צפו: סיטי שוב ראשונה אחרי 0:1 על טוטנהאם בוומבלי

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

לא היה כדורגל גדול על הדשא ההרוס של וומבלי, אבל ריאד מאחרז (6) לאחר בישול של סטרלינג קבע עוד ניצחון לפפ גווארדיולה ושחקניו. קווין דה בריינה בצד אחד ודלה עלי בצד שני חזרו מפציעה וקיבלו מעט דקות

(גודל טקסט)

עוד מחזור בפרמיירליג עבר, ומנצ'סטר סיטי עדיין במקום הראשון. אז נכון, התחרות השנה צמודה הרבה יותר מבשנה שעברה, אבל אחרי 10 מחזורים אלופת אנגליה עדיין מסתכלת על הטבלה מלמעלה ומנצחת גם טוענות לכתר, הערב (שני) זה קרה עם 0:1 קטן אבל מכריע על טוטנהאם בוומבלי, שהשאיר את סיטי בפסגת הליגה.

המשחק הוכרע למעשה כבר בדקה השישית, כשראחים סטרלינג ניצל טעות בהגנת המארחת כדי למסור לריאד מאחרז שכבש שער פרמיירליג שני ברציפות. משם, התכולים הורידו הילוך והתרכזו בעיקר בשמירה על היתרון. הדשא וומבלי, שאירח לאחרונה שלושה משחקי פוטבול מה-NFL והיה שחוק עד בלתי קיים, הקשה על השחקנים ליצור התקפות מהירות והקבוצות לא יצאו ליותר מדי מתפרצות. עבור אגוארו ודה בריינה, שעלה למספר דקות משחק במחצית השנייה, זה הספיק. עבור קיין ודלה עלי, שגם הוא חזר מפציעה וראה מעט דשא – מילולית – זה היה מאכזב ועצר רצף של ארבעה ניצחונות.

ביום רביעי יפגשו התרנגולים את ווסטהאם בגביע הפוטבול ליג וינסו להתאושש, ובשבוע הבא ייצאו למפגש אצל וולבס שבוודאי יצעיד אותם חזרה לארבע הקבוצות המובילות. וסיטי? תמשיך להפעיל לחץ על שאר הליגה ותקווה להגיע לדרבי נגד יונייטד בתחילת נובמבר בכושר שיא.

פסי הפוטבול אולי מתעתעים, אבל זה אכן וומבלי (Gettyimages)
פסי הפוטבול אולי מתעתעים, אבל זה אכן וומבלי (Gettyimages)

הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירין טריפייר, טובי אלדרווירלד, בן דייוויס, אריק דייר (הארי ווינקס 68), דבינסון סאנצ'ס, מוסא דמבלה (דלה עלי 75), אריק לאמלה, מוסא סיסוקו, לוקאס מורה (כריסטיאן אריקסן 81), הארי קיין

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, אמריק לאפורטה, בנג'מין מנדי, ברנרדו סילבה, פרננדיניו, דויד סילבה (וינסנט קומפני 89), ריאד מאחרז (גבריאל ז'סוס 92), סרחיו אגוארו (קווין דה בריינה 71), ראחים סטרלינג.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט קווין פרנד הוציא את המשחק לדרך באצטדיון וומבלי. הדשא עבר הכנה לאירוח משחקי ה-NFL והוא נראה כשילוב של מגרש כדורגל ופוטבול.

אגוארו מול אלדרווירלד. האורחת פתחה בסערה (AFP)
אגוארו מול אלדרווירלד. האורחת פתחה בסערה (AFP)

דקה 6, מנצ'ססר סיטי עולה ל-0:1: זה היה מהיר. אנדרסון הוציא כדשור רחוק, סטרלינג השתלט עליו ועבר את טריפייר כדי למסור לריאד מאחרז שכבש בנגיעה.

דקה 8: הארי קיין קיבל אץת הכדור 30 מטר מהשער וניסה להפתיע, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל השער.

דקה 55: הזדמנות גדולה לסיטי, ארבעה שחקנים היו בתוך הרחבה של הוגו לוריס אבל גם ברנרדו סילבה וגם דויד סילבה לא דייקו בבעיטות שלהם.

דקה 80: איזו החמצה של לאמלה! דלה עלי פרץ מצד שמאל ומסר כדור רוחב, אבל הקשר ממצב קל בעט גבוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי