צפו: שער ענק לדה בריינה, סיטי ניצחה את לסטר בפנדלים

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

הבלגי פתח לראשונה מאז מהפציעה וסיפק ביצוע מושלם כדי להעלות את גווארדיולה ליתרון, אבל אולברייטון איזן וההכרעה הושגה רק מהנקודה הלבנה. ברטון מהליגה השלישית הדיחה את מידלסברו בדרך לחצי גמר גביע הליגה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע הליגה באנגליה יצאו הערב (שלישי) לדרך ובמוקד היה משחקה של מנצ'סטר סיטי בלסטר, בקרב על טהרת הפרמיירליג, בסיומו נפרדו הצדדים ב-1:1 והאלופה העפילה לשלב ארבע האחרונות רק לאחר דו קרב מהנקודה הלבנה. במשחק הנוסף שנערך, ברטון אלביון מהליגה הראשונה (השלישית בטיבה) הפתיעה עם 0:1 בחוץ על מידלסברו, המדורגת השישית בצ'מפיונשיפ.


מנצ'סטר סיטי פתחה בהרכב משני, כך שאיימריק לאפורט, לירוי סאנה, ברנרדו סילבה ואחרים כלל לא היו בסגל, אדרסון ישב על הספסל ולצדו גם ראחים סטרלינג ואילקאי גונדואן שנכנסו במחצית השנייה, אבל מי שכן פתחו הם החוזרים מפציעה – סרחיו אגוארו, קווין דה בריינה, ג'ון סטונס וגם ריאד מאחרז. השועלים לעומת זאת שיחקו ללא ג'יימי וארדי הפצוע, גם השוער קאספר שמייכל זכה למנוחה ושחקני מפתח כמו ג'יימס מדיסון וריקרדו פריירה רק עלו מהספסל.


כבר בדקה ה-14 הגיע הרגע הגדול של הערב: קווין דה בריינה, שהתאושש משתי פציעות ארוכות שמנעו ממנו לשחק במרבית העונה, ביצע תרגיל נדיר, אין מילה אחרת לתאר זאת, ובבעיטה לפינה הזכיר לכולם את יכולתו האדירה. ללא ספק אחד משערי העונה באירופה. סרחיו אגוארו רשם החמצה גדולה במחצית השנייה, וככל שנקפו הדקות ביצע קלוד פואל חילופים כדי להחזיר את קבוצתו למשחק, ובדקה ה-73 זה קרה: ווילפרד אנדידי בכדור עומק מצא את מארק אולברייטון, האחרון הכניע את  אריינט מוריץ' הקוסוברי בשער של גווארדיולה ושלח את המשחק לפנדלים.



דה בריינה. קאמבק פשוט מושלם (AFP)


גיבור הדו קרב היה מוריץ' בן ה-20. כריסטיאן פוקס מלסטר בעט גבוה מעל השער, ראחים סטרלינג ניסה להתחכם ובצ'יפ שערורייתי החמיץ את המסגרת, אבל ג'יימס מדיסון, אולי הבועט הכי טוב של לסטר אחרי וארדי, ניסה למצוא את הפינה ונעצר אצל מוריץ', גם צ'לאר סויונג'ו הטורקי לא הצליח להכניע את הקוסוברי ובסיום סיטי חוגגת העפלה לחצי הגמר.


MUUUUUUUUUUUURIC!!!!!!! pic.twitter.com/qyUBYuaFK9

— Manchester City (@ManCity) December 18, 2018


On to the next one ⚽️ pic.twitter.com/VUhiiQZHGb

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) December 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי