חלומות באוויר: פיטורי פיולי הם החותמת לעונה הרעה של אינטר

קונטה, סימאונה
קונטה, סימאונה | Gettimages

תקציב עתק לא עזר לדה בור מול בוזגלו, פיולי נכנע בטרנר וספג השפלות. המטרה הבאה: קונטה או סימאונה. יסתפקו בספאלטי? יעקב זיו מסכם

(גודל טקסט)

עונה שתוכננה כשחלומית הפכה להתרסקות ולא בפעם הראשונה. אינטר פיטרה אמש (שלישי) את סטפנו פיולי, מאמנה השני העונה ולכולם ברור שהראש כבר בעונה הבאה.

הקבוצה מבירת האופנה נרכשה על ידי חברת סונינג הסינית עם שאיפות אדירות, תקציבי עתק ושחקנים כמו ז'ואאו מריו וגביגול שנרכשו בקיץ בסכום של 75 מיליון יורו יחד.

פרנק דה בור ההולנדי הגיע אחרי קדנציה מוצלחת מאוד באייאקס במטרה להתחרות ביובנטוס במאבק האליפות באיטליה. העונה החלה ממש לא כפי שציפו וה-2:0 להפועל באר שבע בסן סירו רק הגביר את הלחץ.

איוג
פיולי, גם הוא נזרק (Gettyimages)

ההולנדי נזרק אבל גם מחליפו לא השכיל להרים את הקבוצה. במשחק הבכורה שלו שוב באר שבע היתה זו שהלמה באינטר עם 2:3 בלתי נשכח בטרנר. לאחר מכן זה נראה טוב יותר, אבל לאחרונה אינטר הובכה לא מעט והתרחקה ממקום באירופה בעונה הבאה.

5:4 לפיורנטינה ו-3:0 לקרוטונה חרץ את גורלו של אקס לאציו וכעת סטפנו וקי מאמן הנוער יעמוד על הקווים במחזורים שנותרו.

הפנים של הנראזורי כמובן קדימה והשאיפות נשארו בעינן. המנהל המקצועי של רומא, וולטר סבאטיני הגיע למילאנו אחרי שמונצ'י החליפו אצל הג'אלורוסי. סבאטיני שהצהיר: "המטרה שלי היא להשיב את המועדון למסלול הניצחונות", סימן את אנטוניו קונטה כאופציה המועדפת עליו אך קשה לראות אותו עוזב את צ'לסי אחרי אליפות מתקרבת.

ויטור
ויטור נועץ מסמר בארון (אודי ציטיאט)

השם הבולט ברשימות הוא כמובן זה של דייגו סימאונה. מאמן אתלטיקו מדריד עשוי להיפרד מהקולצ'ונרוס כשתחושת מיצוי מלווה את הצדדים. לשני המאמנים מייעדת החברה הסינית 15 מיליון יורו לעונה ותקציב רכש של 200 מיליון יורו.

פוטר אתמול בלילה על ידי חברת סונינג הסינית. למרות שהיא רוצה לעונה הבאה את אחד משני המאמנים הבאים: אנטוניו קונטה מצ'לסי או דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד כנראה המועמד העיקרי הוא לוצ'אנו ספאלטי מאמן רומא.

יחד עם זאת, אם שני המאמנים יסרבו לנחות בסן סירו, המועמד המוביל הוא לוצ'יאנו ספאלטי, מאמן רומא. חוזהו לא הוארך בינתיים למרות העבודה שעשה בבירת איטליה וייתכן ויעזוב בתום העונה גם בעקבות יחסים רעועים עם הסמל פרנצ'סקו טוטי שיעבור לעמדת המנהל בקבוצה.

שהרשהר חוגג על אינטר, גם פיולי לא עזר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי