צפו בתקציר: 1:3 לסיטי על בורנמות', 2:2 ליונייטד בסאותהמפטון

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

ברנרדו סילבה (16), סטרלינג (57) וגונדואן (80) נתנו לפפ ניצחון באיתיחאד, קלאום ווילסון השווה זמנית (44), תיקו מאכזב למוריניו מול קבוצת התחתית. כיאל נכנס בדקה ה-91, ברייטון ניצחה 1:2 אצל האדרספילד

(גודל טקסט)
עוד שבת בפרמיירליג, עוד ניצחון של סיטי. האלופה גברה היום (שבת) 1:3 על בורנמות' והבטיחה לפחות עוד שבוע בפסגת הליגה האנגלית, כשהפער מליברפול שתשחק מחר עומד כעת על חמש נקודות. במשחק מקביל, ברייטון חזרה מפיגור לניצחון חוץ 1:2 על האדרספילד (בירם כיאל נכנס בדקה ה-91). מאוחר יותר, מנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-2:2 במשחק החוץ מול סאותהמפטון שמתחת לקו האדום, אחרי שכבר פיגרה 0:2.


בהחלטה מעניינת, פפ גווארדיולה הוציא את אגוארו מהסגל ושלח אותו ליציע, כנראה לנוח לאחר המשחק בליגת האלופות בשבוע שעבר ולפני המפגש נגד ווטפורד בשבוע הבא. במקומו עלה ז'סוס, שלא הרשים במיוחד. מי שכן הרשים הוא ברנרדו סילבה, שבדקה ה-16 העלה את סיטי ליתרון. עד כאן הכל הלך חלק והיה נראה כמו עוד ניצחון שגרתי של סיטי שמוכיח שהיא בכמה רמות מעל הליגה, אלא שאז בורנמות' התחילה לתקוף. החלוצים האורחים לא פחדו מהמכונה המשומנת של התכולים, שבהתאמה ירדו להתגונן.


יחסי הכוחות החדשים היו מוזר ללאפורט, ואוטמדני, והם לא הצליחו לסגור כמו שצריך את קאלום ווילסון שבדקה ה-44 התרומם נהדר להגבהה של סיימון פרנסיס ונגח פנימה. הקבוצות ירדו להפסקה ולסיטי היו 15 דקות לחשוב איך היא ספגה שער שדה ראשון מאז ספטמבר, וכשהתחילה המחצית השנייה פפ החליף את אולכסנדר זינצ'נקו בפביאן דלף וההתקפה הסיטינזית חזרה לפעול. זה השתלם בדקה ה-57, כשראחים סטרלינג הגיע ראשון לריבאונד במרכז הרחבה והחזיר את היתרון למארחת, משתווה לאגוארו ואובמיאנג עם שמונה שערי ליגה העונה.


FULL-TIME | We keep rolling on!

3-1 ⚪️ #MCIBOU ⚽️ #mancitypic.twitter.com/ec9fuZlJND

— Manchester City (@ManCity) December 1, 2018


כמו אחרי השער הראשון, שחקני בורנמות' עלו להתקפה בניסיון להשוות, אלא שהפעם זה לא עבד להם. עשר דקות לסיום גונדואן הרגיע את האוהדים באיתיחד עם שער נהדר שסגר את הסיפור ונתן לפפ ושחקניו ניצחון שישי ברציפות בליגה, שישי ברציפות על בורנמות' ועוד שבוע במקום הראשון. אחרי ווטפורד מחכה להם צ'לסי בסטמפורד ברידג', שכנראה לא תהיה יריבה כל כך קלה.


סאותהמפטון – מנצ'סטר יונייטד 2:2
מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לגמגם וגם מול קבוצת התחתית סאותהמפטון היא הסתפקה בתיקו 2:2 אחרי שכבר פיגרה 2:0. סטיוארט ארמסטרונג העלה את המארחת שמתחת לקו האדום ל-0:1 בדקה ה-13, סדריק סוארס כבש את השני (20). רומלו לוקאקו (33) ואנדר הררה (39), השוו, משני בישולים של מרקוס ראשפורד.


תוצאות נוספות (לחצו כאן וצפו בכל השערים)
האדרספילד – ברייטון 2:1

קריסטל פאלאס – ברנלי 0:2

לסטר – ווטפורד 0:2

ניוקאסל – ווסטהאם 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי