צפו בתקציר: הארי קיין העניק לטוטנהאם 0:1 על צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה

הארי קיין, דלה עלי
הארי קיין, דלה עלי | Gettyimages

המשחק הראשון בשלב ארבע האחרונות במפעל הוכרע בדקה ה-26, כשהקפטן האנגלי כבש את שער הניצחון כשדייק מהנקודה הלבנה לאחר שפנדל הוענק על ידי ה-VAR. הגומלין בעוד שבועיים בסטמפורד ברידג'

(גודל טקסט)

חצי גמר גביע הליגה באנגליה נפתח הערב (שלישי) עם ניצחון 0:1 ביתי של טוטנהאם בוומבלי על צ'לסי, במשחק הראשון מבין שניים, כשהגומלין ייערך בעוד שבועיים בסטמפורד ברידג'. מחר ייערך המשחק הראשון של חצי הגמר השני כשמנצ'סטר סיטי תארח את ברטון (21:45, שידור ישיר בספורט1).

כזכור, הפסד הליגה הראשון של צ'לסי היה 3:1 לטוטנהאם בוומבלי, אך שחקניו של מאוריציו סארי פתחו נהדר את המשחק. זה לא ממש עזר להם כשבדקה ה-26 התרנגולים עלו ליתרון מרגלי הארי קיין, כשדייק כשבעט פנדל שהוענק בזכות ה-VAR. החלוץ האנגלי קיבל כדור עומק ברחבה והוכשל על ידי קפה. המהלך נפסל בטענת נבדל של קיין, אך לאחר התערבות שיפוט הווידאו כאמור, הוחלט להעניק פנדל לתרנגולים והחלוץ ניצל אותו כדי לקבוע 0:1. שתי הקבוצות המשיכו להגיע להזדמנויות בשני הצדדים, אך התוצאה נשמרה עד הסיום.



בינתיים עד הגומלין, טוטנהאם תפגוש ביום ראשון את מנצ'סטר יונייטד המשתקמת תחת אולה גונאר סולשיאר (18:30, שידור ישיר בספורט2) ולאחר מכן תתארח אצל פולהאם שרוצה לשרוד, כשצ'לסי לעומתה תארח בשבת (19:30, שידור ישיר בספורט1) את ניוקאסל ומחזור לאחר מכן תתארח אצל ארסנל לדרבי לונדוני.



היה פנדל? (Gettyimages)



או לא היה? (Gettyimages)



לפי ה-VAR אין ממש שאלה (Gettyimages)


קיין לא התקשה לנצל את ההזדמנות מהנקודה הלבנה (Gettyimages)


הרכבים
טוטנהאם: פאולו גסאניגה, דני רוז, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, קיירן טריפייר, הארי ווינקס (אוליבר סקיפ 90), מוסא סיסוקו, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן (פרננדו יורנטה 91), יונג-מין סון (אריק לאמלה 78), הארי קיין.


צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, רוס בארקלי (מתיאו קובאצ'יץ' 75), ג'ורג'יניו, אנגולו קאנטה, אדן הזאר, וויליאן (פדרו 63), קאלום האדסון-אודוי (אוליבייה ז'ירו 79).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי