מוריניו: "ליברפול? קבוצה לא בנויה רק מכמה השקעת בקיץ"

ז'וזה מוריניו, יורגן קלופ
ז'וזה מוריניו, יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר לקראת מפגש הענקיות באנפילד: "ליברפול השקיעה ברהיטים במקום בבית, אני יודע איך לכוון לכל התארים. החזון שלי? הקבוצה רחוקה משם". רוחו, סמולינג, לינדלוף ועוד שחקנים ייעדרו מהסגל

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו דיבר היום (שישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרכזי של המחזור, בו תארח ליברפול את מנצ'סטר יונייטד באנפילד (ראשון 18:00, שידור ישיר בספורט1). שתי היריבות המיתולוגיות נפגשות באנפילד לפרק נוסף בדברי הימים של היריבות הגדולה ביותר באי הבריטי. לדברי מוריניו, שישה שחקנים לא יהיו בסגל: מרכוס רוחו, כריס סמולינג, דיוגו דאלוט, אנטוני מרסיאל, ויקטור לינדולף ומתיה דרמיאן.


האם יש סיכוי להוציא תוצאה טובה באנפילד: "ננסה, זה בטוח. אני תמיד מנסה ואני רוצה שהקבוצה תשחק יחד איתי כמו שאני רוצה תמיד לנצח. שיהיה להם אמביציה ורצון עז להצליח. אנחנו יודעים שנשחק נגד המובילה בליגה ונגד קבוצה עם אמביציה וביטחון, אבל יש לנו את האיכויות שלנו. יש לנו פוטנציאל. עם כל הבעיות שיש לנו והפציעות וסימני השאלה לגבי ההרכב, אנחנו יכולים לבוא עם קבוצה שיש לה פוטנציאל לנצח. להילחם על הניצחון".


היחס של ליברפול למנצ'סטר יונייטד בשנה שעברה: "לא יודע מה להגיד לכם. לא רוצה לנתח את זה. השגנו שתי תוצאות חיוביות נגד ליברפול בעונה שעברה, ניצחנו אותם בבית והוצאנו תיקו מאופס באנפילד. לא הפסדנו אף משחק נגדם מבין הארבעה, אבל זה היה בעבר. המשחק ביום ראשון הוא הקבוע כרגע. אין טעם להתרכז בעבר אלא רק במשחק ביום ראשון ולצערי יש לנו הרבה פצועים. המשחק הבא הוא הקובע".


Jose Mourinho says 'trophies do matter'. He has three as @ManUtd boss. Jurgen Klopp none as Liverpool's. "Especially when you have the potential to fight for trophies and especially when you clearly say the objective is to win the trophy"

— Simon Stone (@sistoney67) 14 בדצמבר 2018


מוריניו זכה בשלושה תארים עם מנצ'סטר יונייטד, אבל יורגן קלופ באפס תארים עם ליברפול: "התארים קובעים. השאלה היא איך אתה ניגש לזה. בעיקר כשיש לך פוטנציאל להילחם על כל התארים ואתה מכריז שהמטרה היא לזכות בהם".


החזון שלו כמאמן: "זה רחוק מלהיות נכון שהקבוצה בנויה לפי החזון שלי".


ליברפול השקיעה הרבה כסף בבניית הקבוצה: "קבוצת כדורגל לא בנויה רק מההשקעה בקיץ. הרבה דברים אחרים קובעים. לא חושב שאם היינו משקיעים אותה כמות של כסף היינו קבוצה דומה לליברפול. זה תלוי בעוד דברים. קבוצת כדורגל היא קצת כמו בית. אם אתה משקיע רק ברהיטים שהם כמו שחקני הכדורגל זה לא מספיק בקבוצה. בבית אתה גם חייב לעבוד חוץ מלקנות את הרהיטים הכי טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי