צפו בתקצירים: סיטי הביסה 0:4 את ווסטהאם, 0:3 גדול לליברפול על ווטפורד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

דויד סילבה (11), סטרלינג (19) וסאנה (34, 93) נתנו לתכולים ניצחון קל, סלאח (67), אלכנסדר ארנולד (76) בבעיטה חופשית מושלמת ופירמינו (89) שמרו על פער של שתי נקודות. יונייטד ממשיכה לגמגם, 0:0 עם פאלאס

(גודל טקסט)

הפרמיירליג חזרה מפגרת הנבחרות היום (שבת) ונראה שדבר לא השתנה. מנצ'סטר סיטי דורסת עם 0:3 על ווסטהאם, ליברפול מוכיחה עליונות עם 0:3 על ווטפורד ומנצ'סטר יונייטד משעממת עם 0:0 נגד קריסטל פאלאס.

בירם כיאל, בהופעתו ה-100 במדי ברייטון, השלים 90 דקות בתיקו 1:1 הביתי נגד לסטר. פולהאם תחת המאמן החדשה עצרה רצף של שבעה הפסדים עם 2:3 ענק בבית על סאות'המפטון.

ווסטהאם – מנצ'סטר סיטי 4:0
גם בביתה, הקבוצה הלונדונית לא היתה קרובה לעשות חיים קשים לאלופה. ראחים סטרלינג, ללא ספק השחקן הלוהט ביותר בפרמיירליג, בישל שער קל לדויד סילבה תוך 11 דקות ואז הכפיל בשער משלו, עוד לפני שעברו 20 דקות מפתיחת המשחק. הפעם בישל לו סאנה, שקיבל ממנו בחזרה בדקה ה-34 כדי לכבוש מקרוב בעצמו. במחצית השנייה הסיטינז הורידו את הרגל מהגז, אך המארחת לא היתה קרובה לסכן את השער של אדרסון אפילו פעם אחת. במקום זה, היא ספגה שער רביעי בתוספת הזמן כשלירוי סאנה השלים צמד.

סאנה וסטרלינג חוגגים. צמד לאחר, שער ושני בישולים לשני (AFP)
סאנה וסטרלינג חוגגים. צמד לאחר, שער ושני בישולים לשני (AFP)

סיטי כבשה 40 שערים ב-13 משחקי פרמיירליג העונה (ממוצע של יותר משלושה שערים למשחק), והשליטה שלה בפרמיירליג נראית מולחטת. אם ליברפול או קבוצה אחרת תרצה לעבור אותה בדרך לתואר, מצפה לה עבודה לא פשוטה. זה היה הניצחון השביעי ברציפות על הפטישים, וחמישי ברציפות בחוץ נגד היריבה ממרכז הטבלה. למעשה, הניצחון האחרון של ווסטהאם על הסיטינז היה לפני יותר משלוש שנים. ווסטהאם עצמה לא מרשימה, ונותרה במקום ה-13 בליגה.

מנצ'סטר יונייטד – קריסטל פאלאס 0:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בתחילת המשחק כולם תהו איזו מנצ'סטר יוניטד נראה בחזרה מהפגרה: זו שחטפה שלישיות מטוטנהאם, ווסטהאם וברייטון או זו שחזרה מפיגור לניצחונות על ניוקאסל, בורנמות' וכמובן יובנטוס? ובכן, על פי הפתיחה התשובה היתה לא זו ולא זו. הקהל באולד טראפורד ראה 45 דקות משמימות ללא אירועים מיוחדים מלבד שער של שייקו קויאטה מפאלאס שנפסל בנבדל מוצדק לפני הירידה להפסקה. לוקאקו כבש שער בנבדל מאוחר יותר (57), ואלה היו שתי הפעמים שהכדור היה הכי קרוב לשער בכל המשחק.

מנצ'סטר יונייטד נותרה רק קרובה לצמרת, ועם 21 נקודות היא זמנית במקום השביעי לפני משחקה של בורנמות' מחר נגד ארסנל (15:30, ספורט1).

מרסיאל. מנצ'סטר יונייטד לא יודעת לכבוש ראשונה (Gettyimages)
מרסיאל. מנצ'סטר יונייטד לא יודעת לכבוש ראשונה (Gettyimages)

ווטפורד – ליברפול 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
נחושים לא לתת לסיטי לפתוח פער בצמרת, המייטי רדס דווקא לא תקפו בפתיחה ונתנו למארחת להכתיב את הקצב. ג'רארד דאולופאו כבש כבר כעבור שתי דקות, אך מעמדת נבדל. חלוצי ווטפורד המשיכו להגיע להזדמנויות במחצית הראשונה, ורק בדקה ה-42 הגיע סאדיו מאנה להזדמנות הראשונה. הסנגלי שרק השבוע חתם על הארכת חוזה עד 2023 החמיץ והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון. המאזן נשמר עד הדקה ה-67, אז מי אם לא סלאח קיבל מסירת רוחב גדולה ממאנה והעלה את המרסיסייד ליתרון קריטי.

תשע דקות עברו, וטרנט אלכסנדר ארנולד השלים שבוע חלומי כשמספר ימים לאחר שער הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת נגד ארצות הברית כבש בבעיטה חופשית נפלאה והרגיע מעט את קלופ על הקווים. בדקה ה-82 ג'ורדן הנדרסון ספג צהוב שני ולראשונה העונה ליברפול נותרה ב-10 שחקנים, אבל זה לא מנע ממנה לצאת למתפרצת שהסתיימה עם נגיחה של פירמינו לרשת (89) ועם הבטחת הניצחון החשוב. החבורה מעיר הנמל עדיין במרחק שתי נקודות מסיטי, ותנסה לסגור את הפער הזה במחזורים הבאים.

סלאח חוגג. עד השער שלו המצב נראה מדאיג לליברפול (Gettyimages)
סלאח חוגג. עד השער שלו המצב נראה מדאיג לליברפול (Gettyimages)

תוצאות נוספות
ברייטון – לסטר 1:1

אברטון – קארדיף 0:1

פולהאם – סאות'המפטון 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי