נשיא פיפ"א: "אני דורש אשם באירועים". המשחק נדחה לראשון ב-22:00

פאבלו פרס
פאבלו פרס | AFP

שערורייה בארגנטינה. הגמר בין בוקה לריבר נדחה בשל התקפה על האוטובוס של שחקני בוקה, שגרמה לפציעתם של כמה מהשחקנים ולשליחתו לבית חולים של פאבלו פרס. גם קרלוס טבס בין הנפגעים

(גודל טקסט)
מלחמת העולמות, הקרב על דרום אמריקה, היריבות הגדולה בעולם. קחו לכם איזה סופרלטיב שתרצו, שום דבר לא יוכל לתאר את יוקרת וחשיבות המפגש השני והמכריע בגמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס, שתחילה נדחה ביותר משעתיים בשל ההתפרעויות בלתי רגילות ובסופו של דבר יתקיים רק מחר (ראשון ב-22:00, ישיר בספורט2).


מחוץ לאצטדיון המונומנטאל האוהדים השתוללו ונלחמו בכוחות השיטור הרבים ובסופו של דבר, לאחר המתנה ארוכה, שחקנים פצועים ואיבוד כל ערך ספורטיבי, התקבלה החלטה לדחות את המשחק ב-24 שעות בעקבות לחץ כבד שהפעילו שתי הקבוצות על ההתאחדות.






ההתפרעויות הגיעו לשיאן מוקדם יותר היום עם אירוע מכוער כשהאוטבוס של שחקני בוקה ג'וניורס נרגם באבנים ובמקום התפתחה מהומה גדולה. שמשות האוטובוס נופצו ורימוני גז מדמיע הושלכו על ידי אוהדי ריבר פלייט, מה שהוביל לכך שמספר שחקנים נפצעו קלות.




פאבלו פרס הפצוע שב מבית החולים לאצטדיון (Gettyimages)


בין הנפגעים נמצא קרלוס טבס, והוא וחבריו הובהלו לטיפול בחדר ההלבשה כשהם מקיאים. פאבלו פרס ספג חתיכת זכוכית לתוך עינו, והוא הובהל לבית חולים לצד שני שחקנים נוספים שנפגעו קשה והובהלו גם הם לבית החולים. לאחר מכן, פיפ"א הודיעה לבוקה כי אם היא לא תעלה לכר הדשא, היא תספוג הפסד טכני וריבר פלייט היא זו שתזכה בתואר.


Así vivieron los jugadores de @BocaJrsOficial las agresiones arriba del autobús pic.twitter.com/AwT9a0bjXN

— La Doce (@LaDoce) November 24, 2018


Vestiário do Boca Juniors, todos os jogadores feridos e sufocados com Gás de pimenta. pic.twitter.com/xJhagRW2f8

— Chapa no Canto (@chapanocanto) November 24, 2018
 

RIVER PLATE vs. BOCA JUNIORS update:

– Three Boca players apparently need to go to hospital
– Including Pablo Perez who has glass in his eye
– Still no word on the game

This is the state of Boca Juniors coach:

(via @MARCAClaroARGpic.twitter.com/01TOr8jSuB

— Coral (@Coral) November 24, 2018


BREAKING: Boca Juniors' team bus has it's windows smashed and pepper gas + stones thrown inside pic.twitter.com/vLEI1sfpTq

— Coral (@Coral) November 24, 2018

בפרטים נוספים שנחשפו, מתברר כי בוקה מנעה מנציגי הקונפדרציה לבדוק את השחקנים הפצועים. המשחק חייב להתקיים היום בשל ועידת "G20" שתיפתח בבואנוס איירס ביום שלישי ותפגיש את שרי האוצר של המעצמות הגדולות בעולם. בתקשורת האיטלקית צוטט נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו שאמר: "אני דורש אשם באירועים, אך המשחק חייב להתקיים".


קרלוס טבס אמר: "הם מכריחים אותנו לשחק. אנחנו לא במצב לשחק. כולנו אחראים למצב הזה, שנתנו לחברה שאנחנו חיים בה להתדרדר עד כאן".


Current scenes in the Boca dressing room. pic.twitter.com/3uGNyW6Xuo

— Mootaz Chehade (@MHChehade) November 24, 2018

OFFICIAL: @FIFAcom (Infantino) has just told @TanoAngelici that if Boca do not play today, they will be disqualified. #Libertadores2018

— Juan G. Arango (@JuanG_Arango) November 24, 2018


Super Clássico adiado para as 22h15. Médicos da Conmebol dizem que não há razões médicas para suspender o encontro. pic.twitter.com/NUCbwr82Tc

— Dia de Jogo (@dd_jogo) November 24, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי