ראשון בפרמיירליג: הזאר חוזר לסגל, סיטי ללא דה בריינה

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

כוכב צ'לסי כשיר ל-45 דקות לפי סארי, אבל מקרה דומה בעבר כבר הוכיח שלא מן הנמנע שהוא גם ישחק מעבר לכך מול קריסטל פאלאס (18:00 בספורט1). ב-17:00 בספורט2: האלופה מול סאות'המפטון, גווארדיולה שוב יפתיע?

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-11 בפרמיירליג יימשכו מחר (ראשון), כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי תארח את סאות'המפטון ושעה לאחר מכן תהיה זו צ'לסי שתעלה לכר הדשא למשחק ביתי מול קריסטל פאלאס.

מנצ'סטר סיטי – סאות'המפטון (17:00, ישיר בספורטHD2)
שלשום לא התקשתה האלופה בסגל חסר לנצח 0:2 את פולהאם ולהעפיל לרבע גמר גביע הליגה, וכך היא תגיע בכוחות די רעננים למפגש מול קבוצת התחתית שערב פתיחת המחזור ניצבת רק שתי נקודות מעל הקו האדום – אבל ללא קווין דה בריינה שנפגע דקות לפני הסיום באותו משחק וייעדר כחודש וחצי

בעוד שמונה ימים מנצ'סטר סיטי תארח את הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד ובאמצע השבוע, ביום רביעי, תארח את שחטאר דונייצק בליגת האלופות ולא מן הנמנע שגווארדיולה יערוך רוטציה רחבה במשחקים הבאים, כולל מחר מול "הקדושים" שלא הצליחו להבקיע אפילו שער אחד בחמשת המחזורים האחרונים. 


אגוארו צפוי להמשיך בחוד של פפ, אבל מי יסופסל כחלק מהרוטציה? (AFP)

צ'לסי – קריסטל פאלאס (18:00, ישיר בספורט1)
אחרי שהתקשתה מול פרנק למפארד ודרבי קאונטי השבוע בדרך ל-2:3 די דרמטי ודרסה את ברנלי בחוץ 0:4 בשבוע שעבר ללא אדן הזאר, הכוכב הכי גדול של מאוריציו סארי והבלוז חוזר לסגל. המנג'ר האיטלקי טען שהזאר כשיר לשחק כ-45 דקות, אולם גם בתחילת העונה טען באחד המשחקים שהבלגי כשיר לשעה בלבד ובסופו של דבר הוא שיחק את מלוא ה-90, כך שהוא צפוי לפתוח בהרכב ויוחלף במידת הצורך במהלך המשחק.

מי שייעדר בוודאות בשורות הבלוז הוא אוליבייה ז'ירו שצפוי לחזור למשחק מול באטה בוריסוב ביום חמישי בליגה האירופית. קריסטל פאלאס, שבמחזור שעבר עצרה את הרצף של ארסנל עם 2:2 שקבע תיקו שני בחמישה משחקי הליגה האחרונים, מדורגת 14 עם 8 נקודות בלבד והיא זקוקה לווילפריד זאהה בהתקפה, אחרת תתקשה למצוא את הרשת – היא לא הבקיעה שני מחזורים רצופים ומול ארסנל כבשה פעמיים, אבל משני פנדלים.


ישחק רק 45 דקות? אדן הזאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי