתה צריך להראות יכולת טובה הרבה יותר". לעומתו גארי נוויל אמר: "יונייטד צריכה לתת ללוקאקו את הביטחון הנדרש כדי לעבור את המשבר".


המצב בין הנהלת יונייטד למספר שחקנים בכירים קצת מתוח אחרי שכמה מהם סירבו לצאת לפרסומת חודשית עבור המועדון בטענה שנמאס להם מהיחס של ההנהלה לנסיעות של המועדון לפני המשחקים בליגת האלופות. לפני ולנסיה הם איחרו ב-45 דקות והקבוצה נקנסה. לפני המשחק נגד יובנטוס מוריניו החליף מלון למלון קרוב יותר לאולד טראפורד ושוב היו פקקי תנועה. השחקנים נאלצו ללכת ברגל למגרש וטענו אחר כך שסבלו מעייפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי