אלאבס עקפה את ריאל אחרי מהפך נגד ולנסיה. ראיו ניצחה

שחקני ראיו ואיקאנו
שחקני ראיו ואיקאנו | האתר הרשמי

העטלפים הובילו מכדור חופשי של פראחו (14), אך ספגו פעמיים והפסידו 2:1, המנצחת שלישית באופן זמני. אחרי 29 שניות, אלברו מרדאן סידר לעולה החדשה 0:1 על ויאדוליד, מיצ'ל החמיץ פנדל בדקה ה-88

קבוצות: ולנסיה בטיס
(גודל טקסט)
המחזור ה-18 של הליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם 0:1 של ראיו ואיקאנו על ריאל ויאדוליד בחוץ. מאוחר יותר השיגה אלאבס המלהיבה מהפך כשגברה על ולנסיה 1:2. במשחק שנעל את היום, הואסקה ניצחה לראשונה אחרי 19 משחקים עם קאמבק ו-1:2 על בטיס.


אלאבס – ולנסיה 1:2

ארבעה ניצחונות ב-18 משחקי ליגה, זה המאזן העלוב של ולנסיה שנותרה במקום ה-11 באופן זמני והיא עלולה לרדת נמוך יותר בסיומו של המחזור. מנגד, אלאבס המפתיעה העלתה את מאזנה ל-31 נקודות ועקפה זמנית את ריאל מדריד במקום השלישי. העטלפים עלו ליתרון מכדור חופשי של דני פראחו (14) אך ספגנו פעמיים מבורחה בסטון (21) ותומאס פינה ( 45) וירדו מנוצחים.


ריאל ויאדוליד – ראיו ואיקאנו 1:0
העולה החדשה בלה ליגה שנמצאת מתחת לקו האדום רצתה לרשום לזכותה רצף של שני ניצחונות לראשונה העונה במשחק החוץ נגד ויאדוליד שניסתה גם היא לברוח מהתחתית. האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי 29 שניות משער של אלברו מרדאן שכבש את שערו הראשון העונה והמהיר עד כה בליגה. בדקה ה-87 בלם ראיו ואיקאנו בה, הכשיל את דוייה צ'ופ ברחבה והשופט פסק על פנדל, מיצ'ל הוותיק ניגש לבעיטה והשוער סטולה דמיטריבסקי הדף את הכדור ושמר על היתרון של ראיו עד שריקת הסיום.


Primera parte del #AlavésValenciapic.twitter.com/xQEtXDXBxN

— Valencia CF (@valenciacf) January 5, 2019


הואסקה – בטיס 1:2
בטיס, שראתה את ריאל מאבדת נקודות וכבר חלמה על צמצום הפער ומלחמה על המקום החמישי, חשבה שלפני המפגש בין השתיים במחזור הבא תוכל לעשות עבודה קלה אצל נועלת הטבלה הואסקה. אלא שלעולה החדשה היו תכניות אחרות. אנטוניו סנאבריה כבש בפנדל (55) לזכות האורחת, אבל דויד פריירו (74) השווה וחמש דקות לאחר מכן כריסטיאן ריברה הגיע לריבאונד לאחר כדור חופשי ושלח כדור נהדר מהאוויר פנימה.


הניצחון האחרון של הואסקה היה באוגוסט, ואחרי 19 משחקים היא סוף סוף השיגה את שלוש הנקודות המיוחלות. הפער מראיו ויאקאנו שמעליה ומהקו האדום הוא עדיין חמש נקודות, אבל גם זו התחלה. במיוחד לאור העובדה שבשבוע הבא היא פוגשת את לגאנס לקרב תחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי