דיווח: שחקני ארסנל התעלפו לאחר ששאפו גז צחוק במסיבה

מתיאו גנדוזי, מסוט אוזיל, אלכסנדר לקאזט
מתיאו גנדוזי, מסוט אוזיל, אלכסנדר לקאזט | Gettyimages

לפי ה"סאן", במהלך אוגוסט האחרון שחקני התותחנים השתתפו במסיבה יוקרתית בה שאפו גז צחוק, כשאוזיל וגנדוזי אף התעלפו משאיפתו

(גודל טקסט)
שערורייה חדשה בכדורגל האנגלי. לפי "סאן", כוכב ארסנל מסוט אוזיל, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, התעלף במסיבה בה נכחו שחקני הקבוצה אחרי ששאף גז צחוק. לפי גרסה נוספת, גם הקשר הצרפתי הצעיר של התותחנים, מתיאו גנדוזי, התעלף ואיבד הכרה.


לפי מה שנכתב והתמונות שפורסמו ב"סאן", שחקני הקבוצה השתתפו באוגוסט האחרון במסיבה יוקרתית וצולמו בה גם פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט, כשהתמונות התפרסמו רק כעת. עוד נטען שכל השחקנים שאפו גז צחוק כשאוזיל וגנדוזי כנראה התעלפו במסיבה, שעלות הפקתה הוערכה בלא פחות מ-30 אלף ליש"ט.


באנגליה קיימת ביקורת קשה על השימוש ההולך וגובר בגז צחוק, שגורם למקרי מוות של צעירים משאיפתו. בעבר צולם ראחים סטרלינג שואף את הגז לפני שעבר מליברפול למנצ'סטר סיטי, כשגם ג'ק גריליש מאסטון וילה תועד עושה בו שימוש. בארסנל ידעו כנראה מהתמונות וניסו להסתיר אותן.


מצבו של מסוט אוזיל בארסנל רחוק מלהיות מזהיר, כשלאחרונה נטען שגם ההתמכרות שלו למשחק המחשב "פורטנייט" פוגעת משמעותית ביכולתו המקצועית וכבר פורסם שהוא עשוי לעזוב לאינטר או מילאן. עם זאת, מנג'ר הקבוצה אונאי אמרי קרא לו להילחם על המקום בהרכב.

Arsenal players will be 'reminded of their responsibilities' by club bosses after 'hippy crack' session https://t.co/tOqYHgYPVApic.twitter.com/liU8HuVht9

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) December 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי