צפו בתקציר: ארסנל נכנעה אחרי 22 משחקים, 1:2 לצ'לסי על ברייטון

מתיאו גנדוזי
מתיאו גנדוזי | Gettyimages

הזאר בישל לפדרו את הראשון (17) וכבש אחד משלו (33). מארץ' רק צימק (66). במקביל, הפסד ראשון לתותחנים מאז המחזור השני כשלוש נגיחות של אינגס (21, 44) ואוסטין (85) קבעו 2:3 לסאות'המפטון. צמד למחיטריאן

(גודל טקסט)
עוד לפני המנה העיקרית בדמות הקרב באנפילד בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, המחזור ה-17 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) כאשר צ'לסי רשמה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 על ברייטון, כשארסנל לעומתה רשמה הפסד ראשון מאז המחזור השני ואחרי 22 משחקים בכל המסגרות, כשהפסידה בחוץ 3:2 לסאות'המפטון.


ברייטון – צ'לסי 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי ה-0:2 על מנצ'סטר סיטי במחזור הקודם, הבלוז רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות שעזר להם להתבסס במקום הרביעי עם 37 נקודות, שתיים מתחת לטוטנהאם השלישית ושלוש מעל ארסנל הרביעית, כשבמקביל השחפים רשמו הפסד שני ברציפות שהשאיר אותם במקום השלישי. בירם כיאל אגב, ישב 90 דקות על הספסל של כריס יוטון.


בדקה ה-17 אדן הזאר בעט כדור מחוץ לרחבה שנהדף על ידי ההגנה וחזר אליו. הבלגי כדרר מצד ימין ושלח כדור רוחב נהדר, אותו בעט מקרוב פדרו כדי לקבוע 0:1. הבלוז המשיכו בשלהם ובדקה ה-33 וויליאן חילץ כדור ושלח מסירת עומק להזאר, שהיה פנוי והמשיך עד הסוף בדרך ל-0:2. בדקה ה-66 הכדור הגיע לסולי מארץ' אחרי עירבובייה ברחבה והחלוץ ניצל את ההזדמנות כדי לצמק ל-2:1 וקיווה להחזיר את קבוצתו למשחק, אך התוצאה נשמרה עד הסיום.


הזאר חוגג עם החברים. שער ובישול לבלגי (Gettyimages)

הרכבים
ברייטון: מת'יו ראיין, ברנרדו, לואיס דאנק, לאון בלגון, מרטין מונטויה, דייל סטיבנס, דייבי פרופר, פסקל גרוס (איב ביסומה 81), סולומון מארץ', אנטוני קנוקהאר (יורגן לוקדיה 83), גלן מארי (פלורין אנדונה 60).


צ'לסי:
קפה, מרקוס אלונסו, דויד לואיז, אנטוניו רודיגר, ססאר אספיליקווטה, ג'ורג'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי 75), וויליאן, פדרו (רובן לופטוס-צ'יק 66), אדן הזאר (אוליבייה ז'ירו 83).


סאות'המפטון – ארסנל 2:3
אחרי 22 משחקים בכל המסגרות ולראשונה מאז ההפסד 3:2 לצ'לסי במחזור השני ארסנל נוצחה הערב בסיינט מרי על ידי הקדושים וראתה כאמור את הבלוז מתבססים במקום הרביעי ופותחים ממנה פער של שלוש נקודות בעקבות הניצחון על ברייטון, כשבצד השני המאמן האוסטרי ראלף האזנהוטל רשם ניצחון בכורה במשחקו הביתי הראשון על הקווים של הקדושים, שקטעו מצידם רצף של 14 משחקים ללא ניצחון ועלו למקום ה-17 ומעל לקו האדום.


בדקה ה-21 מאט טארגט הגביה כדור נהדר משמאל ולדני אינגס נשאר רק לנגוח אותו מקרוב את ה-0:1. התותחנים לא ויתרו ובדקה ה-29 אלכס איוובי פרץ משמאל ומסר לנאצ'ו מונריאל, המגן הספרדי הגביה לרחבה והנריך מחיטריאן התרומם במרכז הרחבה כדי להשוות עם נגיחה משלו ל-1:1. כבר נראה היה ששתי הקבוצות יירדו להפסקה בשיוויון, אך בדקה ה-44 ניית'ן רדמונד הגביה כדור לרחבה, הפעם מימין, ושוב אינגס היה שם כדי לנגוח לרשת של ברנד לנו, ולהעניק 1:2 לקבוצתו בסיום המחצית הראשונה.

 


האזנהוטל חוגג עם אוסטין. ניצחון בכורה לאוסטרי (Gettyimages)
 

ארסנל לחצה במחצית השנייה ובדקה ה-53 הכדור הגיע שוב למחיטריאן, שבעט שטוח מחוץ לרחבה והכדור פגע ברשת של יאניק וסטרגארד בדרך לרשת של אלכס מקארת'י כדי לאזן פעם נוספת את התוצאה, הפעם ל-2:2. שחקניו של האזנהוטל לא אמרו נואש ולמרות ששער של שיין לונג נפסל בטענת נבדל, הם המשיכו לתקוף ובדקה ה-85 לנו יצא רע לכדור של לונג וצ'ארלי אוסטין, שהחליף את אינגס, לא אכזב וכבש בנגיחה משלו את ה-2:3 שנשמר עד הסיום.



הרכבים
סאות'המפטון:
אלכס מקארת'י, יאן בנדארק, יאניק וסטרגארד, מאיה יושידה, מאט טארגט, יאן ואלרי, פייר-אמיל הויביירג, אוריול רומאו, ניית'ן רדמונד (שיין לונג 63), סטוארט ארמסטרונג (טייריק ג'ונסון 90+4), דני אינגס (צ'ארלי אוסטין 71).


ארסנל: ברנד לנו, הקטור ביירין (אלכסנדר לקאזט 46), סטפן ליכטשטיינר (אשלי מייטלנד-ניילס 74), לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, גרניט ג'אקה, מתאו גונדוזי, לוקאס טוריירה, אלכס איוובי (מסוט אוזיל 70), הנריק מחיטריאן, פייר אמריק אובמיאנג.



גנדוזי מאוכזב. הרצף של התחתונים נקטע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי