דיווח: אלכסיס עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ללא תמורה

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

השדים האדומים צפויים להסכים להעביר את הכוכב לפאריס סן ז'רמן על מנת להיפטר משכרו האסטרונומי. רובסון על ראשפורד: "הוא חייב להבקיע בין 20 ל-30 שערים בעונה, הוא צריך להוביל את המועדון בשנים הקרובות"

(גודל טקסט)

באנגליה טוענים שאלכסיס סאנצ'ס עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ללא תמורה. כזכור, כלי התקשורת בממלכה פרסמו בשבוע שעבר שהכוכב מעוניין לעזוב את השדים האדומים וכעת נכתב שפאריס סן ז'רמן נכנסה לתמונה במטרה לצרפו בחודש ינואר או בקיץ.


על פי הדיווח, הקבוצה של ז'וזה מוריניו תהיה מוכנה לוותר על אלכסיס ללא דמי מעבר על מנת להיפטר מחוזהו הכבד של הצ'ילאני, שמרוויח 500 אלף ליש"ט לשבוע – יותר מכל שחקן בפרמיירליג, ולא מספק את הסחורה על כר הדשא.

בנושא אחר, מרקוס ראשפורד – שחוגג היום 21 – זכה למחמאות מבריאן רובסון, חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד. "אני מצפה ממנו להיות הכוכב של המועדון במשך שנים רבות. יש לו את היכולת לעשות את קפיצת המדרגה, אבל הוא חייב להציב לעצמו מטרה – להבקיע בין 20 ל-30 שערים בכל עונה".



ז'וזה מוריניו. יוותר על אלכסיס סאנצ'ס? (AFP)


בתוך כך, באנגליה טוענים שמסיבת חוג המולד של מנצ'סטר יונייטד – שמתקיימת מדי שנה בסוף חודש דצמבר – נמצאת בסכנה. על פי הדיווח ב"סאן", השדים האדומים לא תכננו לקיים אירוע השנה וזאת ככל הנראה בשל מצבה העגום של הקבוצה מבחינה מקצועית.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי