סארי: "מנצ'סטר סיטי עדיין הקבוצה הטובה באירופה"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

למרות שניצח אותה 0:2, מנג'ר צ'לסי סירב לדבר על מאבק האליפות: "פער שמונה הנקודות לא מאפשר לנו להשיג את סיטי". סיטי ירדה מהחתמת דה יונג בגלל הפייר פליי הפיינסי. גזענות נגד סטרלינג בסטמפורד ברידג'

(גודל טקסט)
מירוץ האליפות בפרמיירליג נפתח מחדש לאחר שמנצ'סטר סיטי, שנראתה בדרך הבטוחה לזכייה שנייה ברציפות, הפסידה אתמול 2:0 לצ'לסי בסטמפורד ברידג', כשליברפול טיפסה למקום הראשון על חשבון הסיטיזנס. לפני המשחק טען המנג'ר מאוריציו סארי שלא ניצח מעולם את פפ גווארדיולה, אבל עכשיו הוא יודע איך ההרגשה עם ניצחון ראשון בארבעה מפגשים. בעיתון "טיימס" נכתב: "סוף סוף נוצחו".


באשר למשחק, פרשן "סאנדיי מירור" אנדי דאן כתב כי פפ צדק כשאמר שסיטי לא תזכה באליפות בהליכה. יחד עם זאת, סארי המשיך להתעקש שצ'לסי לא תילחם העונה על אליפות: "פער שמונה הנקודות לא מאפשר לנו להשיג את סיטי בעונה אחת. אפשר לנצח במשחק אחד, אבל בעשרה חודשים קשה לגשר על הפער. לדעתי מנצ'סטר סיטי עדיין הקבוצה הטובה באירופה. ניצחנו, אבל המזל היה לצידנו ב-25 הדקות הראשונות כי הם יכלו לכבוש. הכי חשוב שנשחק ככה עד סוף החודש נגד ברייטון, לסטר, ווטפורד ופאלאס. אני כמובן מאושר מהניצחון כי לא קל לנצח קבוצות של גווארדיולה".


עבור המנג'ר הספרדי היה זה ההפסד השלישי בקריירה לצ'לסי, יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת. "כולם שאלו אותי אם נסיים את כל העונה בלי הפסד", אמר גווארדיולה בסיום. "אנחנו לא כאן כדי להיות בלתי מנוצחים אלא כדי לזכות באליפות. מה שחשוב הוא שנסיים עם נקודה מעל המקום השני. כרגע ליברפול טובה מאיתנו. אם תשאלו אם ליברפול יכולה לזכות באליפות, הייתי אומר שכן. אם תשאלו על טוטנהאם, ארסנל או צ'לסי אגיד שגם הם מסוגלים לזכות באליפות. אין ספורט בעולם שספורטאי או קבוצה זוכים כל הזמן בתואר. השאלה היא איך אתה מפסיד ולפחות שיחקנו כמו שאנחנו רוצים. אחרי זה אם היריבה טובה יותר, אתה אני אומר להם שאפו". על העובדה ששתי הקבוצות שיחקו בלי חלוץ טבעי, צ'לסי עם אדן הזאר וסיטי עם ראחים סטרלינג, התלוצץ פפ: "התקשרתי לפני המשחק לסארי כדי שנשחק באותה השיטה".


SUNDAY TIMES SPORT: Beaten at last #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/mkO5a02iiJ

— Helen Miller (@MsHelicat) 8 בדצמבר 2018

ב"סאנדיי מירור" פורסם שסיטי סיכמה על רכישת פרנקי דה יונג ב-66.8 מיליון ליש"ט מאייאקס בקיץ הקרוב, למרות שברצלונה רצתה אותו גם ומשלחת של התכולים הייתה אמורה לצאת בחודש שעבר לאמסטרדם כדי לחתום על העסקה, אבל ברגע האחרון היא בוטלה, כנראה בגלל שסיטי חוששת מחקירת הפיירפליי הפיננסי נגדה, ואז ראשי פאריס סן ז'רמן נכנסו לתמונה. לפי הדיווח, פפ גווארדיולה זועם על ראשי המועדון שפספסו עוד שחקן גדול שהוא רצה אחרי שבעבר הקבוצה לא הצליחה לצרף דני אלבס, אלכסיס סאנצ'ס, פרד וז'ורז'יניו. עוד נכתב שדה יונג הוקסם מפפ ואמר לחבריו שהוא מוכן לוותר על החלום לשחק בברצלונה. הוא משתכר 8900 ליש"ט בחודש ובפ.ס.ז' יקבל 100 אלף ליש"ט לחודש.


על הניצחון העיב אירוע גזעני, לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונות על קריאות גזעניות נגד ראחים סטרלינג בסטמפורד ברידג'. המצלמות באיצטדיון הראו קבוצה של אוהדי צ'לסי שקיללו את השחקן באופן גזעני בדקה ה-37 כשירד מכר הדשא לקחת כדור, כשאחד האוהדים אף גורש מהאצטדיון על ידי הסדרנים. הפרשן איאן רייט צייץ: "הימים הרעים חוזרים. צ'לסי צריכה להתבייש באוהדים האלה". גם ריו פרדיננד הגיב: "עד מתי נמשיך לאפשר לאוהדים גזעניים כאלה להמשיך?". המשטרה הודיעה שפתחה בחקירה, בעוד שנכון לאתמול, סירבו הבלוז לגנות את האוהד מבלי לברר את מה שקרה קודם.


pic.twitter.com/vtRU54aYnX

— Ian Wright (@IanWright0) December 8, 2018


אחרי ההתקפה הגזענית על ראחים סטרלינג בצ'לסי חלוץ הקבוצה יצא הבוקר בפוסט ארוך נגד ההפליה על שחומי עור בבריטניה בעקבות ידיעה ב"דיילי מייל" כאילו שחקן של סיטי רכש וילה בשווי 2.25 מיליון ליש"ט אחרי שהוא מרוויח 25 אלף ליש"ט לשבוע ועדיין לא שיחק אפילו בפרמיירליג. מדובר בידיעה שהיתה בינואר על שחקן נוער בשם טוסין אדראביו. בכתבה נאמר שב-2017 אותו חשקן איים לעזוב את סיטי אם לא יקבל העלאה גדולה בשכר. 


סטרלינג כתב: "אני לא מאלה שמדברים הרבה, אבל כאשר אני צריך להשמיע את קולי אני משמיע. בקשר למה שקרה בצ'לסי רק צחקתי מזה כי לא ציפיתי למשהו אחר. אבל דוגמה כשיש שני שחקנים שמתחילים את הקריירה שלהם בסיטי ושניהם עשו את הדברים בסדר גמור והם קונים בית חדש לאמא שלהם שהשקיעה ועשתה הרבה כדי שיגיעו להיכן שהגיעו, אבל תראו איך העיתונים מגיבים שונה לגבי שחקנים שחומי עור צעירים ולגבי שחקנים לבנים צעירים. הצעיר שחום העור מצויר בצורה שלילית למרות שלא הוא ולא חברו עשו משהו רע. זה רק מסייע למי שרוצה לראות את הדברים בצורה שלילית לגבי שחומי עור ועוזר לגזענות. לכל העיתונים שלא מבינים למה יש גזענות שיסתכלו על הפרסומים שלהם וינסו להיות הוגנים לשני הצדדים". 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good morning I just want to say , I am not normally the person to talk a lot but when I think I need my point to heard I will speak up. Regarding what was said at the Chelsea game as you can see by my reaction I just had to laugh because I don't expect no better. For example you have two young players starting out there careers both play for the same team, both have done the right thing. Which is buy a new house for there mothers who have put in a lot of time and love into helping them get where they are, but look how the news papers get there message across for the young black player and then for the young white payer. I think this in unacceptable both innocent have not done a thing wrong but just by the way it has been worded. This young black kid is looked at in a bad light. Which helps fuel racism an aggressive behaviour, so for all the news papers that don't understand why people are racist in this day and age all i have to say is have a second thought about fair publicity an give all players an equal chance.

A post shared by Raheem Sterling x (@sterling7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי