דיווח: שחקן בפרמיירליג נתפס משתמש בקוקאין במועדון לילה

משטרה אנגלית
משטרה אנגלית | Gettyimages

בשער ה"סאן" פורסמה ידיעה על כך ששחקן מוכר, שנמצא גם בסגל הנבחרת האנגלית, סולק מהמועדון ועורר חשד כי לא היה שיכור אלא מסומם. המקרה אירע יממה לאחר שעבר בדיקת סמים ונמצא נקי

(גודל טקסט)
כדורגלן נבחרת אנגליה, ששמו שמור במערכת ה"סאן" ועדיין לא הותר לפרסום, סולק ממועדון לילה לאחר שלפי הדיווח הסניף קוקאין בשירותים. אחד מחבריו בקבוצתו בפרמיירליג גילה אותו מסדר שורה של קוקאין ומסניף, ולדברי העיתון הוא היה בהלם מכך. החומר כידוע נשאר בגוף רק 48 שעות, כך שכעת אי אפשר לדעת אם אותו כדורגלן אכן השתמש בסם הקשה. הידיעה פורסמה בשער הראשי של העיתון הבוקר (שישי).


לדברי העיתון, הקבוצה בה משחק הכדורגלן הנ"ל התכנסה לפני חג המולד במועדון לילה אחרי משחק חוץ, והשחקן יצא מהשירותים כשהוא נראה גמור. מנג'ר הקבוצה בעצמו הזמין מונית וסילק את השחקן מהמועדון. המנג'ר חשב תחילה שהשחקן שלו היה שיכור והעיף אותו למונית שהזמין לו דרך הדלת האחורית, אבל מתברר שהיה מסטול מהסם. אחד מאנשי המועדון שגם שמו לא הוכר אמר: "כולם אצלנו בהלם מהסיפור ולא מפסיקים לדבר על זה". לא היה מדובר במסיבה רשמית של הקבוצה אלא בכמה משקאות אחרי משחק ורוב השחקנים של הקבוצה יחד עם המנג'ר היו שם. על פי העדויות, השחקן נראה רע מאוד אחרי שהשתמש בקוקאין.


Tomorrow's front page: An England footballer was booted out of a nightclub after snorting cocaine in the toilet https://t.co/yuYDd56bQzpic.twitter.com/jm3I01PwU7

— The Sun (@TheSun) 3 בינואר 2019


המקורות סיפרו לעיתון שהשחקן נבדק רק יממה לפני המקרה ובדגימת סמים נמצא נקי וידע הוא יכול כעת להסניף קוקאין בלי שייתפס. ההתנהגות שלו גרמה לוויכוחים וריבים בתוך הקבוצה. רמז קט על מי הקבוצה יכולה להיות ניתן כשנאמר: "יש לנו בלאגן בחדר ההלבשה כל העונה וזה החריף את המצב. התוצאות שלנו לא היו טובות והסיפור הזה הגיע בזמן הכי גרוע מבחינתנו".


כדורגלן יכול להיות מורחק לשנתיים על ידי ההתאחדות האנגלית אם הוא נתפס משתמש בסמים כלשהם. בעונת 2017/18 נרשמו 5,000 בדיקות סמים, קרוב ל-2,000 מהן בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי