צפו בתקצירים: כיאל וברייטון נוצחו בדקה ה-90, 0:1 יקר לטוטנהאם על פאלאס

חואן פויית'
חואן פויית' | Gettyimages

השחפים נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-35 וקרדיף השלימה 1:2 דרמטי רגע לפני שריקת הסיום. עוד הערב: התרנגולים ניצחו בחוץ ונצמדו בצמרת לליברפול ולצ'לסי, לשלושתן 27 נקודות

(גודל טקסט)

ליברפול, צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד ישחקו רק מחר, אך המחזור ה-12 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שישה משחקים. במפגש המוקדם, ברייטון ובירם כיאל נוצחו 2:1 בחוץ מול קרדיף. במשחק האחרון, טוטנהאם התארחה אצל קריסטל פאלאס וניצחה 0:1. התרנגולים השוו את מאזן הנקודות שלהם, 27, לזה של צ'לסי וליברפול.

קרדיף – ברייטון 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לואיס דאנק העלה את השחפים ליתרון מוקדם (7), אך קאלום פטרסון איזן (28) ודייל סטיבנס מברייטון הורחק (35) והמשחק התהפך לחלוטין. קרדיף הפעילה מכבש על השער של בירם כיאל וחבריו ובדקה ה-90 היא גם הצליחה לכבוש את שער הניצחון המיוחל מרגליו של הבלם סולימאנה במבה.

כיאל, שתפס מקום של קבע במרכז המגרש של כריס יוטון, השלים כאמור 90 דקות, אך ברייטון נוצחה בפעם השנייה ברציפות ואחרי פגרת הנבחרות היא תנסה להתאושש במשחק בית מול לסטר. מנגד, קרדיף השיגה את ניצחונה השני העונה בפרמיירליג וטיפסה זמנית מעל הקו האדום.


בירם כיאל. תפס מקום של קבע בהרכב ברייטון (Gettyimages)

קריסטל פאלאס – טוטנהאם 1:0
ניצחון החוץ 0:1 שהשיגה טוטנהאם על קריסטל פאלאס, הציב אותה עם 27 נקודות בצמרת הגבוהה כשהיא במקום הרביעי בטבלת הפרמיירליג, צמודה לליברפול ולצ'לסי המקדימות אותה רק בשל הפרש שערים טוב יותר. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, לחצו שחקני טוטנהאם על הדוושה ובדקה ה-65 כבש הארגנטיני חואן פוית' את השער היחיד במשחק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. 


שחקני טוטנהאם חוגגים ניצחון יקר (Gettyimages)

ניוקאסל – בורנמות' 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
כמו ווטפורד ו-וולבס מוקדם יותר העונה, נראה שגם בורנמות' הסתפקה בשבועיים בלבד בתפקיד "המפתיעה של הליגה". אחרי שנראה היה שהיא מרגישה בנוח במקום השישי, הגיע ההפסד למנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר וכעת גם המשחק הזה אצל ניוקאסל. רונדון (7) העלה את המארחת ליתרון, ובדקה ה-40 גם השלים צמד בנגיחה נהדרת. ג'פרסון לרמה צימה בנגיחה משלו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך המאמן אדי האו בחר להחליפו בתחילת השנייה ובורנמות' נותרה בלי חוד בהתקפה ולא הצליחה לחזור לגמרי.

ניוקאסל, שעצרה במחזור הקודם רצף של 15 משחקים ללא ניצחון עם 0:1 על ווטפורד, חיברה ניצחון שני ברצף ונראה שלאט לאט היא מצליחה לצאת מהבוץ. כעת היא במקום ה-15, ואחרי פגרת הנבחרות מחכה לה ברנלי שצמודה אליה בטבלה. בורנמות', לעומת זאת, תארח את ארסנל למשחק קשה ותקווה לא להיכנס לסחרור של ממש.


רונדון סידר לניוקאסל ניצחון שני ברציפות (Gettyimages)

תוצאות נוספות
האדרספילד – ווסטהאם 1:1
להאדרספילד: אלכס פריצ'רד (6). לווסטהאם: פיליפה אנדרסון (75)

לסטר – ברנלי 0:0

סאות'המפטון – ווטפורד 1:1
לסאות'המפטון: מנולו גביאדיני (20). לווטפורד: חוסה הולאבס (83)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי